האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

עץ מהגוני, 15.5 אינץ', ליבת חד קרן

"אני אוהבת אותו," לחשה, "עץ מהגוני, 15.5 אינץ', ליבה עשויה שערת חד קרן."



כותב: Emily De Ravin
הגולש כתב 32 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1102
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא ידוע - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 14.10.2016 המלץ! המלץ! ID : 7836
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

השרביטים שעל המדף התלחששו ביניהם בפחד כשהילדה נכנסה. היא נראתה תמימה למראה - שער זהוב, עיניים חומות, חיוך מלא תקווה - אבל כל אחד ממקלות העץ ידע שזה יכול להיות תורו לעזוב את החנות ואת חבריו ולעבור לגור עם הילדה עד לסוף חייה, ואז, לאחר כמה שנים בודדות, יקבר איתה באדמה לנצח. 
יש שרביטים שרוצים להילקח - מצפים לעשיית הקסמים ולכיף, אבל למעשה אתה סתם תקוע, בודד, בכיס של ילד או ילדה נלהבים כלשהם, והרבה פעמים הם בכלל שוברים אותך - ואז אתה מת.
בעל החנות - זה שמסר אותם לסבל אחד אחד - התקרב אל הקופסאות, והשרביטים נרעדו.
"עץ דם, 13.25 אינץ', ליבה עשוי נימי לב של דרקון," אמר המוכר בחיוך תשוש ולקח קופסא אדמדמה מהמדף.
"לא, רק לא הוא!" קראה עץ דם, 14 אינץ' עם ליבה עשויה שערת וילה - אשתו היפיפייה של השרביט הנלקח.
שרביט עץ הדם השני חייך אל אשתו חיוך חם ואוהב, כאילו אומר לאשתו שהגיע זמנו להילקח, אחרי 67 שנה בה עמד בחנות, דומם.
הילדה לקחה את השרביט במהירות ואחזה בו בחוזקה - מספיק חזק כדי ששאר השרביטים ישמעו את אנקת הכאב של השרביט הזקן.
"מה לעשות?" הילדה הביטה בשרביט כאילו הוא לא מוצא חן בעינייה.
"תנופפי," אמר האיש בחביבות.
צווחת כאב של שרביט תינוק נשמעה כשהילדה נופפה בעץ דם-13.25-נימי לב של דרקון, והשרביטים הביטו למטה בחמלה בשרביט צעיר ומפוחד, שנפל כתוצאה מנפנוף הילדה בשרביט.
"לא, לא זה." מוכר השרביטים חטף את השרביט מידה והחזיר אותו לקופסא במהירות, לא מודע לדמעות ההקלה של שרביטים רבים.
אחיו הגדול של השרביט התינוק התאמץ מעט והצליח להתקדם כמה צעדים קדימה, מספיק כדי שיבלוט. הוא רצה את הילדה הזו, ובין היתר רצה שלא יבחרו באחיו, השרביט הקטן.
כמה שרביטים אחרים הביטו בשרביט הבולט בתדהמה, כאילו לא מאמינים שהוא 'מתנדב'.
"או, אולי זה?" המוכר אכן שם לב לשרביט שבלט מעט, ולקח אותו. הוא תמיד האמין במשפט 'השרביט בוחר את הקוסם'. "עץ מהגוני, 15.5 אינץ', ליבה עשויה שערת חד קרן."
השרביט נראה פשוט למראה - עץ חום-אדמדם ומחוספס, בעל טבעות עיגולים בתחתית וקצה מעוגל, אבל הילדה הביטה בו בעיניים נוצצות.
כשאחזה בשרביט, שערה של הילדה התעופף סביבה והילה זהובה קרנה סביבה.
המוכר הביט בה בחיוך ואמר, "נהדר. הוא שלך, ילדונת."
אבל הילדה לא הביטה בו, אלא נעצה עיניים חומות וגדולות - ספק סקרניות ספק חמדניות - בשרביט. "אני אוהבת אותו," לחשה, "עץ מהגוני, 15.5 אינץ', ליבה עשויה שערת חד קרן."

תגובות

וואו! · 25.10.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red
מאוד אהבתי!
הכתיבה מאוד יפה, הסיפור נוגע לי בלב, ואני אפילו לא יודעת למה.
אשמח לקרוא עוד ממך(:

מהמם!!! · 06.02.2017 · פורסם על ידי :the faceless old woman
אהבתי במיוחד שכאילו נתת לשרביטים כח מחשבה ורצון, אהבתי גם את זה שהתייחסת לאחד מהמשפטים האהובים עלי מהספר 'השרביט בוחר את הקוסם'.
דרך אגב, הילדה היא לונה?

זאת לא לונה · 26.11.2018 · פורסם על ידי :Dolphin
ללונה אין שיער זהוב.
אחלה פאנפיק. נתקלתי בו באקראיים וממש אהבתי.

כותרת · 06.08.2021 · פורסם על ידי :אנבת6
וואו זה דומה מאוד למשחקי הרעב

וואו כן · 04.07.2023 · פורסם על ידי :א.נ
השרביט ש'התנדב' הוא קטניס והקטן פרים


אגב.
פאנפיק מקסים.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007