האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מוות

המוות של הרמיוני



כותב: michal8624
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1144
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: תחשבו בעצמכם - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 05.01.2017 המלץ! המלץ! ID : 8238
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הלכתי לעבודה שלי במחלקה של חיות הפלא, כמו כל יום רגיל. קראו למחלקה למקרה חירום, התעתקנו למקום וראיתי כל כך הרבה אנשים מתים. נחש גדול היה שם,הבסיליסק. פחדתי. פחדתי מנחשים ומבסיליסקים מאז השנה השנייה. הרגשתי את הפחד גואה בי, הוא הסתובב לעברי ועצמתי עיניים. הרגשתי כאב גדול ברגל ימין והרגשתי נוזל חמים מסתובב לי בעורקים. רגלי החלה לשרוף. הרגשתי את כל גופי בוער באש. הסתכלתי למטה וראיתי את עיניי הבסיליסק. מיד לאחר מכן ראיתי שחור ואת כל חיי עוברים מול עיניי. ממש כמו בסרטים. ראיתי את אימא שלי ואותי משחקות, ראיתי את עצמי קוראת ספר בכיתה ב', ראיתי ילד צוחק עליי בכיתה ה' כי אני  קוראת ספרים ובגלל שאני חכמה. ראיתי את עצמי עוזרת לנוויל למצוא את הקרפד שלו, ראיתי אותי בוכה בשירותים ואז את הטרול. ראיתי את עצמי מסתכלת במראה ורואה את הבסיליסק ודמעה עלתה בעיני. ראיתי את עצמי בצריף המצווח עם לופין, סיריוס, סוורוס, רון, הארי ופיטר פטיגרו הבוגד. ראיתי אותי מריעה להארי במשימה הראשונה, השנייה והשלישית. ראיתי אותי יושבת בשיעורים של אמברידג', ראיתי אותי נלחמת באוכל מוות אחרי שדמבלדור מת. ראיתי אותי בוכה על פרד.כל כך התגעגעתי לכל האנשים שהכרתי שמתו במלחמה, גם לקשים מבניהם. התגעגעתי לסיריוס, שהיה כל כך אומלל בשני לאחר מות הפוטרים. אוי! כל כך התגעגעתי לפוטרים, לא הכרתי אותם אבל אני עדיין מתגעגעת. אני מתגעגעת לרמוס וטונקס, איך נפלו גיבורים... עין הזעם! הוא לא היה כל כך נחמד אבל גם הוא נפל. אני כל כך מתגעגעת לפרד! עם הבדיחות המצחיקות שלו! ג'ורג' כל כך אומלל בלעדיו!

פתאום ראיתי מלאכים, באמת מלאכים! הם הקיפו אותי במעגל והרימו אותי לשמיים, פחד ותדהמה גאו בי. לא האמנתי אף פעם במלאכים! אני אתאיסטית אחריי הכל! נשלחתי למשפט מוזר ולבסוף הלכתי לגן עדן. דלת נפתחה שם וראיתי שתי דרכים, על אחת היה כתוב 'לעולם בני האדם' והנחתי שזו הדרך לרוחות רפאים. על השנייה היה כתוב 'לגן עדן'. הלכתי לגן עדן ופגשתי את דמבלדור, סוורוס, כל הקונדסאים חוץ מפיטר שהלך לגיהנום, לילי, סדריק,עין הזעם שקרץ לי ופרד. הסתכלתי למטה וראיתי שהחליפו את בגדי לכותונת לבנה ושצמחו לי כנפיים. הרגשתי משיכה בבטן וירדתי לעולם בני האדם,ראיתי את הארי ורון, הסברתי להם הכל ואמרתי להארי שכולםמתגעגעים אליו, שהם תמיד ישארו שם ויחכו לו. ולרון אמרתישאני אוהבת אותו ושישמור על הילדים. עליתי למעלה ואחרי כמה שנים ג'יני הצטרפה אילנו. היא סיפרה לי שמתה בזמן משחק קווידיץ', שאדם הטיל עליה 'אבדה קדברה'.אחרי 40 שנה הארי ורון הצטרפו, הם סיפרו לי שמתו בשיבה טובה. הם גם סיפרו לי שמצאו את אבן האוב אבל את זה הסקתי לפני שנים רבות.

תגובות

וואו · 03.08.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
מפחיד ומרגש יחד. וואו. מגניב שהיא רואה הכל שוב

יפה מאוד · 12.08.2017 · פורסם על ידי :SWALLA
אבללללללללללללללללללללל
למה כל הדמיויות שאני אוהבת מתות???????????????????

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007