האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הכל בגלל האהבה

פרסי ואנבת׳ חשבו שהכל נגמר, שאפשר לחיות בשקט. כמה הם טעו. והכל בגלל האהבה.



כותב: Dove Cameron
הגולש כתב 13 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3380
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: פרסי ג׳קסון, גיבורי האולימפוס - זאנר: רומאנס - שיפ: פרסי\אנבת׳, פייפר\ג׳ייסון - פורסם ב: 06.01.2017 - עודכן: 21.03.2018 המלץ! המלץ! ID : 8242
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרסי ואנבת׳ הרגישו שהחיים מחייכים להם.

הם התהלכו על קו החוף ביחד, בלי דאגות לנבואות. “זוכרת את הפעם הראשונה שנפגשנו?״ שאל פרסי. ״שאמרתי לך שאתה מזיל ריר מהפה שאתה ישן?״ שאלה אנבת׳ וצחקה יחד עם פרסי. ״היינו כל כך צעירים״ אמר פרסי ״בני שתיים עשרה, את קולטת?״. ״כן״ אמרה אנבת׳ ״זה היה לפני כל כך הרבה זמן״. ״אז תמיד היה לנו צרות״ אמר פרסי ואנבת׳ צחקה.

פתאום הופיעה מהאוויר אישה, עם שמלה קיצית ואוורירית. פרסי היה בטוח שהיא אלה כלשהי, אך לא ידע איזו אלה.

״אפרודיטה…״ מילמלה אנבת׳ בשקט. פרסי התרכז בעינייה של האישה, וראה לבבות קטנים, שהם היו הסימן של אפרודיטה שהתחפשה לבת תמותה.

״למה את לא קורנת קסם?״ שאל פרסי, ומיד התחרט על כך.

״אני אומנם אפרודיטה, אבל יש סיבה שרק אנבת׳ זיהתה אותי״ אמרה אפרודיטה ונקשה באצבעותיה. נערה הופיעה מהאוויר, שפרסי התרכז הוא ראה שזאת רייצ'ל אליזבת דר.

״אפרודיטה היא אלת האהבה, היא נולדה משרידי אורנוס, אב הטיטאנים. אורנוס נהרג בידי-״ רייצ׳ל הפסיקה לדבר שראתה שהיא כבר לא בכיתה שלה.

״פרסי!אנבת׳!״ צעקה רייצ׳ל שראתה אותם ״מה אני עושה פה?״. ״זה בדיוק מה ששאלנו את אפרודיטה״ אמרה אנבת׳. ״אפרודיטה?״ מילמלה רייצ׳ל והסתכלה על האלה ״את אפרודיטה? את הוצאת אותי מהשיעור האהוב עלי! המיתולוגיה היוונית! אני התלמידה הכי טובה בשיעור הזה!״.

״כן. אל תדאגי, דמות ערפול נמצאת בשיעור במקומך ומדברת, בני התמותה לא ישימו לב״ אמרה אפרודיטה ״ולפני שתתחלו לשאול שאלות מיותרות, אספר לכם למה אני פה ולמה זימנתי את גברת דר הצעירה. כמו שגברת דר אמרה מקודם, נולדתי משרידיו של אורנוס, סבי, שהושלך לים. אחרי שהבסנו את קרונוס בפעם הראשונה, סיפרתי לשאר האלים את סיפורי, אך השמטתי פרט קטן. במעמקי הים, שנוצרתי, נוצרה עוד אלה. לאלה קוראים ׳מלכת הלבבות׳. שם בממקי הים רבנו, ואני ניצחתי. בגלל שעליתי ראשונה על פני היבשה קיבלתי את רוב הכוחות, והיא קיבלה רק קצת. לפי מה שאני יודעת, הם בנתה לעצמה ארמון שנקרא ׳ארמון הלבבות׳. בזמן האחרון אני מאבדת את כוחי, ואני בטוחה שזאת היא.״.

״פרט מעניין״ אמרה אנבת׳ ״אבל למה את צריכה אותנו ואת רייצ׳ל?״.

״סבלנות נערתי״ אמרה אפרודיטה ״איני יכולה ללכת בעצמי לארמון הלבבות, עלי לשלוח חצויים. אך לא סתם חצויים, שני חצויים עם כוח אהבה חזק במיוחד״.

״אז למה את לא שולחת את פייפר וג׳ייסון? פייפר היא בתך״ שאלה אנבת׳.

״אין להם את כוח האהבה שיש לכם״ אמרה אפרודיטה ״העלמה דר כאן כדי לנבא לנו נבואה״.

נהדר חשב פרסי, עוד נבואה.

״נבאי לנו נבואה״ אמרה אפרודיטה.

רייצ׳ל נפלה לזרועותיה של אנבת׳, שהושיבה אותה על החוף.

״האהבה תעמוד למבחן, לבבות ישברו.

מלכי עיר השמיים יריבו, ויעמדו נגד.

רק שהחוכמה, הים, הברק והאהבה יאחדו כוחות הטוב ינצח.

לבבות שבורים יתקפו.״

רייצ׳ל אמרה.

״אני שונאת נבואות״ מילמלה אנבת׳.

״נהדר, נהדר!״ קראה אפרודיטה ״האורקל מאשרת את מסע החיפושים! עכשיו, לפני שתצאו למסע, אני רוצה להעניק לכם מתנות. הנה״

אפרודיטה הושיטה לאנבת׳ ולפרסי חרוזים תאומים, בצורת לב.

״הכניסו את החרוזים לשרשרת ממחנה החצויים״ הסבירה אפרודיטה בעוד שאנבת׳ ופרסי הכניוס את החרוזים לשרשראות.

״אבל למה זה יועיל לנו?״ שאלה אנבת׳.

״אתם תדעו שיגיע הרגע״.

״סליחה״ התערבה רייצ׳ל ״אבל את מוכנה להחזיר אותי?״.

״כמובן״ אמרה אפרודיטה ונקשה באצבעותיה, ורייצ׳ל נעלמה.

״ואתם״ אמרה אפרודיטה ופנתה אל פרסי ואנבת׳ ״שהאהבה תנחה אותכם״.

אפרודיטה נעלמה בעשן, בעוד פרסי צעק ״אבל את האהבה!״.

״בוא פרסי״ אמרה אנבת׳ ״חוזרים לימים של פעם, כל פעם מסעות חיפושים״.

אנבת׳ ופרסי הלכו מהחוף, בעוד שהם מחזיקים ידיים באהבה.

הפרק הבא
תגובות

המשך · 08.01.2017 · פורסם על ידי :יערה🎅
נשמע מעניין לאן היתקדם הסיפור (פיזית)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007