האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לחזור



כותב: Upside down
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 14437
3 כוכבים (3.395) 38 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: אוצרות המוות - זאנר: מתח - שיפ: תגלו לבד.. - פורסם ב: 11.04.2010 - עודכן: 06.07.2010 המלץ! המלץ! ID : 856
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

קודם כל תודה לבטאית הנהדרת sweet-kiss!
אני לא יכול לפרט זמן ודמויות כי זה ספויילר ענקי..
תהנו :)

 

הקדמה
השנים חלפו, הוגוורטס החליפה מנהלים ומורים, משרת שר הקסמים עברה מאחד לשני, וזמנו של הארי פוטר תם, ואיתו – כוחו של שרביט הבכור. גלימת ההעלמות עברה מאב לבן, אב לבן וכך הלאה, ואבן האוב – מקומה אינו ברור, אי שם בנבכי היער האסור בצילי הטירה האדירה – הוגוורטס.

פרק ראשון: התוכנית
השעה הייתה שעת לילה חשוכה, רוחות קרות פילסו דרך בין העצים, גלימתו של רֶד התעופפת ברוח, ברדסו הסתיר את פניו ושרביטו שלוף ומטיל אור במעגל רחב.
"לומוס אקסטרמה!" אמר רד, וקרן אור ארוכה גלשה בין העצים והאירה מטרים ארוכים קדימה.
לאורך הזמן האחרון, הוא ניסה כל אמצעי שהוא מכיר על מנת למצוא אותה, אך ניסיונותיו העלו חרס בידיו. כבר שנתיים שעוסק – אולי אפילו בכפייתיות – בחיפוש אבן האוב, מאז שסיים את שנתו השביעית, והאחרונה, בהוגוורטס.
אך הפעם משהו היה שונה. הוא ידע שהוא יצליח. את הרעיון הגה לפני שישה חודשים. הוא רקח, כבר אז, פליקס פליציס, וכאשר הבוקר היה מוכן – הוא שתה אותו בשעת הדמדומים ויצא לדרך, הולך בעקבות חושיו.
קול של דריכה על מצע העלים הקפיץ את רד. הוא הסתובב והאיר את הדבר שלמולו.
שבט של כעשרים קנטאורים – גופם העליון אנושי לגמרי, ושאר גופם פלג גוף של סוס.
"מה אתה עושה בחלק זה של היער?" דרש הקנטאור שעמד בראש השבט: בעל גוף שרירי שיער בלונדיני סבוך, גוף הסוס שלו היה בהיר.
"זה לא עניינכם, בני-כילאים." סינן רד.
"הכינוי הזה לא מוצא חן בעיני!" זעם קנטאור אחד.
הראשון החווה בידו כלפי חברו וסימן לו לשתוק. חמתו של זה האחרון עלתה, אך הוא שתק.
"אתה מדבר כאילו מוטל בנו מום." אמר הראשון וסקר את רד, ששתק. אז הקנטאור המשיך, "הקנטאורים הם ידידים טובים של הקוסמים מאז נפילתו של וולדמורט לפני 76 שנה. נלחמנו נגדו, לבסוף."
"לא כל הקוסמים רואים בכם ידידים." אמר רד והרים את ראשו כלפי השבט.
"אם כן, אין לנו צורך להמשיך בשיחה." קבע הקנטאור בקרירות, והרים את רגליו הקדמיות בנפנוף.
הוא החל לדהור, קופץ מעל רד שהתכופף, כל הקנטאורים עשו כמו מנהיגם, ורד, שאבד שיווי משקל, החליק לאחור ונפל במדרון תלול.
רד הרגיש בפתאומיות שהוא שוכב על משהו קשה ועגלגל. הוא רכן והרים את זה מבין העלים. אבן שחרחרה עם סדק לאורך הקו. סדק סימל את שרביט הבכור, כך רד שיער. הוא הבריק אותה מעט מאבק שנתפס אליה בשנים שנחה פה, כאבן שאין לה הופכין – תרתי משמע.
"יש!!!" צרח רד לשמיים וצחק את צחוקו השאגני, צחוק שקיבל מסבת סבתו – בלטריקס לסטריינג'.

 

הפרק הבא
תגובות

ראשונה D: · 13.04.2010 · פורסם על ידי :Lovely

יפההה =) · 13.04.2010 · פורסם על ידי :תכתבו לי משו!

מסקרן :) · 13.04.2010 · פורסם על ידי :מורמור
ממש מעניין מה קורה בהמשך - תמשיך דחוף!!!

תמשיך (: · 15.04.2010 · פורסם על ידי :~Moonlight~
ממש יפה, מחכה להמשך! (:

מ-ה-מ-ם!!! · 15.04.2010 · פורסם על ידי :עפריקי
מותח, מעניין, מסקרן- ממש אבל ממש מחכה להמשך!!!

D: · 17.04.2010 · פורסם על ידי :Yasimin Saar
מקורי......ממש יפה
להמשייךךך

נמאסתם! · 05.05.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
נמאס לי לקרוא את הפאנפיקים האלה על כל מי שהקריב את חייו,על כל מה שנעלם ולעולם לא ישוב עוד,ניצוצות תיקווה שנכבו בעייניים של כל כך הרבה אנשים! זה הורג אותי,מה עם קצת הומור,חצי הכוס המלאה,למה הכל חייו ליהיות כל כך עצוב?!
למה אני כל הזמן בוכה ובוכה מהפאנפיקים האלה כמו איזה מירטל המיללת?! מה הבעיה ליכתוב על דברים שמחים בסכה"כ הם ניצחו בסוף במלחמה לא?וולדמורט מת בסוף לא? אז תשמחו ותכתבו על דברים טובים כי כל האנשים האלה לא מתו בשביל שנבכה ונהיה עצובים!לא,הם רצו שנשמח על מפלתו של הסיוט הכי גדול שלנו,וולדמורט,לא כך?

לג'יני.. · 07.05.2010 · פורסם על ידי :Upside down (כותב הפאנפיק)
את יכולה לבחור ז'אנר. אני בחרתי בזה, וככה בא לי.. אם זה לא מתאים לך, את לא חייבת לקרוא פאניפיקים כאלה! ואת גם לא יכולה לשפוט לפי פרק אחד ..
לכל האחרים - תודה =]

ליהונתן ^^ · 23.05.2010 · פורסם על ידי :Lovely
כתבת לי 'לבקר' בפאנפיק שלך בה"פ...
טוב, נראה שכבר ביקרתי, אחרי הכל כתבתי 'ראשונה D:'

אה... · 24.05.2010 · פורסם על ידי :Upside down (כותב הפאנפיק)
זה מפתיע ! חחח לא זכרתי שהיית פה !! (:

ליהונתן ד · 19.06.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
איך אני אמורה לדעת שז'אנר מתח מדבר על דברים עצובים?תפעיל את החשיבה לפעמים!

ג'יני · 03.07.2010 · פורסם על ידי :Upside down (כותב הפאנפיק)
טוב, את סתם מתנהגת כמו ילדה קטנה... אגב, אני יהונתן ד אבל החלפתי כינוי.
זה מתח, מה לעשות, אם היית ממשיכה לקרוא היית מגלה. את קובעת לפי הקדמה, זה מראה על הבגרות שלך ועל היכולות חשיבה המדהימות שלך.

המשך לילה טוב, יהונתן

שכתבתי את התגובה · 09.07.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
היה רק פרק אחד

אז.... · 11.07.2010 · פורסם על ידי :Upside down (כותב הפאנפיק)
חכי עם הביקורת, קראי לפחות שלוש, ואז תכתבי מה את חושבת.

מוזר · 09.08.2010 · פורסם על ידי :סוורוס סנייפ121=]
יש לך כתב לא ברור

תגובה בונה · 18.02.2018 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛
כותבים לומוס מקסימה ולא אקסטרמה, חוץ מזה, מושלם-ממשיכה לקרוא...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007