האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אסור שייגלו את הסוד

הארי פוטר וחבריו חוזרים להשלים את השנה השמינית בהוגוורטס. ברכבת הם פוגשים בנערה מסתורית שאף אחד מעולם לא ראה בהוגוורטס מעולם...



כותב: B. Jackson Potter
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4647
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה, עלילתי - שיפ: הפתעה - פורסם ב: 19.02.2017 - עודכן: 11.05.2018 המלץ! המלץ! ID : 8386
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"כן אמא, כן אני כבר בתחנה. לא , אני עדיין בתחנה הרגילה, כן אני בטוחה שאני בתחנת קינג קרוס, טובאמא, אני תכף אכנס לרציף ואז אני לא אוכל לדבר יותר. אוהבת אותך! נתראה בחופשה! נשיקות!!" נתקתי ונשפתי.

"אמא מודאגת?" שאל אותי השומר בכניסה, "כן", עניתי ,"אני נוסעת ללמוד רחוק ממנה, והיא לא מפסיקה להתקשר, אתה בטח מבין". "כן, אבל תאמיני לי יום אחד עוד תעריכי את זה" , "אני כבר מעריכה, אני ואמא שלי מאוד מחוברות".

השומר חייך ובדק את הכרטיס שלי. "שנת לימודים מוצלחת ויום טוב שיהיה לך" הוא הושיט לי חזרה את הכרטיס ועבר לבא בתור.

הלכתי לכיוון הרציפים 9 ו-10 וניסיתי להיזכר בהוראות של אימי. התחנה הייתה עמוסה ורועשת, ולא הצלחתי להתרכז. השעה הייתה 10:55. חיפשתי בעייני אחרים, כמוני, שהולכים לשם, לא , להוגוורטס

לא התאכזבתי, כעבור רגע הגיעה לשם נערה עם שיער בלונדיני ארוך, עיניים בהירות וחזות רחפנית. היא חצי- דילגה חצי- הלכה בצורה מוזרה מעט לעבר הרציפים.

"סליחה?" שאלתי וניגשתי אליה "את יודעת אולי איך מגיעים לרציך9 ו-3/4?"

"כמובן, בואי ביחד איתי". העיניים שלה נחתו על התליון שענדתי, העשוי כסף מעוצב משובץ אבני ספיר ואחלמה, "ידעת שאבני חן עשויות מדמעות מקדודלים?" "אה, לא לא ידעתי". "אבא שלי שלי היה העורך של הפקפקן, אבל הוא פרש כי הוא אומר שחייו היו מספיק מרגשים, אז אני העורכת עכשיו".

חייכתי לעצמי, הנערה הזו היא באמת משהו מיוחד.

"מכאן", היא אמרה, והצביעה על הקיר בין הרציפים 9 ו-10.

"יש פה קיר", אמרתי לא מבינה, "ברור"אמרה והתקדמה לעבר הקיר. מצמצתי בבילבול כאשר ריתי אותה נבלעת בתוכו, ואז נפל לי האסימון, קסם , הבנתי וחיקיתי אותה.

ברגע הבא מצאתי את עצמי בתוך רציף הומה בני אדם. קוסמים ומכשפות נפרדו מילדיהן, נשמעו צעקות, צווחות, ובכי, של אמהות לילדים שמתחילים את הלימודים, הרהרתי לעצמי.

השתחלתי בין משפחות שנפרדו מילדיהן, וכלובים של בעלי חיים, וניסיתי להגיע לכיוון הרכבת,ראיתי מרחוק את שעון התחנה, השעה הייתה 10:59, מיהרתי עוד יותר וכמעט מעדתי כשעליתי לרכבת.

התנשפתי בהקלה, 'זהו עשיתי את זה' , חשבתי לעצמי, והתחלתי ללכת בחשש ברכבת, מנסה למצא תא להעביר בו את הנסיעה.

עברתי לפחות שמונה תאים לפני שהגעתי לתא שהיה מלא רק בחציו. ישבו שם נערה בעלת שיער ג'ינג'י כהה, ארוך וחלק, ולידה נער גמלוני שבידיו היה קרפד זקן. לשמאלם, ליד החלון, ישבה הנערה הבלונדינית ממקודם.

מולם ישב נער רזה וממושקף בעל שיער שחור פרוע שנראה נינוח.

"אני יכול..אה", נתקלתי במשהו ונפלתי. העיניים של כל יושבי התא, מלבד של הבלונדינית, נפנו אלי.

"סליחה", אמרתי והתחלתי להתרומם, הנערה הג'ינג'ית נגשה אלי והושיטה לי יד כדי לעזור לי לקום. "אני יכולה לשבת פה? כל שאר התאים תפוסים" אמרתי בהתנצלות.

הג'ינג'ית חייכה אליי, "בטח, בואי ושבי ליד החלון", היא ענתה בלבביות.

הלכתי לכיוון החלון כשלפתע נעצרתי. הנער שחור השיער והממושקף נעץ בי מבט. 'אין מצב שהוא יודע, נכון?' חשבתי לעצמי . נאנחתי בהקלה כשהוא הסיר את מבטו ממני וחזר לשוחח עם הג'ינג'ית.

הפרק הבא
תגובות

להמשיך · 21.02.2017 · פורסם על ידי :רוונהריוונקלו
הסיפור מדהים ובגלל זה את פשוט חייבת להמשיך אותו

המשך!!!!!! · 22.02.2017 · פורסם על ידי :the faceless old woman

מעניין לאן זה יתפתח · 23.02.2017 · פורסם על ידי :כינוי בעברית

תודה · 24.02.2017 · פורסם על ידי :B. Jackson Potter (כותב הפאנפיק)
באמת תודה זה הפאנפיק הראשון שלי וזה ממש כיף לקבל כאלה פידבקים.
אני מקווה שאוכל לעדכן בקרוב

המשך דחוף · 20.02.2024 · פורסם על ידי :חיה
יפה ממש ממש אבל לא הבנתי על מי זה מדבר על הרמיוני? או על ילדה חדשה שיצרתה? אז תוכל להמשיך ולפרט את זה זה היה ממש נחמד

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007