האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

Tonight's prey

הם יוצאים בחשכה



כותב: The One Plus One
הגולש כתב 72 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1891
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: משחקי הרעב AU - זאנר: ? - שיפ: בהמשך, אנשים, בהמשך - פורסם ב: 09.04.2017 - עודכן: 09.08.2017 המלץ! המלץ! ID : 8526
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי אמיגוס! כמובן שמה שהכנתי לנו להיום הוא בפאנדום משחקי הרעב, אבל זה AU ממש מגניב (לפחות לדעתי) ואני מקווה שתמצאו אותו שווה קריאה :)  דמויות שאתם חושבים שכדאי לי להוסיף, במי אתם רוצים שהפיק יתמקד- בתגובות, וכמובן שאתם מוזמנים לתת"ב באופן כללי ^^

xoxoxo
שירי



הוא הכיר אותם יותר טוב משחשב שמישהו יוכל להכיר- הוא ידע את שמותיהם, מאיפה הגיעו, את תאריכי הלידה שלהם (את שניהם; את זה שבו נולדו במקור ואת זה שבו נולדו מחדש), את היכולות שלהם, המיומנויות. הצייד הכיר את קן הערפדים שבבניין הנטוש בקצה הרחוב טוב כמו שהכיר את כף ידו.

 

רו היא זו ששרה לקורבנותיה במקום התשלום המקובל, ילדת פרא בת שתים עשרה, שהתגוררה ברחובות הרבה לפני שמישהו שינה אותה. היא שתתה בעיניים עצומות, כי אף שאהבה את טעם הדם היא לא רצתה להיזכר מאיפה הוא מגיע. יש את גלימר ופיניק, אחים בלונדיניים, נאים וארוכי רגליים, במקור ממיאמי, שייצאו לצוד במועדונים וברים. הם התמכרו לטעמו של האלכוהול שזרם בדם הטרף, שלרוב לא היה אכפת לו משום דבר יותר אחרי חיוך זוהר אחד.

בת הזוג של פיניק, אנני, היא העתיקה מבניהם, אף שהיא לא נראתה מבוגרת מגיל עשרים ואחת, ולא ראו אותה ברחובות מאז שרוזוולט היה הנשיא. היא זו שדעתה כמעט ונטרפה עליה מרוב שנים בחושך. וישנה ג'והאנה, שהתלבשה כמו הערפדית המסורתית, בקטיפה שחורה ואדומה. היא הדרמטית, שעשתה כמעט הכול כדי לחשוף אותם. לשלוף את ניביה בפומבי, לתקוף שוטרים, בקולנוע, בתיאטרון, מה לא. הכול בשביל הריגוש, היציאה מהשגרה.

פיטה הוא השפוי ביותר; האנושי מכולם. הוא שתה רק מאנשים חסרי בית שהצטנפו בפינת הרחוב, תמיד מחליק שטר של עשרים דולר לכיס הארוחה. הוא התעקש שהם ייצאו לבלות בלילות של סופי השבוע, שהם ייקחו הפסקה מהניסיון המתמיד להרוות את הצמא. הוא היחיד שהתנהג כאילו הם משפחה נורמלית, אנושית, ולא רק ברית כדי לשרוד. בת זוגו, קטניס, היא הציידת המוכשרת מבניהם, שתמיד יוצאת לצוד רחוק, מפחדת שתיתקל בטעות ממישהו מחייה הקודמים בשעת הציד. היא מקפידה תמיד לבקר את אמה ואחותה בימיי ראשון, נחושה לשמור על העמדת הפנים שהיא לומדת בקולג' בעיר.

הג'ינג'ית היא היחידה שהוא לא ידע את שמה- אבל זה לא משנה, לא באמת, כי כולם בכל מקרה קראו לה פני שועל. היא הייתה החכמה מכולם, הערמומית ביותר, וחזרה לבניין רק לפעמים. היו שמועות שהיא נעלמת מכיוון שהיא מנהלת רומן עם מישהו שלא שייך אל הערפדים בני האלמוות.

את האחרונה, קלוב, נשכו במחלקה הפסיכיאטרית. היא זו שלובשת רק שחור ויש לה קעקוע של דרקון בין השכמות, זו שלא משאירה אף אחד מקורבנותיה בחיים סתם בשביל הכיף.

 

הצייד חייך. אם המזל יהיה לצדו, כבר בעוד שבועיים אף ערפד לא יצא מהבניין הזה כשהחשכה יורדת, לרדוף אחרי הטרף של הלילה.


הפרק הבא
תגובות

נחמד:) · 11.04.2017 · פורסם על ידי :A musician
די מגניב^^ לא ראיתי משחקי הרעב אבל נשמע נחמד והכתיבה שלך מעולה!

הללויה! · 11.04.2017 · פורסם על ידי :מארן
הללויה! יצא עוד פיק חדש!! הרעיון נשמע מדהים, הפרולוג מותח, אנ דורשת המשך, ורוצה שתוסיפי את קייטו....

אממ · 12.04.2017 · פורסם על ידי :me before you
אנשים מפורסמים שלא ידעו שהם ניצחו את משחקי הרעב (נגיד, אממ, פולטארך או האח הממזר של סנואו או דמות מיומני הערפד(סטפן ודיימון)\דמדומים(אדוארד)\סיימון סנואו(באז) וכאלה)

מההה · 12.04.2017 · פורסם על ידי :The One Plus One (כותב הפאנפיק)
לא הבנתי ^^

זה נשמע מעניין · 30.05.2017 · פורסם על ידי :albatraoz
מחכה לראות לאן תיקחי את זה מכאן... תמשיכי!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007