האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אהבה מתנפצת

דראקו מאלפוי לא גילה את סודו לאף אחד. בחיים. הוא העמיד פנים. תמיד.

עד שהוא הגיע...

החצי השני שלו.



כותב: דראקו מאלפוי השולט לעד
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4643
4 כוכבים (4.2) 5 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: ספרי הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: דרארי - פורסם ב: 09.11.2016 המלץ! המלץ! ID : 7978
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

 


אזהרה:


פאנפיק זה מכיל מערכת יחסים של בני אותו המין! ומין מפורט!!!! Nc17 חזק מאוד!!!


מי שאחד הדברים הנ"ל לא מתאים לו - בבקשה שלא יקרא.


ומי שרוצה לקרוא -


תהנו!


 



דראקו הביט בהארי בעיניים מצועפות. 

 

הארי חיבק את דראקו. 

 

"אני אוהב אותך," לחש דראקו. 

 

"אתה פשוט החצי השני שלי," לחש הארי.

 

דראקו נישק את צווארו של הארי. 

 

הארי תפס בדראקו ונישק את פיו. 

 

הארי תמיד התעניין באויבו הסקסי והבלונדיני. ודראקו תמיד התעניין באויבו הצנום והחטוב. 

 

ואז יום אחד, דראקו לא יכל לשאת את זה יותר, את הסוד שהוא גיי. הסוד שהוא לא גילה לאף אחד. 

 

והוא נישק את הארי. 

 

משם הכל התגלגל ללילות שלמים ביחד. לנשיקות ולאהבה.

 

דראקו התבייש שזה שהוא הומוסקסואל ולא סיפר את זה לאף אחד. 

 

גם הארי. 

 

אפילו רון לא ידע. 

 

כעת, הם ישבו בכתה ריקה והתנשקו. 

 

הארי ליטף את דראקו. 

 

דראקו נצמד אל חזהו של הארי. 

 

חום גופו הרגיע אותו. החצי השני שלו כאן, לוחש לו, נושק לו ואוהב אותו. 

 

הארי לקח את גלימת ההעלמות.

 

"בוא, דראקו."

 

הם נכנסו מתחתיה והלכו לאמבטיה של המדריכים, מחייכים אל אחד השני. 

 

הם נכנסו, והפשטו, ואז התנשקו לפני שנכנסו לאמבטיה המקציפה. 

 

באמבטיה, הם דיברו וצחקו. דראקו נצמד אל הארי, ומישש את חזהו, ואז ירד למטה יותר, מתענג על המקום. 

 

ואז הארי התהפך על הבטן, ודראקו הכניס את איברו לתוך ישבנו של הארי. 

 

שניהם גנחו בעונג. מה היו עושים בלי הסקס הזה? 

 

זה מה שהחזיק אותם. 

 

כשגמרו, הארי צלל ונישק את איברו של דראקו. 

 

דראקו צחק.

 


 

 

למחרת בבוקר, בשיעור שיקויים, קרא דראקו להארי, בעודו קורץ:

 

"מה שלום הצלקת פוטר?"

 

הארי חייך חיוך חטוף לדראקו, וענה כביכול בכעס:

 

"סתום את הפה מאלפוי!"

 

רון והרמיוני כמובן הצתרפו אל הארי, ולא ידעו שהארי ומאלפוי מסתכלים זה בזה במשיכה מינית...

 

בסוף השיעור הארי מלמל שהוא צריך לשירותים ורץ לשרותי הבנים, שם חיכה לו דראקו. 

 

שניהם נכנסו לתא ריק והתנשקו. 

 

ואז דראקו פתח את הרוכסן במכנסיו של הארי והתעסק בחלקו התחתון. 

 

הארי הוריד את מכנסיו ותחתוניו של דראקו והתעסק גם הוא בחלקו התחתון של דראקו, מנשק את צווארו. 

 

ולבסוף יצאו מהשירותים. 

 

הארי לא ידע מה הולך לבוא עליו. 


 

 

רון תפס בידו של הארי, עיניו רושפות. 

 

"יא חתיכת בוגד! בן זונה!"

 

הם היו בחדר הבנים, נוויל, דין ושיימוס ישנו. 

 

"רון, תירגע!" אמר הארי בבהלה. "למה אני בוגד?"

 

רון צחק. 

 

"אתמול ראיתי אותך ואת דראקו מאלפוי נכנסים מנושקים לחדר האמבטיה של המדריכים!"

 

הארי נרעד. 

 

אתמול הם שוב הלכו לאמבטיה, עטופים בגלימה, ואז היא החליקה מהם כהתנשקו ונכנסו לחדר.

 

"אני - רון - "

 

רון סטר להארי. 

 

"לא יכולת לפחות לומר לי או לג'יני שאתה קרוקסינר?" 

 

"אני גיי. אני לא מתחזה לאישה!"

 

רון נהם:

 

"ג'יני חושבת שאתם מאוהבים!"

 

"אז אני אפרד ממנה!" קרא הארי, "תעזוב אותי! סוף סוף אני מצאתי את האהבה שלי. אני גיי. ככה נולדתי!"

 

רון נראה מבוייש. הוא הסמיק. 

 

"ואתה - בחרת בדראקו? מכולם???" מחשבה מוזרה עברה בראשו של רון: במקלחות המשותפות הארי ראה אותו עירום. איזו בושה! בשביל הארי זה כמו לראות בת עירומה... בערך. הוא לא יודע בדיוק איך מרגיש גיי....

 

"כן... הוא... לא כמו שהוא מבחוץ. הוא שפך אליי הכל. הנפש שלו לא עומדת בלחץ, אז הוא כזה פוץ. אבל בפנים יש נער עדין, מדהים, סקסי..."

 

רון הניד בראשו בכעס. 

 

"אני לא מאמין עליך."

 

"בבקשה רון," התחנן הארי. "אל תריב איתי עכשיו בגלל זה."

 

"אני לא," ענה רון, "אבל רק שתדע - צ'ארלי אחי הוא גיי."

 

"מה?!" 

 

"כן, אחד מתוך עשרה אנשים הוא גיי. אם לא ידעת. אחי צ'אלי גיי. הוא גילה לנו בחג המולד."

 

הארי היה המום. 

 

"טוב... אז... אתה לא כועס?"

 

"אם תגמור הכל עם דראקו אני לא כועס," אמר רון. 

 

"אני לא יכול רון, בבקשה!" 

 

רון  נחר בבוז.

 

"אם זה כל כך חשוב לך - "

 


 

 

למחרת הארי ודראקו דיברו ארוכות. הארי סיפר לדראקו על רון. 

 

"וואו, חייבים להזהר," אמר דראקו.

 

"אני יודע," אמר הארי. 

 

"ואח שלו... הומו?" 

 

"כן."

 

דראקו גיחך מעט. 

 

"רק שלא יתאהב בך הארי."

 

הארי נשק לדראקו. 

 

"אין לי אף אחד חוץ ממך!"

 

דראקו ירד על ברכיו, והפשיט את הארי, והתעסק באיברו של הארי בעונג, ואז הכניס אותו לפיו. 

 


 

 

כעבור שבוע, רון הודיע להארי שכל משפחתו באים לדבר עם דמבלדור בבית הספר, ויאכלו איתם סעודה בשולחן גריפינדור.

 

כהגיע היום, הארי וכל משפחת וויזלי צחקו ופטפטו, ואז ליוו הארי ורון את המשפחה לחדרו של דמבלדור. 

 

"כנסו, אני צריך לשירותים, כבר בא," אמר להם צ'ארלי. 

 

ואז תפס בהארי, גרר אותו לקיר, הצמיד אותו, ו - 

 

נישק אותו נשיקה ארוכה, ואז נישק את צווארו אלפי נשיקות. 

 

רון עמד שם, המום.

 

הארי ניסה להשתחרר מצ'ארלי, אבל זה הידק את אחיזתו, ופתח את רוכסנו של הארי. 

 

הארי נאבק. 

 

צ'ארלי דחף את ידו לתוך תחתוניו של הארי, ועירסל בידו את איברו של הארי, שעלה למעלה וכבר כאב. 

 

בדיוק כצ'ארלי משך את כל תחתוניו של הארי למטה, וממש צבט את איברו, ונשיקתו הפכה כבר ללעיסות, הופיעה דמות בלונדינית במסדרון, מבטיה בחרדה, ואז רצה משם כרוח סערה. 

 


 

 

דראקו מאלפוי לא יכל להפסיק לבכות. 

 

הארי בגד בו. 

 

הארי, האהוב שלו, החצי השני שלו, בגד בו. 

 

עומד לו שם עם וויזלי, שעושה מה שהוא, דראקו, צריך לעשות. 

 

דראקו היה בחדר הנחיצות, שהיה מלא בתמונות עירום שלו ושל הארי המתנשקים, ובסכינים. 

 

דראקו לא הבין לשם מה הסכינים. 

 

ליבו היה שבור. הוא לא יכל לשאת את זה. 

 

רק הארי החזיק אותו בתוך השיגעונות של איפה שהוא חי. 

 

בלי הארי הוא כלום. 

 

אין טעם לחייו. 

 

דראקו הבין למה הסכינים. 

 

בעיניים דומעות, בלי להסס, הוא תפס שניים. הוא נופף בשרביטו ושניהם יחד נתקיעו בחזהו, איפה שהלב, שהיה שבור לשניים. 

 

דראקו נפל על ברכיו, ליבו מאבד דפיקות לאט לאט, חזהו שוטט דם. 

 

דראקו נפל על צידו בכאב נוראי. הוא לא צרח. הוא הרגיש איך הפצע מתרפא ככול שהוא איבד חיים ונשימה. 

 

לבסוף, הוא לחש:

 

"אני אוהב אותך, הארי פוטר."

 

והכל החשיך. 

 

הנער הבלונדיני הלך. 

 

ולא ישוב עוד.

 

 

 

תגובות

איכס · 26.11.2016 · פורסם על ידי :יעלהארי
אני שונאת דרארי
הכתיבה טובה וכל זה
ולא בקטע של להעליב אבל בכללי אני שונאת שכותבים על הומואים ובכלל על דרארי זה מעלה לי את הסעיף

לאלאלאלאלאלאלא · 03.12.2016 · פורסם על ידי :LiorMalfoy
אוףףף זה היה ממש יפה :(
השתלשלות האירועים לא הייתה ככ מובנת אבל אהבתי :)
ויעלהארי אם את לא אוהבת לקרוא על הומואים- אל תיכנסי לפאנפיקים על הומואים!! למה את נכנסת לכאן אם את לא אוהבת דרארי? בשביל להגיד לכותבת שלא תכתוב עליהם? זה ממש מגוחך, תסלחי לי. תלמדי לקבל את זה שלא כולם משפפים את אותם השיפים. אני, למשל, שונאת את הארג'יני, אני חושבת שזה שיפ צפוי וקיטשי שלא תורם באיזושהי צורה לעלילה, אבל אני לא הולכת לאנשים שמשפפים אותם או כותבים עליהם פאנפיקים ואומרת להם שיפסיקו, כי זכותם לשפפ את מי שבא להם.

סוטה · 07.12.2016 · פורסם על ידי :לו 13 לאבגוד 13
זה מה שאתה חתיכת סוטה והלוואי שלא תעשה פאנפיקים לעולם חתיכת הומו קוקסינל

לו 13 לאבגוד 13 תיזהרי במה שאת אומרת · 09.12.2016 · פורסם על ידי :LiorMalfoy
אני באמת חייבת הסבר מכל אלה שמגיבים על פאנפיקים בצורה כזאת.
דיי אלוהים!! תבינו שיש דירוג לפאנפיק!! והוא גם נתן אזהרה לפני!! מה ככ קשה לקרוא שזה פאנפיק בדירוג גבוה ושאם אתם נגעלים מלקרוא את זה אז אל תקראו?!
אתם לא קולטים שזה מעליב? ברצינות? אתם חושבים שהבנאדם שכותב את זה לא רואה את התגובות שלכם? אתם נהנים לפגוע במישהו ולהגיד לו שהוא לא טוב במה שהוא עושה?
כולכם ממש גיבורים גדולים מאחורי מקלדת ושם בדוי, אבל בתכלס, אם הייתם פוגשים את הבנאדם שכתב את הפאנפיק והשקיע מזמנו בחיים לא הייתם אומרים את זה.
ולו 13 לאבגוד 13 את לא תדברי ככה או שאני אדווח להנהלת האתר ואת תורחקי מהאתר בשל שימוש בשפה גסה.
קצת רגישות כלפי אדם אחר, גם אם הוא שונה מכם וכותב דברים ששונים ממה שאתם רגילים לקרוא, זה יותר מדי לבקש?

מי את · 17.12.2016 · פורסם על ידי :לו 13 לאבגוד 13
מי את שתטיפי לי מושג ולכתוב על סקס זה לא שפה בוטה אז תירגעי בסדר
ואת לא צריכה להגן עליו

כן ליאור · 19.12.2016 · פורסם על ידי :I will

תודה ליאור · 20.12.2016 · פורסם על ידי :דראקו מאלפוי השולט לעד (כותב הפאנפיק)
שמח שאהבת וכל השאר סתמו תפה

יפה! · 19.01.2017 · פורסם על ידי :Emma watsom
פאנפיק ממש יפה, ורק שתדעו שלכל אחד יש זכות לכתוב מה שבא לו ולאף אחד אין זכות להעליב אותו על זה! אם אתם לא אוהבים דרארי אל תקראו!

ציפיתי · 12.02.2017 · פורסם על ידי :harry potter love
לו 13 לאבגוד 13 צודקת ושתדעו היא שקלה להגיד את כול מי שכתב עליה דברים להנהלה

ושתדעו · 12.04.2017 · פורסם על ידי :harry potter love
שאני מכירה את מפרסם הפאניפיק אישית ואמרתי לו את זה אישית ולקח אותי ברצינות

וואו! · 23.04.2017 · פורסם על ידי :Lihi malfoy
טוב, אני יודעת שאני קצת באיחור, אבל ממש רציתי לכתוב תגובה כי קראתי וממש אהבתי את הפיק (וכל מי שרוצה להתחיל להגיד שאני קטינה, שתדעו שזה לא מזיז לי.)
והסוף! וואו. ממש אהבתי!
ועוד משהו, כל מי שנכנס רק בשביל להגיד משהו רע, בבקשה תסבירו לי למה. בן אדם כותב פאנפיק, ואוהב את מה שיצא לו, אז למה אתם באים להרוס את המצב רוח?! חוץ מזה, שיש דירוג, יש שיפ ויש אזהרות בתחילת הפיק, אז אם אתם לא אוהבים - אל תקראו!
זהו! (ממש אהבתי, שוב)

שלום · 17.05.2017 · פורסם על ידי :harry potter love
סוף סוף גיליתי מי האנשים שגרמו לביתי להתאבד
מצאתי אותה שרויה על הרצפה עים האתר פתוח מלפניה וסכין בידה

מה???????? · 29.05.2017 · פורסם על ידי :Dolphin

כמה דברים: · 08.06.2017 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
א. כל מי שנכנס לפאנפיקים של דרארי כדי לכתוב תגובות שנאה הומופוביות - אתם אנשים ממש מטומטמים!
ב. הכתיבה די טובה, למרות שממש לא אהבתי. כי אם הארי ודראקו באמת אהבו אחד את השני ודראקו התאבד בגלל שהוא חשב שהארי בוגד בו - אז היינו אמורים לראות את התגובה של הארי בסוף. דבר שני - ממש הרסת את דמויות כמו צ'ארלי ורון. דבר שלישי - "רון עמד שם, המום" - הוא היה אמור לעצור את מה שקורה. לא הגיוני.
ג. "סוף סוף גיליתי מי האנשים שגרמו לביתי להתאבד
מצאתי אותה שרויה על הרצפה עים האתר פתוח מלפניה וסכין בידה" - WTF?!

לאאאא · 15.07.2017 · פורסם על ידי :bloodmaster
עכשיו גם הלב שלי שבור

דרארי פוראבר · 04.04.2024 · פורסם על ידי :Harrys wife
אני ממש מסכימה עם liormalfoy
מי שלא אוהב שלא יקרא!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007