האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


חצויה+

פרסי מת לאחר שאנבת' סירבה להנשא לו.
היא חוזרת להוגוורטס בתקווה למצוא שם שלווה, אבל חבריה רוצים לחלץ את סודה הגדול ביותר, וכאב מוביל למעשים לא שפויים



כותב: We were liars
הגולש כתב 28 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 19966
5 כוכבים (5) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: פרסי ג'קסון והארי פוטר - זאנר: כל מיני - שיפ: בחלומות שלכם. - פורסם ב: 01.02.2017 - עודכן: 08.02.2018 המלץ! המלץ! ID : 8333
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אנבת'

 

"בת'י! חזרת!" התנפלה עלי אנה בחיבוק מוחץ. "היי." נאנחתי בחיוך. "או מי גאד!!! את חייבת לשמוע מה קרה לי!" היא חטפה מידי את התיק שלי. "ולספר איפה היית!"

 

תוך שריקה היא נכנסה לחדר המועדון שלנו, אני אחריה. בזמן שהיא העלתה את התיק לחדר. התיישבתי על הספה ועצמתי עיניים. מו תמיד דמותו של פרסי הופיעה לנגד עיני.

 

אבל עכשיו הוא הסתכל עלי בכעס, כמעט בשנאה. למה עשית את זה? אמר קולו בתוך ראשי. 'לא הייתה לי בררה!' חשבתי באומללות. כן בטח. שפתיו לא זעו, בעצם, שום חלק בגופו מעולם לא זז בזמן ש'דיבר'.

 

תכנית, אני זאת שמייצרת את התשובות והשאלות שלו. אז אני די מתחננת בפני עצמי... 'אני רצינית! אני אוהבת אותך.' שקרנית. 

 

"ב'תי!" קולה של אנה גרם לי לפתוח עיניים לפני שהספקתי לענות. את האמת חבתי שבשנה השביעית אנה תיהיה פחות אנרגתית, אבל כנראה זה מה שמיוחד בה..

 

"את חושבת על בנים?" צחקקה. לא עניתי. "נו! את יודעת שאני צוחקת!" אנה היא מסוג הבנות שמתות לדבר על בנים ואהבות כוזבות. 

 

"אם מי יצאת?" שאלתי, יודעת שמגיעה כאן מגילה ארוכה. "יו! איך ידעת!" "אני גאון." מלמלתי. 

 

"אז קיצר, זוכרת את ריידן? שנה שביעית, גריפינדור. את בטוח יודעת על מי אני מדברת!" ברור, היא הייתה מאוהבת בו מאז שנה שלישית.. אבל זה די מוזר שגריפינדור יצא עם סלית'רין..

 

הנהנתי אליה. "לפני חודשיים, הוא כזה בא אלי וזה שואל אותי אם יש מצב אני יוצאת איתו להוגסמיד בראשון! ברור שבאתי. ואחרי ששתינו בירצפת, הוא לכח אותי לאיזשהו מקום קצת בין העצים, והיה שלג אז היה כל כך יפה!" 

 

ידעתי שלא מזה היא מתלהבת. "נו ואז?" "ואז! הוא התקרב לי.. ו.. נישק אותי! אני אומרת לך זה היה דקה שלמה!" היא צריכה לשמוע על הנשיקות שלי עם פרסי, היא הייתה מתעלפת מרוב התרגשות..

 

אבל אם אני אספר לה על פרסי אני אצטרך להסביר מאיפה אני מכירה אותו ואיך הקשר שלנו התחזק בטרטרוס... את האמת הייתי משדכת אותה לליאו.. שניהם כל הזמן צוחקים וזה... אבל הוא מת..

 

"עכשיו את צריכה לספר לי הכל!" אמרה בהתרגשות. למרות שחשבתי שהיא תרד מזה אחרי כל כך הרבה זמן שאני לא מגלה לה. שתקתי.  

 

"נו בת'י! טוב בסדר, רק כמה שאלות." "אוקי." אני לא חייבת לענות. "אוקי אז אחת, יש לך חבר?" היה ברור שהיא מתה לשאול את השאלה הזאת כבר הרבה זמן.

 

חייכתי אליה. "כן. מה עוד?" היא פלטה צווחת התרגשות. "הוא חתיך?" שאלה בתקווה. הנהנתי "מאוד." "יש לך תמונה שלו? פלייייז!" הנדתי בראשי. "חבל." צחקקה.

 

"במקום הזה שאת הולכת אליו תמיד, יש שם עוד אנשים שיש להם כוחות קסם?" "סוג של.." אמרתי בשמחה. "עשית איתם משהו מיוחד?" "יצאנו למסע מיוחד להצלת העולם."

 

היא לא האמינה. "כמה אתם?" "אני לא מכירה את כולם." "כל כך הרבה?" הנהנתי. "ו-" "אה אני רוצה ללכת לישון כבר." קטעתי אותה. "אויש נכון! ביי לילה טוב."

 

כשעליתי במדרגות לחדר השינה הייתי יכולה להשבע שראיתי את דיוקנו ל סלית'רין מביט בי בהאשמה, אילו יודע מה עשיתי לפרסי..

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה · 13.03.2017 · פורסם על ידי :קטנטונת
וואו. הופתעתי מאוד שאנבת' בסלית'רין. אבל בכל זאת, שראיתי שהפאנפיק עודכן ישר רצתי לקרוא אותו.
הכתיבה ממש יפה כמו בפרק הקודם ואהבתי מאוד!
מקווה שתמשיכי בקרוב...

אממממ · 13.03.2017 · פורסם על ידי :True Colors
זאת שמעליי(אני לא אגיד את השם שלה) אמרה כבר את מה שרציתי לומר.

וואו · 13.03.2017 · פורסם על ידי :the faceless old woman
מהמם! מדהים! מושלם! המשך דחוף!
את כותבת מדהים, וחיכיתי המון זמן לפרק הזה.
בבקשה תמשיכי מהר!

יפה. נרשמתי לעידכונים · 13.03.2017 · פורסם על ידי :The Sun Will Come Out Tomorrow
אבל למה אנבת׳ בסלית׳רין?! הייתי בטוחה שהיא תהיה ברייבן...

יהלי אפללו · 14.03.2017 · פורסם על ידי :יהלי אפללו
בבקשה תמישכי זה ממש יפה אבל אנבת בסליתרין?..... אים כבר ברייבלנקו או גריפנדור..... אבל זה ממש יפה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007