האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אהבת אמת

להרמיוני יש מאהב חדש..



כותב: Queen J
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 12680
4 כוכבים (4.1) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: הרמיוני/דראקו דרמיוני - פורסם ב: 24.08.2016 - עודכן: 10.09.2016 המלץ! המלץ! ID : 7559
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

״וזה?״ שאלה ג׳יני, מסתובבת מהמראה אל הרמיוני ומראה לה אחת מהשמלות החדשות שקנתה בביקור האחרון בהוגסמיד.
״יפה.״
דפיקה נשמעה על הדלת .
״הרמיוני? אני צריך עז-״ זה היה הארי, וכשפתח את הדלת הוא ראה את ג׳יני . כשקלט שהפסיק לדבר ופיו היה פעור, האדים , כיחכח בגרונו, ואז המשיך לדבר.
״עזרה. עזרה בשיעורי בית״ הרמיוני חייכה וקמה לעבר הדלת.

״מה כזה קשה להבין הארי? זה הפעם החמישית שאני מסבירה לך את זה. לעולם אל תאכל עלים של עץ האליסטרוי , הם גורמים לצחוק בלתי נפסק, לא לבכי בלתי נפסק!״ היא נזפה בו על אי ההבנה שלו.
״סליחה הרמיוני. לא כולם כמוך.״ הארי מלמל וחזר לקרוא.
״מה זה אמור להביע?״ היא הביטה בו בתסכול.
״שאת חננה בלתי נסבלת כמובן״ רון ירד במדרגות והתיישב לידם בשולחן שבו עבדו.
״רון! אני צריך את החננה-הבלתי-נסבלת הזו! היא די עוזרת לי פה!״ הארי ציחקק וחזר לכתוב.
״גם לקרוא לי הרמיוני זה בסדר.״ היא קרצה אליהם ועלתה בחזרה אל מעונות הבנות.

״בנות - שנה שישית״ היה כתוב על הדלת , והרמיוני נכנסה אל החדר.
״זואי? את שוב לקחת לי את החולצה?״ צעקה לבנדר כשחיפשה משהו במזוודה.
״איזה אחת?״
״החולצה הכחו- או היי הרמיוני - הכחולה.״ המשיכה לבנדר כשראתה את הרמיוני.
היא נופפה לה לשלום ונשכבה על מיטתה, סוגרת את כילות המיטה.
היה זה יום חורף אפלולי, ראשון בצהריים, היה כבר סוף סוף-השבוע. להרמיוני לא נותרו שיעורים לעשות, והיא בהחלט הייתה משועממת. נשארו לפחות שעתיים עד ארוחת הערב.
לא היה שום דבר לעשות, מלבד ללכת לספרייה. כך היא עשתה.
הרמיוני ירדה במדרגות לקומה השנייה, ונכנסה אל הספרייה.
היא התיישבה בין מדור ספרי הצמחים לספרי שיקויים, והחלה לקרוא ספרים אקראיים.

״בו״ נשמע מלצידה והרמיוני חשה בהתקף לב קטן, היא הסתכלה אחורה וראתה לא אחר מדראקו מאלפוי.
״מה אתה כבר עושה בספרייה?״ היא נאנחה וסגרה את הספר שבידיה.
״מה זה משנה לך? את מסריחה את המעבר הזה בריח מוגלגי, אז אם תסלחי לי..״ הוא הפנה את סנטרו לכיוון היציאה מהספרייה וחייך ברשעות.
הרמיוני הביטה בו בכעס ונתנה לו אגרוף לפרצוף והאף של דראקו החל לדמם.
״אחח. מה את חושבת שאת עושה? אני הולך לקרוא לסנייפ״ הרמיוני מיד התחרטה ובמהירות תפסה במרפקו של דראקו, כמעט דומעת, ״בבקשה אל תספר לסנייפ. אני אתקן לך את האף ו..״ היא כבר כמעט בכתה, ״אעשה לך את השיעורים בשיקויים השבוע״ הוסיפה במהירות ,ופתחה את פיה לשנות את מילותיה, אבל זה היה מאוחר מידי.
היא הסתכלה ימינה ושמאלה, בודקת שאין אף אחד במדור שיראה אותם.
״רפארו״ אמרה ומיד אפו של דראקו הפסיק לדמם.
״אני מצטערת לא התכוונתי לעשות את זה , פשוט אני..״
הרמיוני לא הספיקה להוסיף עוד מילה אחת כאשר עיניו האפורות של דראקו תפסו אותה , והוא נישק אותה. לקח לשניהם עשר שניות שלמות להבין את מי הם מנשקים.
דראקו התרחק במהירות , הסתכל בעיניה, ואז קם ,והלך לכיוון היציאה.
״זה לא קרה״ הוסיף ויצא במהירות.
הרמיוני נשארה שם כמה דקות נוספות, כולה סמוקה, שמה את אצבעה על שפתיה, נדהמת ממה שקרה.
היא רצה במהירות למגדל גריפינדור ושמרה על פרופיל נמוך כשנכנסה .
סמוקה ומזיעה , עלתה הרמיוני במהירות אל חדר בנות השנה השישית וזרקה את עצמה על מיטתה.

הפרק הבא
תגובות

וואו · 25.08.2016 · פורסם על ידי :8דראקו8מאלפוי8
זה ממש יפה ומסקרן
תמשיכי מהר אני נרשם לעדכונים

וואו!! · 28.08.2016 · פורסם על ידי :ארנולד קינס
ואאווווווו!!!!
אין מילה אחרת על הרעיון ההזוי הזה!!!!!
הרמיוני ומאלפוי בתור זוג! יפה!!!!
תמשיכי מהר אני נרשם לעדכונים!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007