האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

שיעור עם לופין אדומי-הראש

חשבתם מה קורה בסתם שיעור בהוגוורטס?
אז הנה לכם טעימה מהשנה השלישית התגוננות מפני כוחות האופל.



כותב: Kaladin
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1065
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודע - שיפ: ג'ן הארי פוטר הרמיוני גרינג'ר לופין ועוד - פורסם ב: 24.05.2017 המלץ! המלץ! ID : 8659
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הארי ורון הלכו לצד הרמיוני במסדרונות הטירה והתעצבנו  על סנייפ. הוא נתן מלא שיעורי בית הוריד עשרים נקודות לגריפינדור והעלה עשרים נקודות לסלית'רין. רון מלמל כמה קללות גסות ביותר והרמיוני התעצבנה "רון?!".

לבסוף הם הגיעו לכיתת ההתגוננות מפני כוחות האופל, הם הגיעו בדיוק בזמן.לופין אסף את הסיכומים על ההבוגארטים משיעור קודם, לבסוף כשכל הסיכומים היו אצלו שאל "היה מהנה השיעור החויתי?". הכיתה ענתה בשאגה בלי יוצא מן הכלל"כן, מאוד אדוני". "טוב אז היום נתחיל ללמוד בכיתה" אמר לופין, נשמע קריאת אכזבה בכיתה. "נתחיל בכיתה ואז נלך לנטרל את היצור שנלמד עליו". אנחת רווחה שהתפשטה בכול הכיתה בישרה ללופין שזה היה צעד חכם.

 

"בפרק השני יש יצור אופל מסוים עם צורה דומה לגובלין, מישהו יודע מה זה?",תלמידים החלו לפתוח את ספריהם. "לא לפתוח, אני רוצה לראות אם מישהו זוכר". הרמיוני הצביעה, "הרמיוני?". "אדוני אדום-ראש. יצורי אופל שמסתתרים במקומות בהם אירע קרב או במרתיפי עינוים, מחכים עם אלות לקורבנות חדשים". "יפה ומדויק, עשר נקודות לגריפינדור". "הלחש שמנצח אותם הוא נאובלדנס, נאו-בלאדאן-אס, הוא מנתרל אותם למספר דקות לא הורג אותם,חשוב להדגיש. עכשיו חיזרו אחרי נאו-בלאדאן-אס". החלו להשמע מילמולים "נאו-בלאדאן-אס". "יפה ותנועת השרביט צריכה להתחיל קצת מתחת לבית שחי, ומשם לשלוח את השרביט קדימה לקו הבטן, ככה" אמר לופין והדגים. הכיתה חיכתה אותו חמש פעמים ולבסוף כולם היו בטוחים שיצליחו. "מכאן תלמידים, הולכים למרתף עינוים"

 

לבסוף הם הגיעו למרתף שהיה בקומות התחתונות ביותר. הם נעמדו לפני הכניסה למרתף שם היתה דלת גדולה עם חלון קטן. "התקבצו כאן תלמידים,כולם כאן?" אמר לופין ובלי לחכות לתשובה המשיך. "מי רואה את אדום-הראש? נוויל תוכל לעזור לנו?". נוויל נהיה אדום אבל ענה "נראה לי ששם אדוני, ליד השולחן ההוא". "יפה מאוד, חמש נקודות לגריפינדור". "עכשיו מי רוצה להתמודד מולו ראשון?" שאל לופין וחייך למראה הטור הארוך שנוצר והניסיות של התלמידים להיות ראשונים ולא אחרונים. "לא לדחוף!, רון התואיל להכנס לחדר?". רון שהצליח להיות ראשון בטור נכנס בחשש, רון שמע נשימות חיתיות וכבדות והחל להלחץ. הוא בכל זאת התקרב הרי הוא בגריפינדור וגריפינדור אמיצים. הנשימות נשמעו קרובות יותר לפתע רון ראה את אדום הראש ובלי להתבלבלשלח עליו "נאובלדנס" לפתע הצור שהיה קודם נמוך ואדום עם אוזניים מחודדות ועיניים אדומות רשעות נהפך ליצור קטן ביותר ולבן כולו. "חחחחח" נשמע שאגת צחוק מכיוון הדלת וכול גריפינדור מחאו כפיים.

רון יצא מהמרתף בדיוק בזמן כי הלחש נחלש, אדום-הראש גדל והצבע האדום חזר לו. אחריו נכנסו ילד ילד, מביס בתורו את אדום-הראש. לבסוף אמר לופין ,מצוינים, חמש נקודות לכול מי שנטרל אדום-ראש, להכין סיכום על אדום-ראש ליום שני ,קלף אחד יספיק" אמר לופין. כולם החלו ללכת לעיסוקיהם מפטפטים על אדום-ראש ועל המורה הטוב שלהם. הארי לא השתתף יותר מידי כי זכר את השיעור הקודם בו לופין לא נתן לו להתמודד מול הבוגארט אבל הודה שהיה שיעור מהנה.

תגובות

וואו · 26.05.2017 · פורסם על ידי :harelk
זה ממש ממש יפה

תודה · 02.06.2017 · פורסם על ידי :Kaladin (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007