האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הגבירה באפור

למזלה של הנערה, פיה של רוונה היה פתוח מעט, והלנה שפכה פנימה את תוכן הבקבוק. טיפה, שתיים, שלוש... היא עצמה עיניים ושפכה את הכל פנימה.



כותב: Emily De Ravin
הגולש כתב 32 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1423
5 כוכבים (5) 13 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: ה"פ - זאנר: אין - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 09.10.2016 המלץ! המלץ! ID : 7814
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

זה היה לילה חשוך בטירת הוגוורטס, והלנה התכוונה סוף סוף לממש את תוכניתה שתכננה זה הרבה זמן.
תמיד אמה הייתה היפה. תמיד אמה הייתה החכמה. תמיד אמה הייתה הנערצת. ומה הלנה? סתם, הנערה שבצד, רק בגלל שאמה מחזיקה ב'עטרת רייבנקלו' - אפילו במוחה השם נאמר בזלזול ובכעס.
זה היה לא פייר מבחינתה - היא גם הייתה משהו, היא גם חיה. היא הייתה נערה לא פחות יפה מאמה, לא פחות חכמה... בערך. אבל בימינו, למי אכפת מכמה היא חכמה? היא יפה, וזה כל מה שמשנה.
חוץ מזה, אמה גם בוחרת חברים בצורה גרועה. איכס. למי אכפת מהלגה הפלפאף, שלוקחת את כל הילדים הטיפשים והמכוערים רק כי אף אחד אחר לא רצה לקחת אותם? לאמה, כן. רוונה רייבנקלו הייתה גם חייבת להתחבר עם הפלפאף המוזרה הזאת.
היא עלתה בשקט במדרגות שאמה תכננה - כן, כי אף אחד לא יכל לסמוך על הלנה אי פעם שתתכנן משהו כמו שצריך - מדלגת מעל המדרגה הנכונה, למרות שתמיד שחכה לעשות זאת, אבל הפעם היא הייתה חייבת.
כשהגיע לסוף המדרגות, נגלה לעיניה גרם מדרגות נוסף. הלנה נאנחה בכבדות. איפה בחרה אמה לגור? מעל מגדל האסטרונומיה?
הצעדים הבאים כבר היו פחות חרישיים וחשאיים מהקודמים, אבל הלנה הייתה מספיק חכמה כדי לדעת שמוטב לה להיות בשקט - גם אם לא הייתה יותר חכמה מאמה, עדיין היה לה שכל, לעומת אחרים.
היא הגיעה אל המדרגה האחרונה וחייכה לעצמה ברשעות קלה. היא תמיד תהתה לעצמה אם היא אכן בתה של רוונה רייבנקלו החכמה, שלמדה מהפלפאף איך להיות נחמדה מעט - הלנה לא ממש הייתה חכמה, ובפרט לא נחמדה, והרבה פעמים היא חשבה שהייתה מתאימה להיות הבת של סלאזר סלית'רין הקר והמרוחק - בדיוק כמו הלנה - למרות שהייתה יכולה לקבל ציון לשבח על כל התוכניות שתכננה, מה שהראה שיש לה שכל.
מכשסיימה את המדרגות, בהחלט לא היה קשה לזהות את דלת חדרה של אמה, ההייתה צבועה בכחול יפהפה וראש של נשר תלוי עליו.
למרות שביקוריה בחדרה של אמה היו ממש מעטים, הלנה כבר ידעה מה צריך לעשות, ושאלה את ראש הנשר בלחש, "מה החידה?"
הרבה היו אומרים שזה מעשה טיפשי, לדבר ככה לדלת, אבל לא הלנה, שהכירה היטב את עולם הקוסמים.
"אני הקטנה מבין כל קרובותיי, ואני נמצאת אצל רוונה רייבנקלו אך לא אצל הלגה הפלפאף. מי אני?" שאל הנשר בקול צרוד.
"האות י'." הלנה הרימה גבה. זה היה קל מידי ו... מוזר. מה, נגמרו לאמה החידות?
במקום תשובה, הנשר נעלם ובמקומו נגלתה ידית, אותה הלנה דחפה, נותנת לדלת להיפתח בעדינות ובשקט, נכנסת בצעדים חרישיים, אבל אחרי צעד נוסף היא התאפקה שלא לפרוץ בצחוק.
רוונה רייבנקלו שכבה על המיטה, מכווצת בתנוחה עוברית, ובין נשימה לנשימה פלטה נחירות קצרות, שגרמו להלנה לצחקק מעט.
הלנה התעשתה אחרי רגע והביטה בבקבוקון הסגלגל שבידה. עכשיו או לעולם לא, חשבה לעצמה.
למזלה של הנערה, פיה של רוונה היה פתוח מעט, והלנה שפכה פנימה את תוכן הבקבוק. טיפה, שתיים, שלוש... היא עצמה עיניים ושפכה את הכל פנימה.
עיניה של המייסדת הפכו מעורפלות, ובתה שיערה שזה אומר שהשיקוי עובד... לפני שתאבד את האומץ שלה, הלנה חטפה מראשה של אמה את העטרת והכניסה אותה לתוך השק הקטן שהחזיקה.
"להתראות, אמא," אמרה הלנה, ובלי רצונה דמעה בודדה זלגה על לחייה. היא זאת שתגרום למותה של אמה. השיקוי הזה יגרום לה לחלות במחלה נוראית שעלולה לגרום גם למוות... הלנה הרגישה אשמה במובן מסוים, אבל אמה עינתה אותה כל כך הרבה פעמים בחייה שזה היה מגיע לה בסופו של דבר.
"להתראות." ואז הנערה רצה מחדרה של אמה, הרחק-הרחק מהטירה, נשבעת בליבה שלא תחזור לשם לעולם - לפחות לא כל עוד היא חייה.

תגובות

וואו. זה ממש יפה. · 26.04.2017 · פורסם על ידי :חתולת בר

מרגש · 19.05.2017 · פורסם על ידי :the faceless old woman
ומושלם
המלצתי ודירגתי

וואו · 18.08.2017 · פורסם על ידי :michal8624
ממש יפה. מרגש מאוד.

אהבתי · 23.02.2018 · פורסם על ידי :סטאר
הפאנפיק ממש יפה. דירגתי 5

למה צריך לעשות כותרת? · 23.02.2018 · פורסם על ידי :סטאר
ועכשיו גם המלצתי

זה תגובה קצרה כי אני מלכת העצלנות · 23.04.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה
יפה.
המלצתי ודירגתי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007