האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

שמחליפים עשב פיל במליסה

דארקו הכניס את המרכיב הלא נכון לשיקוי (סליחה, דארקו לא אשם) והחיים שלו טיפה הסתבכו.



כותב: Farseer
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1417
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: G - פורסם ב: 17.09.2016 המלץ! המלץ! ID : 7699
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

שם הפאנפיק: שמחליפים עשב פיל במליסה
שם הכותב: Farseer
דירוג: pg
שיפ: אין
ז'אנר: Humor
מספר מילים: 1000~
ויתור זכויות: לג'יי. קיי. רולינג כמובן (הבלונדי היהיר הזה שלה ואם כמה שאני נהנת לשחק איתו תמיד צריך להחזיר)
ודבר אחרון וחשוב לא פחות תודה לבטא שלי Nico Di Angelo

 

 

דראקו מאלפוי ישב בחדר ההמתנה של המחלקה לטעויות שיקויים מצערות ושינויי צורה לא רצוניים בבית החולים על שם הקדוש מנגו. הבעת פניו הייתה קפואה ומוארת בזכות האור החזק שבקע מן התקרה. אילו היה בן לכל משפחה אחרת מלבד משפחת מאלפוי, לשבת בקור רוח שכזה היה כנראה הדבר האחרון שהיה עושה. למען האמת, אפילו כבן למשפחת מאלפוי הוא נתקף לעיתים דחופות להפליא בדחף עז לקפוץ על רגליו ולצעוד בחוסר שקט מצד לצד - עד שרגליו היו שוחקות את המרצפות הנקיות.
הסיבה לכך שהקוסם היהיר היה כל כך חסר מנוח הייתה פשוטה למדי - או פשוטה ככל האפשר שהנושא המדובר הוא שייקוי מוטעה ושיינוי מין לא מתוכנן. הוא טעה באחד ממרכיבי שיקויי הפולימצי שרקח, סתם טעות קטנה שגם אם לא רצה להודות בכך הייתה אשמתו המלאה (הוא העדיף להאשים את פוטר או את אחד מהירחים שלו - הסמור הג'ינג'י ובת זוגתו הבונה המתולתל). לצערו, הוא הצליח להכניס את עצמו למצב מאוד לא נעים - הוא הפך את עצמו לבחורה. אחת יפה למדי לטעמו, כי באמת יש אדם שיכול לעמוד בפני הקסם דמוי הוויליה של בני מאלפויי? השיער הבלונדי כסוף הזה והעיניים האפורות כמו פלדה ממורקת שמוקפות בריסים ארוכים הם בלתי ניתנים לסירוב.
אח במדים הירוקים של בית החולים על שם הקדוש מנגו חלף על פניו (פניה? לא, פניו - לחלוטין פניו. הוא מתנגד בכל תוקף להכנס לנושאי המגדר האלה, הרי הוא גבר לא בחורה). עיניו המימיות של האח סקרו את הנערה (נער!) מקצה נעליה היוקרתיות מעור נחש ועד קצה קודקודה הבלונדיני. דארקו חישב בראשו את היתרונות נגד החסרונות של לקלל את האח החצוף. הוא כמעט שלף את שרביטו מכיס הגלימה כשהגיע למסקנה שהוא מעדיף להיפרד מהגרסה הנשית שלו ולא להגן על כבודה, מה גם שקרב לחשים - קצר ככל שהיה - יעקב אותו בדרך למטרה. מרוצה מההגיון הבריא שהפגין, הסתפק הסלית'ריני בנעיצת מבטים רצחניים בגבו המתרחק של האח בעודו מצטער מעט שלא זכה למבט הורג כמו זה של הבסליסק - אף שאולי המצב עדיף ככה. בכל זאת הוא חיבב חברה, הרי בלעדיה לא היה מי שיעריץ אותו - ומי יודע יותר טוב ממנו כי מאלפויים חיים על הערצה ופחד (וגם אוכל ומים, אבל אלו דברים נורמליים מכדי להזכיר).
אחרי זמן שנראה כמו נצח בחדר ההמתנה הסטרילי נפתחה דלת העץ הירוקה של הרופא ומהחדר יצאו אמא ובתה. האם, מכשפה בגיל העמידה עם גלימות שיצאו מהאופנה בשנה שעברה, הביאה את ביתה בת השבע למרפאה כדי לבדוק את שינוי הצבע המטריד של עור הילדה - מוורוד בריא לסגול עם נקודות צהובות שזהרו בחושך; לצערו, לדארקו היה יותר מדי זמן אז הוא צוטט לשתיים שדיברו עם האחות האחראית בדלפק הקבלה. עכשיו הילדה חזרה לצבעה המקורי וקמטי הדאגה שמתחו את זוויות עיניה של האם השתחררו. דארקו היה שמח בשבילן, אבל הן בכל זאת היו לפניו בתור ובכך עיקבו את הטיפול בבעיה הקטנה שלו, אז הוא הסתפק רק בהנד ראש קר-הבעה כשחלפו על פניו.
"דארקו מאלפוי." האחות בקבלה היססה מעט בביטוא השם, בכל זאת דארקו אינו שם מצוי במיוחד, ונוסיף על זה כי בני מאלפוי לא היו חדשות משמחות במיוחד בימים אלה. דארקו נעמד על רגליו וצעד בגו זקוף, ללא התייחסות לאחות בקבלה. הוא צעד לכיוון הדלת הירוקה שעדיין עמדה פתוחה למחצה בעוד שהאחות המבוגרת טלטלה את ראשה בייאוש מהדור הצעיר והחינוך המקולקל שלהם - בזמנה אף עלמה צעירה לא הייתה מרשה לעצמה לנהוג בגסות רוח שכזו. באמת, בלי שלום או אפילו חיוך חטוף. אפשר היה לחשוב שזאבים גידלו את הנערה הזאת לא קוסם ומכשפה, אחרי הכל - אפילו בני מאלפוי צריכים לדעת לנהוג בנימוס.
הרופאה המזדקנת הרימה את ראשה מהגליון הרפואי של המטופלת האחרונה שלה למשמע טריקת דלת המרפאה. היא חייכה בנעימות לבחורה הצעירה שנכנסה לחדר בצעדים מהירים ותהתה מה בדיוק הבעיה - היא נראתה בריאה למדי. טוב, אולי מלבד מקרה חמור למדי של אישיות חמוצה, אך כידוע, זה אינו דבר שאפשר לפתור בעזרת לחש מדוייק ושיקוי. לפני שהספיקה לפצות את פיה כדי לשאול מה הבעיה, הנערה התפרצה.
"פתרי את זה," ציוותה בטון שלא מאפשר וויכוח והצביעה למטה על עצמה. הרופאה הרימה גבה אחת וחיכתה שתרגע - היו לה מספיק מטופלים קשים כדי לדעת שאין טעם להתווכח איתם, ובמיוחד כשהיא לא יודעת מה הבעיה.
"אולי תתחילי בכך שתסבירי לי מה זה זה?" האחות הדגישה קלות את המילה האחרונה. אם ציפתה שהשאלה הידידותית תרכך את הבחורה העצבנית, היא טעתה טעות מרה - פניו החיוורות של דארקו האדימו בזעם למשמע השאלה.
"זה," הדגיש בזעף והצביע פעם נוספת על הגוף הנשי, "הגוף המגוחך הזה, אני רוצה להפטר ממנו, וכמה שיותר מהר יותר טוב."
הגבה השניה של הרופאה הצטרפה לראשונה גבוה על מצחה. "אני מבינה," אמרה בנימה המיוחדת השמורה לרופאים שמדברים עם הורים היסטריים וכפי הנראה, גם עם קוסמים שהפכו את עצמם בטעות לבחורה - אותה נימה שאמרה, [i]אני שומעת את טענותיך ומקבלת את טיפשותך[/i].
"איך אני נפטר מזה?" התעקש. בכל זאת, מינקות חונך שמגיע לו הכל ובמהירות המרבית. לחכות היה לחצויי דם, בוצדמים וחבריהם, לא ליורש היחיד להון של משפחת מאלפוי (שהצטמצם במידה רבה, אך הם לעולם לא היו מודים בכך). הרופאה דחפה את משקפיה המרובעים במעלה אפה הארוך והביטה בו בריכוז, מבטה כחול-אפור.
"אני צריכה לדעת קודם - איך הגעת למצב הלא נעים הזה?" סוף המשפט הסתלסל לשאלה שהבחורה (בחור. זה לא מצחיק יותר) לא כל כך רצתה לענות. דארקו קיווה שיצליח להתחמק מלדבר על הטעות המסויימת הזו, אבל אם אין בררה אז אין בררה. חוץ מזה, הוא באמת רוצה לחזור לגוף הגברי שלו.
"אחד מגמדוני הבית שלנו החליף את עשבי הפיל בשיקוי הפולימצי לענפי מליסה, וזו התוצאה." שקרים קטנים לא פוגעים באף אחד, החליט.
הרופאה הצליחה לשמור על הבעת פנים מנומסת אף שבקרבה דגדג צחוק לא מקצועי. הבחורה שיקרה במצח נחושה והדבר היה ברור למדי. "טוב, אין הרבה מה לעשות מלבד לתת להשפעת השיקוי לפוג. דברים כגון אלה פשוט דורשים זמן. אוכל כמובן לספק לך הערכה לזמן שבו תאלצי - סליחה, [b]תאלץ[/b] לחכות, אבל בשביל זה דרוש לי זמן מדוייק בו נחשפת להשפעה."
דארקו העביר את משקלו מרגל לרגל. "אתמול בשש בערב," הודה לבסוף ושילב את ידיו על חזהו בהתגוננות. זאת לא הייתה אשמתו שהתעקב - לשרותי ההובלה לקח זמן ארוך בצורה שערורייתית להביא את המלתחה החדשה שלו (זה לקח שעה וחצי, וזה בגלל שהוא הזמין חצי מהחנות). אחרי הכל, זה שהוא הפך לבחורה לא אומר שהוא יזניח את עצמו.
"אני מבינה." בחיי מרלין, זה הולך להיות ביקור ארוך - זאת הפעם השניה תוך פחות מחמש דקות שהיא נופלת לרשת הביטחון של הרופא המבין. דארקו היה על סף תלישת שערות, מה שהוא היה עושה את אילו הדבר לא היה כולל פגיעה במראה המקסים והמטופח של שערו. הרופאה הזאת שמרה על קור רוח בלתי נסבל מול הקשיים האיומים שמולם ניצב (בשל היותו בחורה) בלי להניד עפעף.
"את לא מבינה כמה זה נורא," אמר ואז עצר רגע לחשוב. "בעצם, את כנראה כן. איך אתן סובלות את זה?"
הרופאה חייכה בסובלנות והחליקה מתחת לערמת דפים את המרשם להאצת תהליך החזרה. "ההשפעה אמורה לפוג במהלך השבוע הקרוב, אז יש לך זמן לגלות."

 

*עשב פיל הוא באמת אחד המרכיבים של שיקוי פולימצי אם מישהו מעוניין לדעת.

תגובות

נייס :) · 03.11.2016 · פורסם על ידי :פרינסס פוטר
תגובה ראשונה!!
ממש יפה וחמוד! אני בטוחה שדראקו מהממת.. XD

תודה · 03.11.2016 · פורסם על ידי :Farseer (כותב הפאנפיק)
ודארקו גם די מעצבנת XD

ממש יפה · 04.01.2017 · פורסם על ידי :RRiverSong42
פיקצר ממש טוב. אבל דראקו לא כאילו גאון בכל הנוגע לשיקויים?

תודה · 05.01.2017 · פורסם על ידי :Farseer (כותב הפאנפיק)
אין לי שמץ. כאילו אם אני זוכרת נכון דארקו די טוב בשיקויים אבל כולם יכולים לטעות, נכון?

תמשיכי! · 26.05.2017 · פורסם על ידי :אריה300

איזה חמוד · 10.08.2017 · פורסם על ידי :סקורפיון קינג
אני ככ רוצה שהארי יתאהב בנערה המסוימת הזאת XD

חחח · 10.08.2017 · פורסם על ידי :Farseer (כותב הפאנפיק)
די חשבתי על זה אז

מדהיםםםם;) · 31.08.2018 · פורסם על ידי :liv14
אני חייבת המשךךךך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007