האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לילי לונה פוטר

לילי לונה פוטר הולכת להוגוורטס תקראו ותראו מה בגורלה



כותב: Aiimy greinger
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 30991
4 כוכבים (3.929) 14 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר והילד המקולל - זאנר: בוקר מפתיע - שיפ: הארי וג'יני, הרמיוני ורון ובעתיד יהיו עוד - פורסם ב: 08.04.2017 - עודכן: 28.02.2018 המלץ! המלץ! ID : 8522
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 1
"לילי קומי", שמעתי את אמא אומרת לי, אך התעלמתי ממנה, "לילי קומי את תאחרי לרכבת!", "מה קורה פה?" שאל אבא שנכנס כרגע לחדר, "היא לא מתעוררת". ענתה אמא, "אני אטפל בזה" אמר אבא, "לכי תעירי את אלבוס, אם תצליחי כמובן", אבא מגכח גיכחתי גם אני כיוויתי שלא יסימו לב, אבל אבא אמר "תיראו מי התעוררה!" ואז הרגשתי דיגדוגים, והתחלתי לצחוק, אז הרגשתי שמרימים אותי, זה היה אבא הייתי ערה לחלוטין, אבל העמדתי עדיין פני ישנה, ואז אמא באה ואבא אמר "נו? הצלחת הפעם?" "לא". אמרה אמא, "מה שונה?" אמר אבא, "הינה ג'יני, קחי את המצחקקת פה, אני אטפל בשאר", ברגע שאמא התקרבה קפצתי מהידיים של אבא לריצפה ורצתי לחדר של אלבוס וג'יימס. כשהגעתי שמעתי אותם מתווכחים, באתי ליראות מה קרה ואז אלבוס צעק "אל תתערבי!" הרגשתי משהו מוזר בראש שלי, ג'יימס ואלבוס הסתכלו עליי בתדהמה, לא הבנתי שאלתי "מה קרה?" ואלבום גימגם "השיער שלך!" אמרתי "מה מה קרה לו?" ואז הרגשתי עוד משהו מוזר בראש, והם הופתעו שוב רצתי למראה, ראיתי שהשיער שלי אדום ומשתנה לסגול מיד! אמא נכנסה ואמרה "מה קר..." והופתעה גם היא, התחלתי לבכות, דמעות ירדו מעיניי ואמא אמרה "אל תיבכי, זה כלום, את מטמורפמאגוס."
"מה זה?" שאלתי וראיתי שהשיער שלי כחול, זה "שהשיער שלך מחליף צבע לפי הרגשות שלך" אמא אמרה וקראה לאבא "הארי הבת שלך מטמורפמאגוס!" "מה!" שמעתי את אבא צועק ובא לשרותים בריצה, עם נעל אחת על הרגל, שיער מפוזר, ומברשת שיניים בפה. התחלתי לצחוק על אבא, והוא אמר "מה את צוחקת קטנטונת", התקרב אלי והסתכל על השיער שלי, שהפך עכשיו לבלונד, אבא אמר לי "לעצום עניים ולחשוב על צבע שאני רוצה שהשיער שלי יהיה", בין רגע השיער שלי הפך לחצי סגול חצי כחול, ואבא אמר "טוב, יקח לך זמן לשלוט בזה..." הסתכלתי במראה וחייכתי אמרתי "זה הצבע שרציתי אבא! "אבא הופתע, וצחקתי שיניתי חזרה את הצבע לג'ינג'י וציחצחתי שיניים. כולנו נסענו לרציף, התרגשתי מאוד, עליתי על העגלה שלי ואבא דחף אותה. ואז ראיתי את דוד רון, רצתי עליו והוא הרים אותי ואמר "שלום לפוטרית הקטנה!" רציתי להבהיל אותו, אז שיניתי את צבע שיערי לורוד, רון קפץ, הרמיוני צחקה ואמרה "מה רון? הארי לא אמר לך? הוא אמר שיגיד לך" רון נראה מבולבל, "יגיד לי מה?","שלילי היא מטמורפמאגוס!" אמרה הרמיוני "מטמה? ?" אמר רון, "מטמורפמאגוס" אמרה הרמיוני והתפקעה מצחוק, רון הסתכל על הארי בכעס שלא אמר לו, הארי עשה פרצוף שובב ואמר "אופסי?" רון הסתכל על הרמיוני ואמר "ומי סיפר לך את זה??" ,"ג'יני שלחה לי ינשוף הבוקר", אמרה הרמיוני תוך כדי גיכוח, רון נהיה אדום והסתכל על ג'יני "ולא חשבת לספר לי???" אמר בכעס, ג'יני אמרה "חשבתי לעשות את זה, אבל חשבתי שיהיה יותר מצחיק אם תבין בעצמך", והתחילה לצחוק רון נהיה אדום עוד יותר. אני, הוגו, רוז, הרמיוני, אבא, ג'יימס, אלבוס ואמא צחקנו. ואז אמא אמרה לי "תראי לדוד רון מה שעבדנו עליו בדרך" סגרתי עיניים, התאמצתי וחשבתי טוב טוב על מה שאמא אמרה לי ואז הופיע על שיערי כתב, בצבע שחור רון אכלת אותה! היה כתוב על השיער שלי כולם צחקו ורון האדים, רציתי לחכות אותו, אז צבעתי את השיער שלי לאדום, השארתי את הכתב עליו, רון הסגיל מרוב כעס, אז שיניתי את השיער שלי לסגול, כל הצבע נעלם בפניו של רון, עשיתי כמוהו, ואז כולם נדהמו, "מה?" אמרתי בחשש, אבא זימן מראה בקסם וריחף אותה אלי, ראיתי שאני בלי שיער והכתב רון אכלת אותה! כתוב באוויר בעל ראשי, התחלתי לבכות ואז שיערי הפך כחול והכתובת עדיין שם חשבתי והפכתי אותו לשקוף שוב, נגעתי בו והרגשתי שהוא שם ואז חשבתי חזק והכתובת נעלמה כולם מאוד נילהבו. ואז נישמע קול חזק "נא לעלות על רכבת האקספרס להוגוורטס!" שיניתי את שערי לסגול, כי אהבתי את הצבע הזה, נפרדתי לשלום מאמא, אבא, רון והרמיוני ועליתי לרכבת עם הוגו, רוז, ג'יימס ואלבוס כשנכנסנו ראיתי את אלבוס הולך עם סקורפיוס, רציתי ללכת אחריהם, אבל רוז אמרה לי לבוא איתה עם הוגו ועם ג'יימס הלכתי איתם, מצאנו תא ריק, אני והוגו התיישבנו זה ליד זה ורוז וג'יימס מולנו. פתאום פתחו לנו את התא וקראו לג'יימס, ג'יימס אמר שיבוא אחר כך וביקש ממני לבוא איתו לצד לרגע, אמר לי "לילי אני צריך ללכת רגע, אני רוצה שתישארי תמיד עם הוגו, אל תיסתבכי בצרות כמו אלבוס." לא הבנתי, אבל הינהנתי, בזמן האחרון באמת הרגשתי שאלבוס מרוחק יותר, אולי זה מאז ששיבצו אותו לסלית'רין, ואז נזכרתי יש שיבוץ היום, מאוד נלחצתי, השיער שלי הפך לירוק, שנאתי את זה, אז שיניתי אותו חזרה לסגול, אבל הוא התעקש, אז פשוט התעלמתי ממנו, ישבתי ליד הוגו, הוגו היה שקט ונראה מאוד לחוץ, רוז הסתכלה מהחלון, בשקט הסתכלתי גם אני מהחלון...

הפרק הבא
תגובות

מהמםם · 08.04.2017 · פורסם על ידי :Lassie
תמשיכיי!!!!!!!!

מאלף!! · 27.04.2017 · פורסם על ידי :הארי הכחם
כל הכבוד

תודה רבה · 27.04.2017 · פורסם על ידי :Aiimy greinger (כותב הפאנפיק)
תודה

אמ · 26.02.2018 · פורסם על ידי :True Colors
אני יודעת שזה סתם אבל זה פשוט התקדם מהר מדי, והעלילה ממש מהירה...
כדאי לך לשים לב לזה (:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007