האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


החלום

הארי חולם חלום שגורם לו להרהר במחשבותיו. החלום הזה לא צפוי. מוזר. אבל גם מציאותי להחריד.



כותב: האריפוטרמלך
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1969
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מסתורין, חלומות - שיפ: אין - פורסם ב: 06.09.2016 - עודכן: 15.09.2016 המלץ! המלץ! ID : 7645
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

התעוררתי בבהלה. ג'יני רכנה מולי. "אתה בסדר, מה קרה?" היא שאלה בדאגה. באופן אוטומטי הנחתי על ידי על המצח, במקום שבו היייתה הצלקת. אבל היא לא עיקצצה. כבר תשע עשרה שנים. "זה בסדר, סתם חלום רע". הנחתי את ראשי על הכרית. הרגשתי מסוחרר. הזיעה עוד ניגרה על פני. הרגשתי איך עפעפי נהיו כבדות עד שלא יכולתי להתנגד, ועצמתי את עיני...

 

***

התעוררתי שוב. הפעם ג'יני ישבה לידי, אוחזת בידה בשרביט. "הו... התעוררת סוף- סוף. חשבתי שלא תתעורר לעולם. ממש דאגתי". 
"מממ... איפה אני... כמה זמן ישנתי", מילמלתי בישנוניות. "שלושה ימים. לקחו אותך כבר לקדוש מנגו", היא אמרה. "שלושה ימים?!" הזדקפתי במהירות, "הקדוש מנגו?!
 "זה בסדר, תרגע. אתה צריך לנוח", היא אמרה בניסיון נואש לגרום לי לחזור למיטה. זה היה מטורף! מתסכל! מה אם העבודה שלי כהילאי? איך אני אתפרנס?

אבל הדאגות גרמו לי להיות עייף. שוב. ניסיתי להתנגד לזה, אך לשווא- עפעפי נסגרו בפעם השנייה.

 

***

התעוררתי, מסוחרר מאוד. עיני בקושי הצליחו להתמקד בפניה המודאגות של ג'יני. עצמתי את עיני, ולהפתעתי לא נרדמתי. גם לא הרגשתי עייף כל- כך. נתתי למחשבותי לנדוד לעומק הזכרונות. בשנה הראשונה ניצחתי בקווידיץ' כשכמעט בלעתי את הסניץ'... בשנה השנייה הרגתי את הבסיליסק והשמדתי הורקרוקס... בשלישית גיליתי שסיריוס בלק הוא חף מפשע והצלתי אותו ואת בקביק... בשנה הרביעית השתתפתי בטורניר הקוסמים המשולש ונלחמתי מול וולדמורט... בשנה החמישית ספגתי את ההשמצות של משרד הקסמים והתמודדתי מול אמברידג'... בשישית מנהל בית הספר דמבלדור מת וגיליתי שסנייפ הוא הנסיך חצוי הדם... ובשנה השביעית מצאתי את  ההורקרוקסים הנותרים והשמדתי את וולדמורט. לא היה זכור לי שנה אחת שישבתי בחוסר מעש במיטה, מתעלם מהסכנות האורבות לי ולאנשים הקרובים לי. תמיד הייתי בלב העניינים. לא הייתה לי אפילו שנה אחת שקטה.

פתחתי את עיני. הזדקפתי באיטיות וירדתי מהמיטה. ג'יני ניסתה לעצור אותי אבל לא יצאו לה מילים מהפה. פסעתי צעד אחד, ואז איבדתי את שיווי המשקל. צנחתי אל הרצפה כמו בובת סמרטוטים. הדבר האחרון שראיתי היה את פניה המבוהלים של ג'יני לפני שעיני נעצמו בפעם האחרונה...

 

 

המשך יבוא...

 

הפרק הקודם
תגובות

לאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!&# · 16.10.2016 · פורסם על ידי :חולה על הארי פוטר!!!
אל תגידי לי שהארי מת!!!!!








































































































עוד מעט המשך... · 26.10.2016 · פורסם על ידי :האריפוטרמלך (כותב הפאנפיק)
(סמיילי שטני)

אל תגיד לי שאין עוד המשך! · 31.01.2021 · פורסם על ידי :The equal opportunity kr
המ-שך! המ-שך! המ-שך! המ-שך!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007