האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הדור הצעיר



כותב: הארי קרוחמל
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4864
3 כוכבים (3.25) 16 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: אלבוס - רוז, סקורפיו - לפלר - פורסם ב: 28.02.2010 - עודכן: 26.03.2010 המלץ! המלץ! ID : 800
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

(הערה:פרק זה מתחיל מהרגע שבו ניגמר הספר השביעי)

 

 

אלבוס ורוז עמדו באמצע הרכבת. "שנלך לחפש תא פנוי?" שאל אלבוס.

"בסדר." ענתה רוז. הם מצאו את התא הפנוי היחיד בסוף הרכבת, והם מיהרו להיכנס אליו. הם הכניסו את המזוודות לתא המטען (מה שלא היה קל) והתיישבו. לאחר כמה שניות שאלה רוז: "לאיזה בית אתה חושב שתבחר?"

"לא יודע." ענה אלבוס.

ולאחר כמה שניות הוסיף "היתי רוצה להתקבל לגריפינדור, ואת?"

"גם אני." ענתה לו רוז.

לאחר כמה דקות שבהן שניהם חשבו מה יקרה אם...

רוז הפרה את הדממה ושאלה : "רוצה להתאמן על הלחשים שלמדנו בבית?"

"איזה?" שאל אלבוס.  "נו ,אלה שלמדנו אתמול מהספרים החדשים שלנו".

"אה,כן." נזכר אלבוס והם התחילו להתאמן.

 

ירד גשם כאשר שמעו אלבוס ורוז את חריקת הגלגלים והרגישו את הרכבת עוצרת. הם קמו מיד ממושביהם ואמרו פה אחד: "וינגרדיום לביוסה",

והמיזוודות עפו אליהם. "טוב, לפחות אנחנו יודעים שהיה שווה את המאמץ ללמוד את הלחש." אמר אלבוס. "כן." הסכימה איתו רוז.

 

הם ירדו מהרכבת ומיד ראו את האגריד אשר הוריהם סיפרו להם עליו.

הוא עמד באמצע התחנה וצעק: "תלמידי שנה ראשונה לפה! לא להתפזר!"

הם הלכו לכיוונו וכאשר כולם התאספו הוא הוביל אותם לאגם ולסירות. אלבוס ורוז רצו להיות לבד, אבל ברגע האחרון הצטרף אליהם ידידם סדריק תומאס. הם שטו ופטפטו עד שלפתע הרגישו שמשהו התנגש בהם. הם הסתובבו וראו סירה הפוכה ושני ילדים מנפנפים בידיהם בתוך המים.

אלבוס ורוז נעמדו בו זמנית ושלפו את שרביטיהם. נשמעה צעקה משותפת: "וינגרדיום לביוסה!" ושני הילדים עלו באוויר. אלבוס ורוז הנחיתו את הילדים בסירתם והמשיכו לשוט. שמות הילדים התבררו כג'ון ווד וג'ניפר סלמנדרה. אלבוס ורוז התחברו מהר מאוד עם ג'ון וג'ניפר, וכאשר הם עגנו את סירתם, כל תלמידי השנה הראשונה כבר ידעו על מה שביצעו אלבוס ורוז. פרופסור לונגבוטום כבר חיכה להם בדלתות האולם הגדול כששרפרף ומיצנפת המיון בידיו. אלבוס ניכנס לאולם הגדול בפחד וצפה איך רוז וסדריק התקבלו לגריפינדור, ואחריהם גם ג'ון, ואיך ג'ניפר התקבלה לרייבנקלו, ורק הוא נשאר בתור למיון כאשר פרופסור לונגבוטום הקריא:"אלבוס סוורוס פוטר". אלבוס התיישב על השרפרף וברגע שמצנפת המיון נגעה בראשו היא צעקה "גריפינדור!". אלבוס הלך בהקלה לשולחן גריפינדור וכמה דקות לאחר מכן קמה המנהלת מקגונגל ואמרה "תאכלו", ובין רגע הופיעו מטעמים על השולחן. כאשר נגמרה הארוחה מקגונגל שלחה את כולם לחדריהם.

 

אלבוס הלך בעיקבות המדריך לחדר המועדון של גריפינדור ושם הם היתחלקו לשני קבוצות: הבנים הלכו לחדר השינה שלהם והבנות לחדר השינה שלהן.

אלבוס נכנס לחדר השינה ולפני שנירדם המחשבה האחרונה שעברה בראשו היתה שהיום הזה לא יכל להיות טוב יותר.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפהD: · 06.03.2010 · פורסם על ידי :Mama umbridge
אהבתי את הרעיון, הפיק כתוב טוב[= אבל אתה בהחלט צריך ביטוא... שים לב לפיסוק, אתה כמעט לא שם פסיקים ונקודות.

... · 28.03.2010 · פורסם על ידי :האיילה הכסופה
אהבתי! את כותבת ממש טוב ואני ממש נמצאת שם!!!
אלבוס ורוז קצת יותר מידי טובים בקסמים, אצל רוז זה אולי זה הגיוני, כי היא הבת של הרמיוני, אבל אצל אלבוס זה לא ממש זה.
ושוב, ממש אהבתי!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007