האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

איך להקסים מכשפה

שלום לכם, קוסמים יקרים, וברוכים הבאים למדריך לאיך להקסים מכשפות.
אני מקס רייון, ואני גאה לספר לכם את כל העצות שלמדתי במשך השנים לאיך להתייחס אליהן.



כותב: Emily De Ravin
הגולש כתב 32 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1166
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אין - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 09.10.2016 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 7816
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שלום לכם, קוסמים יקרים, וברוכים הבאים למדריך לאיך להקסים מכשפה.
אני מקס רייון, ואני מניח שכבר שמעתם עלי - הפכתי לאיש מפורסם לאחרונה בזכות כישרוני להקסים נשים, ואני מאמין שיש אנשים שרוצים להיות כמוני ולהקסים את המכשפות שהם מחבבים - ובשביל זה אני כותב את המדריך הזה, בשבילכם.
אז זהו פרק 1: ההתחלה - בפרק הזה אני אספר לכם איך לבחור מכשפה ואיך, בעצם, לדעת שאתה מאוהב בה?
אז בואו נתחיל!

***

 

סובבתי מיליוני בנות סביבי בחיי, אבל תאמינו לי - זה לא קרה ברגע. עשיתי הרבה דברים כדי להגיע לדרגה שכזו, אבל את כל הדברים האלו גם הכנסתי למדריך - כן, המדריך הזה: הדרך להקסים מכשפה - כדי לעזור לכם, קוסמים, להתחיל עם מכשפות.
אני מבטיח לכם שזה יעזור - מכתבים רבים הגיעו אלי בתודות, בהם כתוב שהקוסמים עכשיו נשואים למכשפות שחיבבו זה זמן רב - והכל בזכות המדריך - ואל תשכחו שאני עצמי הגעתי לאיפה שאני היום בזכות העצות שכתבתי לכם.
אז קדימה, קוסמים - אל תהססו וקראו את 'איך להקסים מכשפה'.



***

 

בתור התחלה, חשוב לי לומר לכם - תשכחו את כל מה שאתם יודעים. חושבים שאתם מבינים גדולים בתחום? אז אתם לא, ממש לא. זה בכלל לא מה שאתם חושבים, אז אני ממליץ לכם לשכוח הכל עוד לפני שאתם מתחילים - אתם סתם תתאכזבו ותחשבו שטעיתם, אז עדיף שמההתחלה לא יהיה לכם במה לטעות - הייתי בטוח מדי בעצמי בעבר, וזאת הייתה הטעות הגדולה שלי ועכשיו אני מצטער עליה מאוד - אל תעשו את זה לעצמכם, זה יפגע בסיכויים שלכם עם המכשפה.
אז עכשיו, אני גאה להציג בפניכם את המדריך השלם לאיך להקסים מכשפות.

***

דבר ראשון - בחרו את המכשפה שלכם. איך? פשוט מאוד. או בעצם - לא כל כך פשוט.

אני לא יכול לבחור לכם את המכשפה, אבל אם אתם רואים מכשפה שמוצאת חן בעיניכם, יש לי כמה טיפים איך לדעת שהיא באמת מתאימה לכם:
1. גם לכם יש תחביבים, לא רק לה. אתם לא יכולים להתחיל לאהוב רק מה שהיא אוהבת בגלל שהיא יפה, למשל. אז תבדקו שיש לכם דברים במשותף. לא יודע, ששניכם קיבלתם 100 בפיזיקה ונכשלתם במבחן בהיסטוריה. ששניכם אוהבים דמקה. מומלץ מאוד שלא תהיו הפכים, כי אז גם אם בהתחלה תהיו מאוהבים עד מעל לראש - תתגרשו אחרי זמן קצר.
2. תוודאו שהיא מחבבת אתכם, לפחות. לא יעזור לכם להתאהב במכשפה ששונאת אתכם ונראה שלעולם לא תוכל לאהוב אתכם - לא כולם רומיאו ויוליה, אנשים. ברצינות. למכשפה צריכה להיות חיבה כלשהי אליכם, לפחות קצת הערכה. אם לא - תגרמו לה לחבב אתכם. איך? תקראו את כל הספר ואז תתחילו - אני ממליץ לכם לא להתחיל לפני, אתם עלולים לעשות טעויות.

3. תבדקו שאתם מוכנים לזה. אתם לא יכולים להתחיל עם מכשפה לפני שאתם מוכנים לזה בעצמכם. אולי אתם רוצים עוד קצת זמן של חיים בשקט? אולי אתם רוצים עוד קצת זמן כדי לבדוק שאין מכשפה שמתאימה לכם יותר? קחו קצת זמן ותנוחו, תחשבו על זה, ורק אז תחליטו אם ללכת אל המכשפה ולהתחיל איתה. אל תעשו את זה כשאתם עוד לא מוכנים, מניסיון.

אלו היו שלושת החוקים הפשוטים (בערך) והבסיסיים להתחלה עם מכשפות.
אבל... זו רק ההתחלה, ואולי כבר בחרת לעצמך מכשפה - אולי אפילו כבר מזמן - אבל לגרום להם לאהוב אותך זה דבר ממש לא פשוט, מה גם שלחבב אותם זה לא מספיק - גם אתה צריך לאהוב אותם.
אז דבר שני - תשכחו מכל המשפטים הכביכול מקסימים שלכם שאמורים להשאיר את המכשפות ללא מילים - זה עובד רק על נערות טיפשות לחלוטין שכל הזמן מצחקקות, ואני מניח שאתם לא רוצים אחת כזו.
אז תשכחו מזה - תמיד תהיה להם תשובה לכל דבר שתאמרו, ועדיין אין לי מושג איך לעזאזל הן מוצאות תשובה לכל דבר, אבל מה שיקרה זה שהן ישאירו אתכם ללא מילים ואתם תראו כמו טיפשים שמצחקקים. אז עזבו את זה. כמו שאמרתי בהתחלה - מתחילים הכל מחדש. הכל.

דבר שלישי - אל תשלו את עצמכם ותחשבו שאם הצלחתם בעבר להקסים מכשפה אחת, תוכלו להקסים מיד אחת אחרת, כי לא - הן שונות לחלוטין, ואם אחת אוהבת משפטים כגון, "וואו, את וילה? את מהממת כל כך שיופייך מסנוור אותי", אז אחת אחרת תשנא אותך ותחשוב שאתה קיטשי באופן מוגזם אם תאמר לה את זה - אתה צריך להכיר את האופי של המכשפה שלך, כי הם לא כמונו, הקוסמים - כולם אותו הדבר, חסרי אופי שכל משפט יקסים אותם. ממש לא.
אז תכירו את המכשפה שלכם. לדעת את התחביבים שלה לא יעזור לכם, במקרה הזה - אתם צריכים להכיר אותה לעומק ולדעת מה היא רוצה לשמוע, וזה יעזור לכם בעוד פרקים בהמשך.

דבר רביעי - אל תהיו בטוחים מדי בעצמכם, כמו שאמרתי בהתחלה, אבל אני רוצה להגדיר את זה מחדש.
אני התערבתי עם מישהו על זה שאנייכול לצאת עם אחת המכשפות הכי מקובלות בכיתה שלנו, בעבר, ואם אתם חושבים שניצחתי - אתם טועים, אבל לפחות ככה למדתי את כל מה שאני יודע היום.
אל תהיו בטוחים מדי בעצמכם. אתם לא יודעים כלום על המכשפות האלה, גם אם אתם חושבים שגיליתם עליהן הכל. הן יצורים מסובכים שלעולם לא תוכלו להבין, גם אם תתחתנו עם אחת מהן - עד היום אני לא מסוגל לגלות את כל סודותיהן, אז אל תחשבו שאתם כן יודעים.
לא.

דבר חמישי - לא משנה עד כמה היא מעצבנת אתכם, אל תעזבו אותה, זה עוד יפגע בכם קשות בסוף.
אני עוד אקדיש לזה פרק שלם, אבל עדיין, אני רוצה לציין את זה כבר בהתחלה - הן לא נותנות עוד צ'אנס.
אם תוותרו, לא תוכלו להתחבר אליהן יותר לעולם - הן יעברו הלאה ואפילו לא יזכרו אתכם, אז לא משנה עד כמה הן מעצבנות אתכם, אסור לכם לעזוב אותם או לוותר. פשוט אסור לכם.

***

אז זהו, לפרק זה. זאת הייתה כל ההקדמה, ואני מקווה שלמדתם ממנה כמה דברים חשובים - תבדקו שהמכשפה מתאימה לכם, תשכחו מקסם אישי, תזכרו שהן לא דומות אחת לשנייה, אל תהיו בטוחים מדי בעצמכם ולעולם - אבל לעולם - אל תוותרו.
מקווה שהצלחתם ללמוד משהו מהפרק, ותזכרו - אני ממליץ לכם קודם כל לסיים לקרוא את הספר ורק אחר כך להתחיל עם המכשפה - קחו בחשבון - כי זאת הייתה רק ההקדמה, ואתם עדיין לא יודעים על היצורים האלו כלום.
אז קדימה, תעברו דף ותקראו את הפרק הבא,
מקס רייון.

תגובות

ו.... נרשמתי! · 09.10.2016 · פורסם על ידי :דניאל120
מחכה להמשך
וכתיבה טובה

טוווווב!! · 10.10.2016 · פורסם על ידי :talush
אבל ממש אותו רעיון כמו הפאנפיק "מה מכשפות רוצות"..
מקווה שהעלילה תהיה שונה לחלוטין..

מוסכם · 10.10.2016 · פורסם על ידי :המכשפה המכשפת
נרשמתי

נרשמתי......... · 13.10.2016 · פורסם על ידי :הרם-און-ניני10
מושלם!

חחחחחחחחחחח · 14.04.2024 · פורסם על ידי :גריינג'ר לנצח123
קורע, וזה מנקודת המבט של נקבה :)

נרשמתי, המלצתי, דירגתי (אימוג'י לייק!)

פיק מושלם

(לא נעלבנו... בכיייייייייייי)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007