האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אלבוס דמבלדור נגד גרינדלוולד

מי שמכיר את הסיפור על הקרב של גרינדלוולד ודמבלדור יבין שעשיתי לו סוף טוב!!



כותב: Libo
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1110
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מרתק (לדעתי) - שיפ: לא בטוח שיש... - פורסם ב: 16.01.2017 המלץ! המלץ! ID : 8286
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

זה הייה בשעת השיא של הלילה, הם עמדו זה ליד זה בשרביטים מורמים וידעו שבקרב הזה רק אחד מהם ינצח, אבל מי... אלבוס דמבלדור או גרלט גרינדלוולד? אריאנה, אחותו של אלבוס, צפתה בקרב מבין השיחים של היער האפל והקודר.״שתק״ גרינדלוולד פתח בהתקפה שלאלבוס חסם בקלות... גרלט שלח קרני כוח לעבר אלבוס ואלבוס עצמו חסם וחסם וחסם וחסם. ״ווינגרדיום לביוסה.״ גרינדלוולד העיף אותו באוויר כל כך גבוהה שגרינדלוולד בקושי שמע את הזעקה של אלבוס. שלאלבוס כמעט נפל על האדמה גרינדלוולד, בתנועת יד חדה העיף את אלבוס למרחק ענק של שישים וחמישה מטרים!!! אלבוס עמד להתנגש בסלע ענק אבל למזלו הוא הרגיע את עצמו וקרא: ״ארסטו מומנטום״ הזמן נעצר לכמה שניות, אלבוס חזר לצורת עמידה ונפל על רגליו לאדמה. בדיוק שהסתובב הוא שמע את גרלט צועק: ״אינסדיו!!!״ כדור אש ענקי השתגר לעבר אלבוס. אלבוס הניף את שרביטו והאש הועפה באוויר וכשהגיע לגובה כתפו הוא שיגר את האש בחזרה לגרלט והתחיל לרוץ במהירות אליו. האש שהשתגרה בעוצמה אל גרינדלוולד נחסמה בקושי אך גרלט הועף מהעוצמה. הוא שמע את אריאלה צועק כמה פעמים: ״אלבוס, אני רוצה הביתה!״ אלבוס התעתק לעבר יריבו והפיל אותו. הוא הכה בפניו עם הידים שלו אבל גרלט התנפל עליו חזרה. ואז נשמע קול ״קראק״ קטן.... והם הבינו... מישהו התעתק לסביבה. הם הסתכלו בפה פעור וראו את אברפורת׳ אחיו של אלבוס. גרלט ניצל את הרגע שהסתכל אלבוס לעבר אחיו והעיף אותו בקרן כוח. אלבוס עף כמה מטרים: ״ אחחחחח.״ הוא צעק. אברפורת ודמבלדור התחילו להלחם ברעשים שבקעו מהשרביטים שלהם. בסופו של דבר נשמע קולו של גרלט: ״פטריפיקוס טוטלוס.״ נשמע קול של חבטה ואברפורת׳ שכב חסר אונים על הקרקע. אלבוס קם וראה את גרלט מביט בעיניו הכחולות במבט של שנאה טהורה. ״אתה רימית אותי!!!!!״ ״גרלט בבקשה אני לא סיפרתי לו כלום אני נשבע לך!!!!!״ מילא אחותך אבל עכשיו אברפורת׳?״ הוא הסתכל לעבר אברפורת׳ ואז על אלבוס, אלבוס ידע. מה הוא מתכנן. גרלט צעק לעברו: ״אבדה קדברה!!״ אך באותו הזמן אלבוס התעתק לעבר אברפורת׳ וצעק: אקספליארמוס!!״ קרן אור ירוקה יצאה משרביבו של גרינדלוולד וקרן אדומה מזו של דמבלדור גבול זהב הפריד בין שתי קרני העוצמה והגבול זע לעברו של דמבלדור. גרינדלוולד חייך חיוך מרושע מאוד תוך כדי שהוא משחרר את קרן האור. אלבוס הסתכל על אחיו ״הקפוא״ והדין שהוא חייב לתקוף. הוא פלט צעקה חזקה וכל כוחו שוחרר שרביטו, הגבול שעט לכיוונו של גרלט והוא הבין שהוא לא יוכל לחסום. בתזמון מצויין גרלט התחמק מקרן האור שפוצצה סלע ענק שמאחוריי גרלט. אריאנה זימרה לחשי נגד הקיפאון של אברפורת׳ בזמן שהוא מפשיר. אלבוס... שהרגיש זעם ענק על גרינדלוולד לא פחד להרוג אותו. באותו הזמן בדיוק אלבוס וגרלט צעקו: ״אבדה קדבררה!!!!״ קרני הכוח (האדומה של אלבוס, הירוקה של גרלט.) נורו בקול פיצוץ אדיר והגבול שוב שעט לעבר גרלט!!! הוא הבין שזה הסוף ושנייה לפני שקרן העוצמה פגעה בו הוא התעתק ולא חזר. ודמבלדור הבין: הוא ניצח!!!!! הוא קרס על ברכיו ונח על האדמה. אחיו אברפורת׳ טפח על כתפו ואריאנה נישקה אותו על הלחי. הם החזיקו אותו חזק והתעתקו מהיער שעד היום, אפשר לשמוע בו את שירתו של עוף החול.

תגובות

אנשים אני סבבה עם הצפיות בינתיים כי אישרו לי אותו רק אתמול אבל תגיבו בהמוניכם · 18.01.2017 · פורסם על ידי :Libo (כותב הפאנפיק)

יפה · 18.01.2017 · פורסם על ידי :ג''יני ויזלי

פאנפיק טוב · 06.05.2022 · פורסם על ידי :מצטער חסוי
פנפיק טוב

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007