האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!
טריוויה צ'אט

מלך הרגילים



כותב: גיניויזלי
הגולש כתב 12 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1861
3 כוכבים (3.133) 15 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: נחשו.. - זאנר: דרמה... - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 27.02.2010 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 797
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הי כולם,סוף כל סוף הצלחתיח לתקן את האנטרים המרגיזים האלה!מקווה שעכשיו זה יראה יותר טוב.גיניויזלי 

 

הרמיוני:

 

 

אני יודע שאת לא רוצה לשמוע ממני יותר בחיים אחרי מה שעשיתי,אחרי שברחתי ככה.

 

אני יודע שאת גם לעולם לא תראי את המכתב הזה,כי אני לא יודע איפה את והארי עכשיו ואני לא יכול לשלוח לכם אותו.

 

למרות שאפילו אם הייתי שולח את בטח היית זורקת אותו לפח ולא פותחת.

 

אני דואג לכם כל כך.את לא יודעת כמה אוניות הייתי נותן כדי להיות איתכם שם,למרות כל מה שקרה.

 

אבל אני כבר לא אוכל לחזור,לא אחרי מה שעשיתי,אחרי שברחתי.

 

אבל אני חייב לפחות להסביר.

 

אם לא בשבילך-אז לפחות בשבילי.

 

אף פעם לא הייתי מיוחד,ככה זה כשיש מעליך חמישה אחים מוצלחים ואחות קטנה שכולם מפנקים.

 

זה היה הייחוד שלי-להיות לא מיוחד,כאילו מהרגע שנולדתי הוכתרתי כמלך הרגילים "עוד אחד מהויזלים" בלי שם או מעמד מסוים.

 

את מחייכת,הרי למה שמישהו ירצה שיגדירו אותו כמשהו מסוים?למה שמישהו ירצה שיהיה לו תפקיד שאותו יצטרך למלא כל חייו?

 

אבל כשלכולם סביבך יש תפקידים-פרסי השאפתן,ביל המדליק,צ'ארלי המוצלח,פרד וגורג המצחיקים-את לא רוצה להישאר עוד אחד,אתה רוצה להיות  משהו,שכולם יתלהבו כשתנצח באליפות הקווידיץ' לילדים כמו שצ'ארלי הצליח,או כשתתחלף לך החברה כל שבוע כמו ביל,או שכל הציונים שלך יהיו  קס"ם בלי מאמץ כמו פרסי,או אפילו שתפתח חנות טריקים מצליחה,למרות ההתנגדות הראשונית של אימא,כמו פרד וגורג.

 

אבל מי שהכי מטריפה אותי,זו ג'יני.הרי היא אחותי הקטנה,היא אמורה להיות מקופחת כמוני ואפילו יותר,כי היא יותר קטנה.

 

אבל היא יצאה כל מה שאני לא יצאתי-חכמה,יפה,מוכשרת,מקובלת ואהובה.היא הבת הקטנה של אימא,הבת האהובה של אבא והאחות הקטנה והחמודה בעיני כל האחים הגדולים.

 

היא אפילו יותר טובה ממני בקווידיץ',למרות שאני הייתי זה שלימד אותה,בעוד שכל השאר סתם לגלגו עליה ולא נתנו לה לשחק איתם!

 

רק כשהגעתי להוגוורטס הוכתרתי במעמד המשפחתי.

 

את יודעת איזה?

 

"החבר הכי טוב של הארי פוטר."

 

כן,זה ההישג הגדול שלי בחיים-לא חוכמה או יופי או כוחות קסם אדירים,הו לא.

 

הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים היה להיות החבר שלך ושל הארי פוטר הגדול והדגול.

 

אבל בשנים הראשונות ממש לא היה לי אכפת.עברנו ביחד הרפתקאות ובילינו ביחד,נהנינו ואנחנו באמת החברים הכי טובים.אז נכון-הארי קיבל את רוב התהילה לעצמו,אבל זה לא ממש הפריע לי,לא בשנים  הראשונות בכל מקרה.

 

אבל לאט לאט,זה חזר.הרגש החמוץ הזה של מלך הרגילים.

 

כי בדיוק כמו במשפחה שלי,גם איתכם יש המון פעמים שאני מרגיש כל כך..נחות,מיותר.

 

הארי הרי כל כך מפורסם,שזה עושה לי בחילה.כל הבנות מתות עליו רוב הזמן,כשהוא לא נחשב למטורף או משוגע (בחג המולד האחרון לא יכולנו לעבור במסדרון בלי שבנות יתגודדו מתחת לדבקון!),והוא גם די טוב בלימודים,או לפחות מצליח יותר ממני (הוא הרי קיבל קס"ם בהמכ"ה) וכמובן,הוא אלוף בקווידיץ,"השחקן הצעיר ביותר מזה מאה שנה".

 

ואני יודע,פשוט יודע כשאני שומע את האחים שלי מדברים עליו בהערצה ורואה את ג'יני מפילה דברים כשרק מזכירים את שמו ורואה את ההערכה והאהבה של אימא ואבא שלי כלפיו,אני יודע שהם היו מעדיפים אותו בתור בן,ולא אותי.

 

אבל הדבר בו אני הכי מקנא בו ,בהארי, זה שהוא בן יחיד.לא שאני לא אוהב את האחים שלי,ברוב הזמן בכל אופן,אבל לפעמים אני מעדיף להיות בן יחיד,שגם לי תהיה ההזדמנות להיות מוצלח בלי תחרות,ככה כמו שאני.

 

ואת...את גם כזאת-כל כך חכמה,וגם יפה,ואני לא סתם אומר,למרות שאת בטח מסמיקה עכשיו,ואם היית רואה את זה היית אומרת שזה לא נכון,אבל את כן.את הכי בהכול,ואפילו כשאת מעצבנת ומתקנת אותי ומעירה לי וגוערת בי את נשארת ככה,הכי הכי.

 

אבל בניגוד למשפחה שלי,ששמה גם אני חלק,גם אם קצת מיותר,ששייך,ביניכם יש כימיה מעולה.אתם יכולים לדבר במשך שעות על הכל ולהישמע כל כך חכמים ומוצלחים ומוכשרים,שאני מרגיש מיותר ורוצה לעזוב.

 

הארי תמיד טוען שאתם כמו אח ואחות,אבל אני יודע שבקלות זה יכול להיות מעבר לזה,אם רק תרצו.

 

והרי מי תעדיף את גיבור המשנה על הגיבור הראשי?

 

ואחרי שהתחיל המסע,זה החריף.

 

לך היו הרעיונות-ואצל הארי זה עבד.הוא דג,ואת בישלת.הוא הציע לפרוץ למשרד הקסמים-ואת דאגת שזה יהיה אפשרי.

 

הסתדרתם יפה מאוד בזמן שאני ישבתי שם וקיטרתי ורטנתי.

 

רציתי לעזור,באמת,אבל רציתי שתגידי לי לעזור,שתבואי ותסתכלי לי בעיניים ותגידי לי-בבקשה תעזור לנו רון,אנחנו לא יכולים בלעדיך,בלעדי העזרה שלך.

 

שתסתכלי לי בעיניים כמו שביל ופלר מסתכלים אחד לשני בעיניים,כמו שהארי וג'יני מסתכלים אחד לשני בעיניים.

 

ובאותו ערב האוהל,ידעתי שזה בחיים לא יקרה.אני ישבתי שם ושתקתי בזמן שהארי ואת העלתם עוד ועוד ועוד רעיונות,כמו מעיין נובע,לא שאלתם אותי,לא דיברתם איתי,הסתדרתם כל כך יפה,כמו שני חלקים של תצרף מושלם,ואני הייתי כמו חלק של פאזל אחר.

 

וזה נמאס לי,את מבינה?נמאס לי .להיות תקוע כמו קוץ,לדעת שבגללי כולם כל כך עצבניים,לדעת שאני לא סתם מיותר-אלה מיותר ומעיק.

 

אז הלכתי מתוך כוונה שלא לשוב לאוהל לעולם,שאת והארי תקימו לכם חיים יפים ומושלמים ביחד אחרי שתמצאו לבד את כל ההורקרוקסים ותנצחו את וולדמורט.

 

הרמיוני פוטר-האמת שלצערי זה נשמע לגמרי לא רע.

 

לא רוצה להמשיך להיות עוד מיותר.

 

אבל עכשיו,כשאני יושב בבקתת הצדפים של ביל ופלר,ושומע את הגלים מתנפצים למטה,ואני כבר לא יודע מה קורה איתכם ועם מי אתם נמצאים,ואם..

 

אני לא יכול אפילו לחשוב על זה.

 

כי אני באמת,אבל באמת אוהב את הארי.

 

ואותך.

 

במיוחד אותך.

 

ואני כל כך מצטער,הייתי נותן את השרביט שלי בשביל לחזור להיות איתכם,לשמוע אותך מפזמת בבוקר בזמן שאת מכינה קפה,כשהשיער שלך פרוע מהלילה,ואת הארי דופק שוב את הראש במיטה שלי,בזמן  שהוא הולך למטבח באוהל,ממלמל "בוקר טוב" ישנוני ושותה את הקפה שלו.

 

הייתי מוכן לקטוף פטריות רעילות ולאכול את כל מה שאת מכינה,וללכת עם השרשרת הארורה הזאת במשך שלושים יום ברצף אפילו.

אבל אני לא יכול,זה כבר מאוחר מדי.

 

אני מצטער כל כך.

 

 

אוהב 

רון "מלך הרגילים"

תגובות

שים לב~ · 04.03.2010 · פורסם על ידי :FAG HAG
למחוק את האנטרים. למה עשית כל כך הרבה אנטרים סתם? זה מיותר. ושים לב שאחרי פיסוק כלשהו (פסיק, נקודה.) יש לעשות רווח לפני בואה של המילה הבאה. בסך הכל הכתיבה טובה ומעניינת. בהצלחה.

וואו... · 04.03.2010 · פורסם על ידי :עפריקי
זה פשוט מושלם..
זה כל כך עצוב ויפה, נושא אותך על כנפי הרוח...
אל החרטה, אל הצער אל הכאב...
את גרמת לי להיות פיוטית כל כך... זה מעולה!!!

בטא יהיה נחמד, · 05.03.2010 · פורסם על ידי :Katniss Everdeen
אבל זה מדהים. ונורא מרגש.

אף פעם לא ראיתי דברים ככה · 05.03.2010 · פורסם על ידי :DianaMelody
מנק' המבט של רון.. זה.. זה פשוט מקסים!!! ואם הייתי צריכה להחזיר תשובה לרון הייתי אומרת, שהוא בחלק חלק מהתצרף, ולא סתם חלק, חלק שבלעדיו, הכל היה הרבה יותר אפור!!
ממש רעיון מקסים ומקורי, וכתוב בצורה מיוחד :) !!!

ממש יפה · 05.03.2010 · פורסם על ידי :הלגה האפלפאף
תקשיבי תמשיכי רק ממבטה של הרמיוני ואז בסוף יגעו ינשופים והוא יוכל לחזור לדעתי זה יהיה טוב אבל מה שאת רוצה...
חוץ מיזה ממש יפה תמשיכי

ווואו. · 06.03.2010 · פורסם על ידי :Wonderful
תיארת בצורה מצויינת את נקודת המבט של רון. ואף גרמת לי לתהות מה היה באמת קורה אם הוא לא היה חוזר אליהם בסופו של דבר.
אהבתי את הכתיבה והעברת רגשות. היו מעט קטעים שהייתה בהם חזרה של רעיונות והאנטרים גם הפריעו בגלל שהם כל כך גדולים, צריך להקטין אותם.
לא אהבתי את השם שנתת לפיקצר אך לכל אדם רעיונות משלו.
אם רון מעולם לא היה מופיע מלכתחילה ברעיונותיה של רולינג. הדבר היה מסכל כל כך הרבה דברים ויוצר אף כאוס.
לו רון לא היה בחבורה האווירה הייתה מאוד עגומה.

פיקצר נהדר!! ^^

מהמם · 10.03.2010 · פורסם על ידי :3>כרמל<3
ממש יפה !!!!!!

וואו.וואו.וואו.וואו.וואו.ושוב וואו. · 16.05.2010 · פורסם על ידי :Relax,Take It Easy
דני-את יכולה להיות סופרת. זה כזה מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מושלם. פשוט מושלם ומדהים. הא הא! וכשדניאל תהיה סופרת אני אגיד:"כן כן, אני הייתי זו שאמרה לה שהיא יכולה להיות סופרת! נכון שאני מדהימה? ברור,הייתי חלק חשוב בעתיד המקצועי של דניאל.." XD
חח סתם[=
זה מהמםםם[=

מדהים, · 21.05.2010 · פורסם על ידי :וויזלית XD
ממש מהמם, אהבתי מאוד!

מקסים · 02.06.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
אבל הארי והרמיוני לא יהיו ביחד,את יודעת,אני במקומך הייתי עושה כאילו הרמיוני מתעתקת לבקתת הצדפים ואומרת לרון משהו כמו "בשבילי אתה מיוחד"ואז היא הייתה מנשקת אותו,פשוט הסוף המושלם

יפה · 26.08.2010 · פורסם על ידי :הרמיוני ;)
עצוב למה לא תעשי לזה המשך שאחרי החתונה הוא יראה את המכתב ואז היא תחבק אותו ותנשק אותו ותגיד לו שהוא בשבילה המלך שלה

100מם. תמשיכי מנקודות מבט של כל שותף בספר! · 11.12.2010 · פורסם על ידי :שלי לדינג

אין מילים. · 08.01.2011 · פורסם על ידי :peace and love
זה מרגש.
מאמינה לי שבכיתי?
באמא שלי בכיתי.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007