האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

בחוץ

אנחנו יושבות מחוץ למועדון. הראש של ג'יני מונח על הכתף שלי והידיים שלי שמוטות לצדדים.



כותב: Buffy Summers
הגולש כתב 21 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1359
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: AU, רומאנס - שיפ: הרמיוני וג'יני - פורסם ב: 21.05.2017 המלץ! המלץ! ID : 8651
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אנחנו יושבות מחוץ למועדון. הראש של ג'יני מונח על הכתף שלי והידיים שלי שמוטות לצדדים. השיער המסורבל שלי נראה נורא לעומת הסלסולים הג'ינגיים הבוהקים שלה. היא מתנשפת בכבדות, אני עסוקה בלהתבונן בענף הזרוק על המדרכה, אני זזה מעט ומרימה אותו, שוברת אותו לחתיכות קטנות.

ג'יני מרימה את ראשה ומניחה את סנטרה הכבד על כתפי, אני מסובבת את ראשי לכיוון המשקל הלא צפוי. אני מיישרת את מבטי לתוך עיניה החומות והגדולות. אני יכולה להרגיש את הנשימה החמה שלה על פניי.

מאוד קר בחוץ, ג'יני לובשת מעיל שחור מכוסה פרווה ואני לובשת חולצה קצרה. אני יכולה להתרגל לקור, לא אכפת לי, אני רק רוצה להישאר כאן אתה. הרוח מנשבת ותוקפת אותי, גורמת לי לצמרמורת. ג'יני שותקת.

היא מרכינה את ראשה וחופנת אותו בתוך ידיה הקפוצות. בהעדר המגע שלה אני מתחילה להתקרר. אני קמה והולכת עד שאני מגיעה לכניסת המועדון ומבקשת את המעיל שלי, האישה בדלפק מתפלאת על בגדי הקיץ הקצרים שלי אך נותנת לי אותו בכל מקרה. היא דוחפת לאחד הכיסים גם צעיף שטוענת ששלה ואומרת לי שאני יכולה לקחת אותו. אני מהנהנת אך לא מגיבה.

הסוליות השחוקות שלי חורקות כשאני גוררת את רגליי בחזרה אל הפינה המסריחה מסיגריות. ג'יני יושבת שם ומחכה לי, עיניה מאירות כשהיא פוגשת בעיניי וחיוך מתפרש על פניה.

אני שמה את המעיל וכורכת את הצעיף סביב צווארי. לאחר שאני סוגרת את כפתורי המעיל אני מתיישבת לידה ומשחילה את הידיים שלי לתוך הכיסים. ג'יני בוהה בקרקע ושקועה במשהו, היא כל כך יפה באור הירח והפנסים המלאכותיים, הם מראים את הפנים המנומשות שלה והחיוך היפהפה שלה. היא מחזירה את מבטה אל פניי ורוכנת אליי. היא מנשקת אותי.

אני מרגישה את הנשימה שלי עוצרת אבל מחזירה לה נשיקה אינטנסיבית, נאחזת בנוכחותה חזק כל כך, עד שאני קולטת מה לעזאזל אני עושה. אני ממלמלת כמה קללות ובורחת מהמקום.

תגובות

מקסים :) · 02.07.2017 · פורסם על ידי :Supergirl
רק למה היא הייתה צריכה לברוח...

לאש: · 20.07.2017 · פורסם על ידי :Buffy Summers (כותב הפאנפיק)
כי לברוח זו הדרך הכי קלה

כנות · 20.08.2017 · פורסם על ידי :כותב הפאנפיקים המושבע
פחות אוהב את השיפ הזה, אבל בפיק הזה לא יכולתי שלא לאהוב, בגלל צורת הכתיבה המעולה.

וואו · 31.08.2017 · פורסם על ידי :זאת שאוהבת את שירשיר
נראה לי שזה הפיקצר הראשון שאני קוראת בשיפ הזה, אבל כמו שכבר אמרתי, את כותבת מקסים.
לא כל-כך הבנתי מי זאת האישה בדלפק שהרמיוני פוגשת כשהיא נכנסת לחדר המועדון, אבל זה לא משנה.
כל התיאורים שלך ממש יפים, ופשוט תמשיכי לכתוב :)

לHermioneGranger · 31.08.2017 · פורסם על ידי :Buffy Summers (כותב הפאנפיק)
האמת שהתכוונתי למועדון ריקודים לול

אני לא משפפת ג'ימיוני 0 · 04.12.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'

אני לא משפפת ג'ימיוני (הכינוי שלי להרמיוני וג'יני) · 04.12.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
אבל אני ממש אוהבת את הפאנפיק, חבל שזה פיקצר...

תתעלמי מהתגובה הראשונה שלי זה בטעות · 04.12.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007