האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אהבה סבוכה

דראקו מאלפוי מתאהב בהרמיוני גריינג'ר.<br><br>זה לא יכול לקרות לו!



כותב: 8דראקו8מאלפוי8
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 11726
5 כוכבים (5) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: דרמיוני - פורסם ב: 25.08.2016 - עודכן: 16.07.2017 המלץ! המלץ! ID : 7568
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"תלמידי סלית'רין, תלמידי גריפינדור, הקשבה אליי!!!" נשמע קולה העולז של פרופסור ספראוט. "אנחנו מתחילים נושא חדש, אני רוצה שכולם יקשיבו, זה חשוב מאוד! אנחנו נתחיל עם כמה צמחים טרופיים מסוכנים מאוד, אז להקשיב היטב, אני חוזרת! אנחנו נעבוד על הפרויקט הזה בזוגות, אתם תראו שככה יהיה לכם יותר טוב," היא הוסיפה בתגובה לכמה קולות רוטנים שנשמעו. "קדימה, להסתדר במקומות, אני מחלקת את כולכם לזוגות!"

 

דראקו נעמד בעצלתיים. איכס, שיעורי תורת הצמחים! ועוד עם הגריפינדורים! 

 

פנסי נצמדה אליו, מחייכת חיוך מתחנף. "דראקו, אני ואתה ביחד, נכון?" היא העבירה את ידה על לחיו החיוורת.

 

הוא העיף את ידה מלחיו. "עופי מכאן. אני אהיה עם מי שספראוט השמנה תחליט."

 

פנסי נראתה נעלבת מאוד, והתרחקה בהפגנתיות. דראקו בעט בתסכול בתחתית של שולחן רעוע. הוא התעצבן מחדש בכל פעם שפנסי התקרבה אליו. והוא ידע טוב מאוד למה. בגלל הנערה המתולתלת הזאת מגריפינדור.

 

קולה המחוספס והעליז של ספראוט חדר אליו. "אדון מאלפוי! אמרתי הקשבה, נכון? תן לי רגע לסדר עם מי תהיה..."

 

דראקו שלח אליה מבט עצל. "ממש לא אכפת לי."

 

ספראוט התרחקה. "תישאר במקומך, מר מאלפוי. בת זוגך מיד תבוא."

 

דראקו הביט לעבר האגם, מבט מהורהר על פניו היפות והחיוורות. לפתע נשמע לידו כחכוח קטן ונבוך.

 

הוא היסב את מבטו וקפא. הבוצדמית גריינג'ר. היא.

 

"אני בת הזוג שלך." היא אמרה בקול נבוך, ולא הביטה בעיניו, אלא בכתפו. "פרופסור ספראוט אמרה שנעבוד על הצמחים שעל שפת האגם..."

 

הוא הביט בעיניה החומות, היפות, הנבוכות. היא עדיין לא הביטה בו. 

 

משהו קטן צבט את ליבו. זאת היא.

 

הנערה שהוא חולם עליה בלילות, שאת פניה הוא מדמיין כשהוא לבד. היא.

 

"טוב, אז בואי נלך." הוא אמר בקול אדיש. היא נראתה די מופתעת שהוא לא הטיח בה עלבונות, וכיתפה את התיק על כתפיה. 

 

"כן, זה שם, ליד האגם..."

 

כשהוא יצא הוא שם לב לוויזלי, ששלח בו מבט של תיעוב, ולפוטר, שהביט בהם ללא הבעה. 

 

כמה שהוא שונא את השניים האלו!

 

כשהם הגיעו לשפת האגם גריינג'ר עדיין סירבה להביט בו, והוציאה ספר ומבחנה. "צריך לאסוף את הצמחים האלו, רואה? צריך לעשות עליהם עבודת מחקר, אבל אני אעשה את זה, אתה לא צריך לדאוג לגבי זה, ו..."

 

"גם אני יודע לעשות דברים." הוא קטע אותה בשקט. 

 

היא הביטה בעיניו התכולות במבט חודר. הוא התנער והזדקף והביט בה בחזרה. "כן?"

 

"כלום." היא הסמיקה וחזרה לספר שלה. "טוב, אז נעשה את העבודה הזאת ביחד."

 

היא התחילה לאסוף את הצמחים לתוך המבחנה, ואז רשמה עליהם כל מיני דברים במחברת שלה. דראקו רק שכב על הדשא במבט מעורפל והעביר את ידו בשערו. 

 

ואז היא נחתה לידו, על הדשא, מסתכלת בו במבט בוחן וחושד. "טוב, קדימה, תגיד. דחית את זה מספיק זמן, אני מוכנה."

 

"להגיד את מה?" הוא שאל והתיישב.

 

"אתה לא אמור לקרוא לי בוצדמית? להעליב אותי, לקלל אותי? כן, אתה אמור. אז קדימה תעשה את זה."

 

"אני אף פעם לא אקרא לך ככה יותר." הוא אמר בקול רגוע ונשכב שוב על הדשא. "אני מבטיח, באמת שלא." 

 

"טוב, אז עכשיו אתה לא אומר את זה כי אתה מפחד שאני אלשין? דראקו מאלפוי, זה עלוב מדי."

 

הוא הזדקף בכעס. "אני באמת מתכוון לזה. אני לא אקרא לך ככה יותר ואני מצטער על כל הפעמים שקראתי לך בוצדמית, בסדר?"

 

היא משכה בכתפיה. הוא ראה שהיא לא מאמינה לו, וזה עצבן אותו יותר משהיה מוכן להגיד. אבל הוא לא הראה את זה.

 

אחרי כמה דקות היא קמה, והתחילה לאסוף את דבריה. "אנחנו צריכים להמשיך לעבוד על הפרויקט הזה. תבוא היום לסיפריה בשש."

 

הוא לא יכל לסבול את זה יותר. הריח של הבושם שלה שיגע אותו, השיער הפזור והמתנופף שלה סחרר את חושיו. 

 

בלי מילים, הוא קם במהירות, ואחז בסנטרה, מצמיד את שפתיו לשפתיה. הוא לא יכל להפסיק לאחוז בשפתיים הרכות שלה, כל עוד הוא יכול. 

 

אולי זה לא יקרה עוד לעולם.

 

לאחר דקה הוא התנתק ממנה בבהלה, והלך. 

 

הוא לא הסתכל בפניה. לא יכול להיות שהוא עשה את זה!!

 

מה היא חושבת עליו עכשיו?

 

טוב, את זה הוא יגלה היום בשש.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תגובה · 30.08.2016 · פורסם על ידי :מיכל ממן 9
המשך המשך המשך נידרש המשך דחוףףף😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭☺😭

חמודדדדדדדד · 30.08.2016 · פורסם על ידי :alwayse16
המשךךךךךךךךךךךךךךךך

יפההה בטירוףףף · 30.08.2016 · פורסם על ידי :ג'יניוויזלי11
זה מהמםםםם כל הכבודדדד תמשיךךך מהררר

שמח שאהבתם · 30.08.2016 · פורסם על ידי :8דראקו8מאלפוי8 (כותב הפאנפיק)
ממשיך בקרוב

זה ממש יפה, אבל יש הערה קטנה: · 03.09.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red
פרק שעבר כתבת שהרמיוני היא בעלת עיניים ירוקות, ופרק הזה דראקו הביט בעיניה החומות.
בנוסף, לדראקו יש עיניים אפורות, לא תכולות.
בבקשה לקחת את התגובה הזו כהערה ולא כניסיון לפגוא.
חוץ מזה מאוד אהבתי(:

כן נכון · 03.09.2016 · פורסם על ידי :8דראקו8מאלפוי8 (כותב הפאנפיק)
אני לא מאוד עוקב אחרי העיניים שלהם...
שמח שאהבת

אויש הייתה לי שגיאת הקלדה קודם · 03.09.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red
לפגוע*
אני לא סתומה(:

מלהיב1 · 13.10.2021 · פורסם על ידי :AmNet

דראקו והרמיוני לנצח, שתי נשיקות במצח. · 22.09.2022 · פורסם על ידי :AmNet
אני מתתתתתתתתתתתתתתתתתתת על זה אתה אלוף הפאנפיקים רוצים המשךךךךךךךךךךךךךך עכשווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007