האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אהבת הגדולים

הפאנפיק הבא הוא לגיל 18 ומעלה בשל היותו כחול
ובעל תוכן מיני
המספר על מפגש מיוחד בין הארי ודמבלדור



כותב: רעות הבוצדמית
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2131
3 כוכבים (3) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pp18 - פאנדום: שיעור פרטי בספר הנסיך חצוי הדם - זאנר: כחול - שיפ: הארי פוטר ואלבוס דמבלדור - פורסם ב: 05.11.2016 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 7953
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הארי פוטר בשנתו השישית לאחר ששנה שעברה נלחם בוולדמורט במשרד הקסמים, 

הארי פוטר חוזר להגוורטס דמבלדור אמר להארי שהוא רוצה השנה לתת לו שיעורים פרטיים 

הארי קיבל פתק מדלמבדור ביומו השני בהגוורטס להגיע למשרדו בשעה 23:00 לשיעור פרטי

הארי רון והרמיוני התיישבו בחדר המועדון של גריפינדור לייד האח והביטו בפתק שקיבל הארי 

הארי היקר 

פגוש אותי במשרדי היום בשעה 23:00

בשביל השיעור הפרטי שדיברנו אלוי בקיץ 

תביא איתך בבקשה את הגלימה השקופה שלך 

דמבלבור

"קצת מוזר השעה של השיעור, לא הארי?" אמרה הרמיוני בנימת בלבול

הארי ענה "אני מניח שזה שיש שם תוכן סודי והוא לא רוצה שזה ידלוף"

"ולמה הוא התכוון שהוא רשם תביא את הגלימה השקופה שלך" שאל רון והסתכל על הארי 

הארי חשב קצת באמת מוזר למה שדמבלבור יבקש שהוא יבא את הגלימה השקופה שלו, 

"הוא בטח התכוון לגלימת העלמות אבל פחד שהפתק יגיע לאנשים הלא נכונים, ואז ידעו שיש להארי גלימת העלמות" אמרה הרמיוני. 

"את צודקת זה כנראה זה" אמר רון.

 

וכך שהשעון בחדר המועדון בגריפינדור הראה על השעה 22:50 יצא הארי דרך החור שמאחורי התמונה אל המזדרון כדאי להגיע אל השיעור הפרטי אצל דמבלדור. 

שהגיע הארי אל משרדו של דמבלבור ועלה דרך המדרגות הלוליניות, הארי הופתע למראה המשרד. 

היכן שבדרך כלל היה שולחנו של דמבלדור הופיעה מיטה גדולה, ועלייה שכב דמבלדור על גבו עירום לגמרי. 

הדיוקנות של המנהלים הקודמים של הגוורטס, שבדרך כלל נימנמו בתמונותיהם הסתכלו מרותקים על דמבלבור והארי. 

 הארי שם לב כי ידיו של דמבלדור אזוקות אל המיטה. 

ודמבלדור חייך אל הארי ובחן אותו היטב מבעד למשקפי החרמש שלו.

ואז דמבלבדור החל לדבר "ערב טוב הארי, הבאת את הגלימה השקופה?" הארי הסתכל על המראה המוזר וענה "כן הבאתי אותה, התכוונת אל גלימה העלמות שלי כן?" 

דמלבדור הסתכל על הארי במבט מאוכזב, "הארי ענה ממך התיישב כאן ופשוט את בגדייך" אמר דמבלבדור והצביע על נקודה על המיטה ליד ברכיו. 

בזמן שהארי הוריד את בגדיו והתיישב ליד דמבלבור הארי שם לב שהזין של דמבלבדור עולה כלפי מעלה מתחת לבטנו. 

הארי חייך אל דמבלדור שעה שדמבלבור התקדם בעדינות על המיטה והעלאה את ישבנו כלפי מעלה בכדאי שהזין שלו יהי במצב נוח יותר. 

הארי התלבט מעט ושאל "פרופסור דמבלבדור איזה סוג של קסם אתה הולך ללמד אותי כעת? הוא יעזור לי להלחם בוולדמורט?"

חלק מהדיוקנות על הקיר הביעו הבעת זעזוע למשמע שמו של וולדמורט. 

ודמבלדור סובב את ראש הסתכל על הארי ואמר "אוי הארי, אני עומד ללמד אותך את הקסם הגדול ביותר שקיים". 

הארי שאל "איזה קסם?" דמבלדור חייך וענה "אהבה הארי היא הקסם החזק בעולם".

הארי רכן בהיסוס והתיישב על ברכיו מעל דמבלבדור, כאש הזין של הארי התקרב לישבנו של דמבלדור שהיה מכוסה מעט בשערות לבנות אך נראה עסיסי ושמן.

 דמבלדור הורה להארי להכניס את הזין שלו לתוך התחת והארי עשה כדבריו. 

רוכן מעלה ומטה מעל דמבלדור כאשר הרגיש הארי תחושה מוזרה הוא המשיך אוטומטית לרכון מעל ומטה. 

הארי זז כעת במהירות כו גדולה עד שהתחיל להשמיע התנשמיות מוזרות שיצאו כמו גניחות. 

ואז ברגע אחד הארי הרגיש עייף אבל מדהים כאשר הרגיש משהו נוזלי ודביק יוצא מתוך הזין שלו ישירות אל התחת העסיסי של דמבלבור. 

הארי העייף מתנשף הוציא את הזין שלו מחוץ לתחת של דמבלדור ונשכב על המיטה. 

הארי שמע את דמבלדור לוחש איזה לחש, וראה איך האזיקים שאזקו את ידיו של דמבלדור למיטתו נשברים. 

דמלבדור עבר לשכב על גבו ליד הארי. 

במשך זמן רב שניהם לא אמרו מילה ואז דמבלדור פצע את פוי ואמר "הארי איך זה הרגיש לך?" 

במהירות ובלי לחשוב יותר מידי ענה הארי בקול חולמני "מדהים!" 

 

למחרת בבוקר הארי ניגש אל רון והרמיוני, הם ירדו אל המדשאות והתיישבו בקצה על יד אחד העצים בכדאי לוודא שלא מצוטטים לשיחתם. 

והארי החל לספר להם מה קרה אתמול בלילה במשרדו של דמבלדור. 

כשאשר סיים את דברוי הרמיוני עטה הבעת זעזוע ורון הסתכל מבולבל על הארי. 

הארי הסתכל על הרמיוני ושאל "את בסדר?" הרמיוני שהמשיכה לשתוק ולאחר מספר דקות אמרה "הארי מה שקרה שם זה לא בסדר" 

הארי הסתכל במעט בלבול והרמיוני המשיכה לדבר "קראתי על זה בספרייה, מה שעשיתם זה נאסר על ידי משרד הקסמים" 

הארי אמר "מה רע בזה? אני מאוד נהנתי" 

"זה אסור בין קוסם בוגר וקוסם קטין הארי" ענתה לו הרמיוני. 

רון ששתק עד עכשיו אמר "זה כלום הרמיוני, חוץ מזה ממתי דמבלדור שם על משרד הקסמים" 

 

השלושה המשיכו ללכת אל שיעור התגוננות מפני כוחות האופל. 

במשך כל היום הארי לא הפסיק לחשוב על מה שהיה לו אתמול בלילה עם דמבלדור. 

ומה אם הרמיוני צודקת, מה אם דמבלדור עשה משהו אסור, 

 

שבוע לאחר השיעור הפרטי של הראשון של הארי עם דמבלדור הארי קיבל עוד פתק כמו הקודם שמודיע לו על שיעור עם דמבלדור. 

הארי פתח את הפתק וראה שכתוב אלוי

הארי היקר 

תגיע היום במשרדי  23:00

הגיע הזמן לעוד שיעור פרטי 

תביא איתך גלימה שקופה 

             דמבלדור 


הארי המשיך להסתכל על הפתק וכשהגיע השעה 22:50  יצא מחדר המועדון של גריפינדור אל כיוון משרדו של דמבלדור,

שהארי הגיע אל המשרד הוא ראה את דמבלדור עומד בפתח ערום לגמרי, אף הפעם לא הייתה גם מיטה.

הארי הטיב להתסכל הזין של דמבלדובר שכב רפוי בין רגלוי החטובות. 

דמבלדור הסתכל על הארי במעט אכזבה ואמר "הארי בבקשה ממך בביקור הבא בהוגסמיד תקנה גלימה שקופה"

הארי ענה "אבל אדוני, לא כתוב על שום ביקור בהוגסמיד" 

דמבלדור חייך אל הארי וענה "לא לדאוג אני הפל בזה, רק תקנה אחת בביקור הבא שלך בהוגסמיד." 

דמבלדור הצביע עם שרביטו על הארי ובגדיו של הארי נעלמו ונתלו מקופלים על כיסא בפינת החדר. 

דמבלדור התחיל לדבר ואמר "היום הארי השיעור יעסוק בעזרה לאחר" 

הארי ראה כי הזין של דמבלדור עולה מעט ודמבלדור המשיך לדבר "בו שב על ברכייך כאן" אמר דמבלדור והצביע על הריצפה מתחת לזין שלו שכבר עמד זקוף לגמרי.

הארי התקרב ושכבר ישב על ברכיו דמבלדור אמר להארי "תטעם אותו" 

במעט היסוס הכניס הארי את הזין של דמבלדור לפיו, 

הארי נהנה מעט מהתחושה והתחיל לצבוט בישבן של דמבלדור. 

ואז פתאום הארי שמע חריקה והבין שהדלת נפתחה. בפתח הדלת עמד סנייפ האדם השנוא ביותר על הארי בעולם. 

הארי הרגיש את מיצי הארגוזמה של דמלבדור מקררים את פוי, ובלע אותם.

במבוכה נעמדו דמבלדור והארי, מביטים על סנייפ. 

סנייפ שלח מבט מלא סלידה אל הארי. סנייפ התקרב אל דמבלדור וסתר על פנוי בחוזקה כזאת עד שראשו של דמבלדור נטה אחורה. 

"מנוול! אתה בוגד בי! ועוד איתו!!" צעק סנייפ והסתכל על הארי. 

סנייפ המשיך את דברוי "אתה בוגד בי עם ילד שאני שונא!! חשבתי שיש בנינו משהו מיוחד!" 

נבוך מעט הסתכל דמבלדור בענוי של סנייפ ואמר בקול חלוש " אני מצטער סוורוס זה פשוט ש" 

אבל דבריו הופסקו הדלת הוטחה בחוזקה ומתוכה יצא סנייפ. 

הארי שהרגיש כאלו נדחף לתוך ריב של שני אנשים מיהר אל בגדיו מבלי שדמבלדור שהיה מרוכז בדלת שם לב. 

ויצא מהחדר במהירות. 

 

למחרת הארי שתק לגמרי במשך כל הבוקר. 

ואז בזמן שהלך במזדרון יחד עם שני חברוי רון והרמיוני, שמע הארי את קולו של פיבס המפחידן של בית הספר צועק בהתלהבות "סנייפ התאבד! סנייפ התאבד!"

הארי הרגיש כאלו אשמה מכרסמת את כולו. אבל מצד אחד בגלל שסנייפ ירד כל שנה שעברה על סנדקו סיריוס בלק בגלל שנשאר להתחבא בבית במקום להלחם. סיריוס הלך באותו ערב למשרד הקסמים 

ושם נרצח על ידיד בת דודתו בליטיקס. 

בערב שנכנסו אל האולם הגדול הוא היה מכוסה בדגלים שחורים, דמבלדור לא ישב בשולחן המורים.

הארי בקושי אכל משהו באותו ערב, הוא עלה למיטה מהר נשכב והעמיד פני ישן. לא יכול למנוע ממליון מחשבות להיכנס אל ראשו. 

זאת הייתה אשמתי חשב הארי, שלא ידע איך להרגיש. 

ואז שמע דפיקה על החלון וראה את עוף החול (הציפור של דמבלדור) מחכה שיפתח לה. 

הארי הסיר מרגלה תק שהיה כתוב עלוי בכתב ידו המוכר והמסודר של דמבלדור.

הארי אנחנו צריכים לדבר

בו אל משרדי ברגע שאתה מקבל את הפתק הזה

      דמבלדור 

הארי שחשב לעצמו שהדבר האחרון שרוצה לעשות כעת זה עוד שיעור פרטי עם דמלבדור. יצא ממיטתו החל להתלבש.

שירד אל חדר המועדון של גריפינדור המקום שבדרך כלל היה מלא בקולות היא שקט לגמרי. 

על אף שהיו בו לא מעט תלמידים, שיצא דרך החור שמאחורי התמונה, והלך למשרדו של דמבלדור ראה הארי את פרופסור מקרונגול ואת מאדם פומפרי מדברות בלהיטות. 

שחלף על פניהם שמע רק חלק מהשיחה "את בטוחה שהוא התאבד" אמרה מקרונגול "זה היה נראה כמו התאבדות אני לא חושבת שזה היה רצח" 

הארי המשיך ללכת ועלה במדרגות הלוליניות אל משרדו של דמבלדור.

ראה את דמבלדור יושב מאחורי שולחנו בהבעה מודאגת. הוא מילמל "היכנס הארי",

הארי נכנס והתיישב על הכיסא מול דמבלדור.

הייתה דממה בחדר לכמה דקות ואז דמבלדור אמר "הארי אני מצטער שהיית עד למה שקרה אתמול ביני לבין פרופסור סנייפ" 

הארי שתק והמשיך לבחון במבטו את ידו של דמבלדור, נמנע מלהביט בעינוי 

דמבלדור המשיך לדבר "לאור מה שקרה הארי, החלטתי להפסיק את השיעורים הפרטים שלנו". 

הארי שהרגיש עכשיו לגמרי כי כל מה שקרה היה באשמתו המשיך לשתוק ופנה להביט בעיניו של דמבלדור. 

 

הארי הרגיש מעט מאוכזב שחזר אל חדרו, 

אין יותר שיעורים פרטיים עם דמבלדור חשב הארי ואמר לעצמו הלוואי שהוא היה ממשיך עם השיעורים אשר היו הדבר האהוב ביותר על הארי. 

בבוקר למחרת נתלתה מודעה שיהיה בקירוב יציאה להוגסמיד, הארי הביט במודעה ואז חשב לעצמו שזאת ההזדמנות לתקן. 

בביקור אל הוגסמיד הארי יצא מחוץ לכותלי הטירה מלווה בהרמיוני ורון.

ואז אמר להם שהוא יפגוש אותם מאוחר יותר כי אלוי לעשות משהו. 

 

הארי המשיך ללכת לבדו ברחובות של הוגסמיד, ונכנס אל חנות שמעולם לא נכנס אלייה לפני כן שלט הכניסה היה כתוב "כשף אותי -אביזרים כחולים ומיוחדים לכל קוסם ומכשפה" .

הארי נכנס אל החנות וראה ערימה של מקלות עבים עשוים מגומי ודמוים לזיין זזים. על הפוסטרים ראה תמונות של מכשפות יפות בעירום מלא שוכבות וזזות מעט. חלקן שלחו נשיקה. 

הארי המשיך ללכת לכיוון הדלפק שם ישבה על יד קופסא שהיה כתוב אלייה בצבע וורוד מודגש "קונדומים רב פעמיים אכותים משערות חד קרן!" 

הארי ניגש אל המכשפה על הדלפק, שקראה מגזין שהיו בו תמונות של קוסמים ערומים שולחים נשיקות באוויר. 

והארי שאל "יש לכם גלימות שקופות?" 

המכשפה הסתכלה עלוי ושאלה "בין כמה אתה ילד?" 

הארי שהבין כי המחירה וודאי מעל 17 ענה ענה במהירות "אני בן 17" (לרמות שזה היה שקר ולמעשה הוא בן 16). 

המכשפה הושיטה את ידה אל אחד המדפים ונתנה להארי גלימה בצבע וורוד עדין כמעט שקופה, בקצה שרוול הגלימה הייתה תחרה וורודה. 

הארי שילם ויצא מהחנות. 

 

ואז בשעה 23:00 הגיע אל משרדו של דלמבלדור, ולפני שנכנס פשט הרים את בגדיו ולבש את הגלימה השקופה שקנה בתחילת היום.

הארי פתח את הדלת וראה את דמלבדור יושב מאוחרי שולחנו. הארי הלך לכיוון דמבלדור שנראה מופתע מעט כשראה את הארי. 

הארי הלך מהר כל כך וליבו פעם בחוזקה, הוא רכן אל דמבלדור והתחיל לנשקו בלהט. 

והם המשיכו להנות אל תוך הלילה...

 

 

תגובות

המשךךךךך · 08.11.2016 · פורסם על ידי :יעלהארי
וואו וואו וואו ממש אהבתי זה קרע אותי מצחוק והרעיון גדול!!!! תמשיכי את זה!!!

המשך · 14.01.2017 · פורסם על ידי :גיני לילי
לא וודעת למה אבל לא יכולתילהפסיק לצחוקקקקק אדיר!

OMG that is all I have to say ... · 07.06.2017 · פורסם על ידי :d1v2o3f4o5x6

תגובה · 01.01.2021 · פורסם על ידי :אני רוב הזמן נשאר אני
ארוך וממש מצחיק

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007