האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הירידה האחרונה מהרכבת

סקורפיו ורוז מאוהבים שנים, אבל הסתירו זאת מכולם. כעת שניהם יודעים שזאת עלולה הפעם האחרונה שיתראו, אבל יש להם רעיון נועז. איך ההורים שלהם יגיבו?



כותב: ילד שלד-גל זאב
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1154
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטי? - שיפ: סקורוז / סקורפיו ורוז - פורסם ב: 11.08.2016 המלץ! המלץ! ID : 7477
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

רוז וסקורפיו התנשקו בתא המדריכים הראשיים ולא שמו לב לדלת שנפתחה מאחוריהם, "ר-רוז? מה לעזזאל?!" צרח קול נשי ושניהם הסתובבו סמוקים. לילי לונה פוטר נראתה המומה לגמרי ממה שראתה וסקורפיו אמר "אמרתי לך שצריך לכשף את הדלת!", "מי חשב שמישהו יכנס לכאן?" רוז השיבה. "תסבירו לי את הכל, עכשיו." דרשה רוז, "לילי, זה מסובך." אמרה רוז. "אז זה ששיקרתם לכולם ורבתם בפומבי כדי להסתיר את המזמוזים שלכם במשך שנים?" שאלה אותה לילי, סקורפיו חייך במבוכה ואמר "אולי זה לא כזה מסובך...". "לילי," הוא הביט בה וביקש "אל תספרי לאף אחד, בבקשה. אם המשפחה שלך תדע, כנראה שמישהו ילך לאזקבאן כי ירצחו אותי.", "סקור, זה לא יקרה!" ניסתה להרגיע אותו רוז. "בסדר," לילי השתכנעה לבסוף "אבל אם תשבור לה את הלב, המכה הראשונה תהיה ממני!" היא הזהירה אותו. היא יצאה וסגרה את הדלת וסקורפיו הטיל קולופורטוס* על הדלת, "אתה יודע, היא צודקת..." רוז אמרה. "בנוגע למכות או למזמוזים?" שאל אותה סקורפיו,"שניהם," היא ענתה "אבא שלי יהרוג אותך...". "תרגעי, יש לי תוכנית." אמר סקורפיו, "המצב לא יוכל להשתבש יותר, אז בוא נשמע..." אמרה רוז. "קודם כל, זה" אמר סקורפיו וצליל "המממףף" נשמע מרוז כשהוא הצמיד את שפתיו לשלה. כשהם התנתקו רוז התנשפה והתיישבה על הספסל, "עכשיו כשטיפלנו בזה, הנה החלק המסוכן:" הוא אמר ולחש לה את התוכנית. "זה מסוכן," היא אמרה "זה דבילי, וכנראה שיהרגו אותנו... אבל אין לי רעיון טוב יותר."
*בסוף הנסיעה, על הרציף*
"נו, איפה הוא?" אמר דראקו מאלפוי וסרק את הרציף במבטו, "תירגע, מאלפוי." אמר רון "אתה תוכל לנסות להביס את אישתי בשח-קוסמים אחרי שהיא תביס את הארי.". כשכולם מלבד רוז וסקורפיו הגיעו לאזור המפגש המבוגרים התחילו להילחץ, אבל אז הם הבחינו ברוז וסקורפיו מהצדדים השונים של הרציף. שניהם הלכו אחד אל השני בשרביטים שלופים וג'יימס אמר "ההתפוצצות הגדולה מגיעה...", אבל ברגע ששניהם היו במרחק של מטר זה מזו, הם חיבקו אחד את השנייה והתנשקו, גורמים לאנשים לבהות בהם בהלם מוחלט. אסטוריה, הרמיוני וג'יני חייכו זה לזו והושיטו את ידייהן קדימה והארי, דראקו ורון ההמומים העבירו לכל אחת 5 אוניות. "ידעת על זה, אימא?" שאלה רוז המופתעת, "אימא תמיד יודעת..." הרמיוני חייכה "את חושבת שאת הגריפינידורית היחידה שמאלפוי ניסה להרשים?". "אני לא!" אמר דראקו "אני כל הזמן קראתי לך בוצדמית, באיזה יקום זה ניסיון להרשים מישהי?", "בשל סנייפ..." הארי השיב. "אהם-אהם" ניסה סקורפיו לקבל את תשומת הלב "אז כולם בסדר עם זה שאנחנו זוג?", "כל עוד שאתה זוכר שאני אהרוג אותך אם תשבור לה את הלב!" ענה רון. "בסדר, אבל תצטרך לקחת את לילי איתך." סקורפיו השיב, "למה שאקח אותה?" הוא שאל בתמיהה. לילי התפרצה "הם הבטיחו לי את האגרוף הראשון, דוד!". "אוקיי, אם תסלחו לנו," אמר דראקו "אני והבן צריכים לערוך שיחה קטנה באמצעות משהו שנקרא 'ספרי בויולוגיה'... לעולם לא אבין שמות מוגלגים.", "מה פתאום?" קרא רון "אם אתם עומדים להיות משפחה, אתם תצטרכו סוודרים והכל!". 
וכך כולם הובילו את דראקו, אסטוריה וסקורפיו אל אוטרי סנט קצ'פול ומשם אל המחילה. לכמה חודשים, סקורפיו הרגיש מאושר... עד שאבא שלו עשה איתו את השיחה בליווי ספרי הביולוגיה (ואז נהרסה הילדות שלו לנצח...)
הסוף!


 קולופורטוס*: הלחש ההופכי לאלוהומורה.


דרך אגב, אני חושב על לעשות מעיין קרוסאובר כזה של פרסי ג'קסון בתור ג'יימס פוטר, אנבת' בתור לילי, ג'ייסון כסיריוס, פרנק כ... טוב, רמוס. למרות שחבל שהוא לא יכול להיות גם פרנק לונגבוטום... חושבים שהייתם קוראים?

 

תגובות

אדיר · 11.08.2016 · פורסם על ידי :Night Sky
אוקיי, זה פאנפיק קורעXD
בסוף יש רמזים למשהו, אבל ראיתי שדרגת PG13 אז זה בסדר.
כן! אני אשמח מאוד לקרוא קרוס אובר שכזה.

זה כזה חמוד אין על לילי · 14.11.2016 · פורסם על ידי :Candy.c

תמשיכי!!!! · 03.05.2017 · פורסם על ידי :Rangi
פאניפיק מושלם. אני חולה על סוקרוז!!!

א) אני בן... · 03.05.2017 · פורסם על ידי :ילד שלד-גל זאב (כותב הפאנפיק)
ב) זה פאנפיק עם פרק אחד...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007