האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

עד שאפול

"אני רק רוצה שתחבק אותי," היא לחשה "עד שאפול"



כותב: The One Plus One
הגולש כתב 72 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1412
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: משחקי הרעב 1 - זאנר: מאיפה לי לדעת - שיפ: סוד :) - פורסם ב: 29.08.2016 המלץ! המלץ! ID : 7603
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

פינץ' נפלה. היא נפלה מהרגע ששמה נקרא באסיף. היא הרגישה את האדמה נפתחת מתחת לרגליה, ומושכת אותה פנימה. נפילה אינסופית, בזמן שהיא מעמידה פנים שהיא עומדת על קרקע מוצקה, ואצבעותיה מגששות אחרי משהו שימשוך אותה למעלה.

משהו להיאחז בו.

גם אם הלב שלה נפל, המוח שלה נשאר קר ומחושב. זה הרגיע אותה, להימצא בשליטה. היא ידעה שאפשר לגנוב אוכל מהקרייריסטים המטומטמים, ושעדיף לחפש מים ביער, ושבשום פנים ואופן אסור לה ליצור בריתות. היא ידעה שברית רק תקל על מי שיקרא לעצמו בעל ברית שלה לרצוח אותה בשנתה.

ושבסופו של דבר, כנראה היא זו שתפר את הברית.

היא הצליחה לשמור על הכללים שלה עד השישה האחרונים. היא הקפידה על הקצבה קפדנית של המזון שהצליחה להציל, ונשארה רואה-ואינה-נראית.

אבל הבדידות אכלה אותה מבפנים החוצה.

המחשבה שעכשיו יצודו אותה בכוח משולב לא עזרה במיוחד. היא ידעה שיש עוד מיועד אחד מלבדה בלי השותף מהמחוז שלו. בפעם הראשונה בחייה, היא באה עם הצעה לברית.

"שלום" היא חייכה.

הוא הסתובב בחדות לכיוונה "מה את רוצה?" הקול שלו היה רק עייף, נטול עוינות, היא חשבה בהפתעה. "רק לדבר. עכשיו קייטו וקלוב יחזקו את הברית שלהם, ופיטה וקטניס ימצאו אחד את השניה. אני צריכה ברית. אני מנחשת שאתה יודע להשיג מזון מהטבע, ואני צריכה אוכל. בתמורה, אני יכולה לספר לך כל מה שאני יודעת על שאר המיועדים בזירה. ואני יודעת הרבה."

"בת כמה את בכלל? ארבע-עשרה?" הוא שאל.

"כמעט שש-עשרה." היא ענתה, זועפת כי עוד פעם חשבו שהיא ילדה קטנה ולא יכולה לעשות שום דבר. הוא חייך "אני חושב שנוכל לסדר משהו."

הוא היה הדבר שהיא הצליחה להיאחז בו. הוא היה משהו קבוע, יציב. הוא נתן לה למשוך את עצמה למעלה בעזרתו. הוא הכין אוכל מהדגן שצמח בשדה. היא עקבה אחרי האחרים. כל בוקר היא הגיעה, וכל ערב היא עזבה. פעם הוא ניסה לשדל אותה להישאר, אבל היא העדיפה לבלות את הלילה ביער.

בהתחלה, השתיקות לא העיקו עליהם. היא לא הרבתה במילים, וגם הוא לא היה דברן גדול. אחר כך, זה התחיל להציק. שניהם שמעו כבר יותר מידי דממה בשביל חיים שלמים. בסוף, הוא דיבר. הוא סיפר לה על עבודה תחת שמש יוקדת, על משפחתו, על שירים ששרו במחוז אחת-עשרה. בתורה, היא דיברה על שעות שבילתה בצפייה בשאר מחוז חמש, דוממת כמו רוח רפאים וקלה לתפיסה באותה המידה, על אחיה הצעיר, על סיפורים שכתבה. "בסיפורים שלי הטובים תמיד מתים בסוף. אני מאוד ריאליסטית". זה גרם לו לצחוק. בסוף, הדיבורים התמזגו למשהו אחר.

כשהוא נישק אותה, היא הרגישה כמעט חיה שוב. היא אהבה אותו, את השירים שלו, את ידו שנחה על כתפה, שחור על גבי לבן. פעם אחת בחייה היא הרגישה כמו בת עשרה רגילה שמתמזמזת עם החבר שלה בשדה ריק.

"מה את הכי רוצה עכשיו?" הוא שאל פעם בהיסח דעת. הם שכבו על הגב בין עשבי הבר, שהתכופפו סביבם כמו קן, מקום קטן וחמים, ובהו בשמיים הכחולים. "אני רוצה הביתה" היא אמרה במיידיות "בעצם" היא נראתה מהורהרת לרגע "אני רק רוצה שתחבק אותי," היא לחשה "עד שאפול."

"את לא תיפלי." הוא ידע שהוא מבטיח דבר שהוא לא יכול לקיים.

"אתה לא מבין," היא אמרה, כאב נראה על פניה.

"כבר נפלתי"

היא נשארה ביער בזמן הסערה, והיא הייתה שם כשהיא שמעה את התותח. היריה הייתה דומה לצליל הרעמים, אבל היה בה כמו מין תו שגוי. ליבה עצר לרגע, ואז פעם מהר פי שלושה. שזה לא יהיה הוא, לא הוא, רק לא הוא. היא חיכתה בנשימה עצורה ללילה.

הלב שלה גימגם כשהוא הופיע בשמיים. תמונה, שם, ומספר מחוז. פניו זרחו לרגע במטושטש, ואז נעלמו מהעולם לנצח.

ואז, בפעם הראשונה והאחרונה בחייה, פינץ' בכתה.

תגובות

זה מהמם !! · 31.08.2016 · פורסם על ידי :דראמיוניייי

תחשבי שזה המשך לתגובה שלמעלה כי שלחתי בטעות לפני שסיימתי לכתוב · 31.08.2016 · פורסם על ידי :דראמיוניייי
זה מושלם !!
זה גאוניייי


נפלא · 03.09.2016 · פורסם על ידי :Mgical
את כותבת מדהים
הכל מלא ברגש ועצוב בדיוק כמו שאני אוהבת
רק לקרוא את שם הפאנפיק זו חוויה בפני עצמה
אני פשוט אוהבת את הפאנפיקים שלך!

=( · 19.10.2016 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
למה, למה?
אוף
זה נורא. כל כך עצוב.
נמאס לי לאהוב דמות שניה לפני שהיא מתה.
איך את מכניסה אופי כל כך טוב בכמה שורות?
מוכשרת שכמוך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007