האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

החיים מבעד למצלמה

תקראו ותגלו!<br>נכתב עם רוזי:)



כותב: ג''יני ויזלי
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1111
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: לא יודעת - שיפ: ג'ן בינתיים - פורסם ב: 09.01.2017 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 8259
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

ויתור זכויות  לג'יי קיי רולינג המדהימה!!!!


יומן יקר, התעוררתי בבוקר ה-1 בספטמבר בהתרגשות. היום אני נוסע להוגוורטס!!! מאז שקיבלתי את המכתב דניס ממש חופר. "גם אני רוצה להוגוורטס... ", "אמרתם שהוא סקיב..."    

אני ממש מקווה להיות בגריפינדור, גם הארי פוטר שם! רגע... שכחתי את המצלמה שלי! את שלושתן! אני חייב תמונה עם חתימה להראות לדניס... הוא יתפוצץ מקנאה! טוב, אמא קוראת לי לבוא עכשיו, ואנחנו נכנסים לאוטו. אבא ממש המום כשאמא מספרת לו איך עולים על הרציף.

אני עולה עכשיו לרכבת. מצאתי תא פנוי לקראת סוף הרכבת. שתי בנות שואלות אותי  אם מישהו יושב כאן, אני עונה שלא. לאחת מהן יש שיער ג'ינג'י לוהט ולשניה שיער בלונדיני ועיניים חולמניות. היא מדברת על שמורקקים פחורי גרן, אם הבנתי נכון... אני הולך לרגע להחליף לגלימה, אני רואה את הוגוורטס .הילדה הג'ינג'ית שואלת אותי מה אני כותב שם. היא כל כך יפה.. אוקיי, אנחנו מתחילים להאט.

איש ענק קורא "שנה ראשונה אתם כאן הנה לכאן!". להוגוורטס שטנו  בסירה, ואישה עם פני מלפפון חמוץ (רקוב), אני כל כך אוהב מלפפונים חמוצים.. מעניין אם יהיה להם כאן.. איפה הייתי? אה כן, באישה. היא באה לקדם את פנינו. הלכנו אחריה לאורך מסדרון שבסופו חדר קטן. "ברוכים הבאים להוגוורטס, סעודת פתיחת השנה תתחיל בקרוב, אבל לפני שתשבו באולם הגדול, אנו נצטרך למיין אתכם לבתים השונים. המיון הוא טקס חשוב, מפני ש..." אמרה המלפפון אה.. הפרופסור, ומפה כבר לא הקשבתי.

תהליך המיון היה ארוך ביותר, ואני הייתי מהאחרונים כשחמוצה קראה לי, נלחצתי כל כך שהרגשתי שאם אפתח את פי אתפוצץ כמו קולה שניערו אותה יום שלם. כשהצלחתי לבסוף להגיע למצנפת(זה לא קל כשהרגליים שלך עשויות מג'לי), המצנפת ישבה על ראשי שעה שלמה, או כך לפחות היה נדמה לי, ולבסוף צעקה :גריפינדור! אחד השולחנות פרץ בתשואות. לא ראיתי את הארי פוטר, אבדוק שוב בסוף הארוחה.

לאחר שנגמר המיון,דמבלדור נשא נאום קצר.. ולאחר מכן כל השולחן התמלא באוכל: בשר, ירקות סלטים גבינות, עוד כמה מאכלים שאני אוהב ו..מלפפונים חמוצים! (כמובן שחיסלתי חצי). קצת לפני סוף הארוחה ראיתי אותו! ראיתי את הארי פוטר! הוצאתי את המצלמה ואמרתי, בקול צייצני מהתרגשות:"היי, אני קולין קריוווי, גם בגריפינדור!" וצילמתי. הארי אמר:" אה... היי קולין!" בקול מעט מופתע. ברחתי משם. הקינוחים היו מעולים. חוץ מהסוכריות מנטה.

בסוף הארוחה ילד גדול קרא :"גריפינדורים לכאן!" והוביל אותנו לתמונה של אישה שמנה מאוד. כנראה שגם היא אהבה מלפפון חמוץ.. חשבתי. הילד אמר בקול בוטח את הסיסמה ואמר "חדר השינה של הבנים כאן... של הבנות שם... והמועדון למטה. לילה טוב" נכנסתי למיטה שלידה היו חפציי. הנחתי אותך על השידה, חשבתי 'לילה טוב קולין' ונרדמתי מיד.

זה הפאנפיק הראשון שלי (למרות ששלחתי אותו שני), אז בבקשה תגיבו!!! (זה לא באמת קשור...)

תגובות

אמממ · 14.01.2017 · פורסם על ידי :ג''יני ויזלי (כותב הפאנפיק)
בבקשה תגיבו! עבדו על זה ממש קשה....

אפילו תאמרו שזה גרוע, רק תעשו משהו!

בטעות · 16.02.2017 · פורסם על ידי :ג''יני ויזלי (כותב הפאנפיק)
מחקתי את התגובה של רוזי:). התגובה הייתה:

סוף סוף!
עבדנו על זה שנים! ורק שתדעו שאני הגבתי ראשונההההה

תמשיכי מהר · 12.03.2017 · פורסם על ידי :The Sun Will Come Out Tomorrow
וגם, לגבי המיון, קריווי זה באות c אז בעיקרון הוא בין הראשונים...
לא מתכוונת להעליב או לפגוע זה פשוט כי זה בסדר של הabc
ועוד משו-תמשיכי מהררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המשך! · 08.06.2019 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛
למה נטשת??

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007