האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לחיות לפי השרביט

עולם הקוסמים גדול יותר משחשבתם, וסיפורם של שני קוסמים, בריטי ואמריקאי, עובר כמעט בכולו. סיפור על ההבדלים בין קוסמים שונים, וביניהם לבין חסרי הקסם.



כותב: סאאם רובינס
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 7375
4 כוכבים (4.2) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, פוסט הוגוורטס (2001) - זאנר: דרמה בדיונית - שיפ: לא עושה לכם ספוילרים! - פורסם ב: 27.04.2017 - עודכן: 08.04.2018 המלץ! המלץ! ID : 8583
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

זהו סיפורם של ג'רום ברנס, תלמיד שסיים לימודים באילברמורני, ופיטר ארמונד, תלמיד שסיים הוגוורטס. שניהם מצטיינים בחקר חסרי הקסם (ככה קוראים למוגלגים בסיפור הזה, כי מוגלג זה מושג אנגלי ונומאג' זה מושג אמריקאי, אבל בשיחות בין הדמויות נשתמש במושגים האלה לפי מוצא הדמות), ולשניהם מטרה אחת: לשכנע את משרד הקסמים הבריטי ומ.ק.ו.ס.ה (משרד הקסמים האמריקאי) להוריד את המחיצה שמפרידה בין עולם הקוסמים לעולם חסרי הקסם.

 כנס בכירי עולם הקוסמים, שוויץ- "וכך אלרג"ה תהפוך את העולם למקום טוב יותר!" אמרה נואמת צעירה בסוף נאומה, ומחיאות כפיים בודדות בלבד נשמעו בקהל, ובין המוחאים הליברלים יושבים ג'רום ופיטר. "טוב ג'רום, עכשיו תורנו" אמר פיטר, והם עלו לבמה. "אתם מבינים", פתח פיטר את נאומו, "לנו ולמוגלגים, יש אינטרס משותף- להשמיד את מה שנשאר מהתומכים של וולדמורט שעדיין נאמנים לו ומהסוגדים לגרינדלוולד, בגלל שהקבוצות הללו רוצות להרוס את עולם המוגלגים ולהפוך את עולם הקוסמם על פיו." "בנוסף, כוח הרצון של המוגלגים להשתוות לנו הוביל אותם לפתרונות חכמים ורבים, והם אף חכמים מאיתנו. אני למשל אף פעם לא ראיתי קוסם שלא למד חקר המוגלגים ויודע איך ברווז גומי עובד" ג'רום הסביר. לחשושים עברו בקהל, וביניהם היה אפשר לשמוע דברים כמו 'איך זה באמת עובד?'. "אבל בדבר אחד הם נפלו: הגנה מפני קסמים. וכאן מגיע החלק שבו יוצא לנו משהו מזה: אנחנו נגן עליהם בקסמים, והם ייתנו לנו מהגאונות שלהם. בכל זאת, מטוס בו ניתן להעביר נוסעים רבים עדיף על מטאטא עם מקום ישיבה אחד." "ובשביל זה, אני פיטר ארמונד, וחברי הטוב ג'רום ברנס, נעשה את דרכנו אל עבר משרד הקסמים על מנת להוריד את המחיצה בין עולם הקוסמים לעולם המוגלגים!" מחיאות כפיים סוערות שטפו את האולם, אך פרצופים זועמים רבים פגשו את פניהם. צעיר בלונדיני אחד רץ אל עבר הבמה וצעק עליהם שאסור להם לעשות זאת, ושלא ייתנו להם זאת משום שטוהר הדם הוא הדרגה הראשונה של הקוסמים. במהרה מאבטחי הכנס הוציאו אותו מהאולם והרוחות נרגעו.

לאחר היום הארוך של ניהול התעמולה והנסיעות הרבות, פיטר הגיע הביתה עייף, ואת פניו קיבלו בנו הצעיר בן ה12 ואשתו שבהיריון. "אז, בארי, איך היה המבחן בחקר המוגלגים? תעשה את אבא שלך גאה בך!", "דווקא היה קל יותר משחשבתי" ענה לו בנו, ואשתו החלה לדבר איתו:"טוב, פיטר, איך היה היום בעבודה? שוב לא קיבלו אותך כמו שצריך?" "דווקא הפעם היה בסדר," ענה לה פיטר "חוץ מבחור משוגע אחד שחושב שאבא שלו הוא שר הקסמים".

ימים רבים עוברים כך, אך פיטר לא יודע מה מחכה לו מעבר לפינה...

 

אל תשכחו לכתוב מה אתם חושבים שיקרה, ומה אתם רוצים שיקרה!

הפרק הבא
תגובות

אהבתי · 04.04.2018 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
אני מממשיכה לפרק הבא

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007