האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הנביא היומי

כתבות שונות בעולם הקסמים: חדשות חשובות, יצורי פלא, קווידיץ, מודעות עבודה, מודעות פטירה ושעשועונים שונים



כותב: Kaladin
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5937
5 כוכבים (4.8) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: חדשות - שיפ: אין. מדי פעם יש ראיונות - פורסם ב: 30.05.2017 - עודכן: 09.10.2017 המלץ! המלץ! ID : 8682
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

העיתון הזה הוא בשנה השלישית כאשר סיריוס בלק בורח מאזקבאן.

-----------------

תוכן עניניים

1. הבריחה הגדולה-האסיר סריוס בלק האשם בהרג קוסם ו12 מוגלגים ברח מאזקבאן

 

2. בעקבות בריחת האסיר- סוהרסנים יגיעו להוגוורטס בעקבות חשד למטרת האסיר. ביקורות נזעמות מצד ההורים.


3. ראיון עם שר הקסמים: "הוא מלמל בשנתו: הוא בהוגוורטס.."


4. מי הוא סריוס בלק?- בעקבות הבריחה מומחים החלו לחקור את אישיות בלק.



הבריחה הגדולה


בשעות האחרונות משרד הקסמים פרסם הודעה: סריוס בלק הידוע לשמצה הצליח לברוח מידי הסוהרסנים. עדין לא ברור המקרה ויחידת חקירה הוקמה במשרד הקסמים. "בילתי אפשרי לברוח ממנו. יש גם את הסוהרסנים שהם סוהרים יעילים ביותר וגם הכלא נמצא באמצע שום מקום, באמצע הים. אנחנו נברר את נסיבות האירוע" כך אומר בכיר במשרד הקסמים לפני שעה קלה. עוד לא פורסמה ידיעה למוגלגים ורבים חושבים שגם לא צריכה להתפרסם ידיעה. מנגד משרד הקסמים עובד על תירוץ משכנע למוגלגים.

 בעקבות בריחת האסיר-הוגוורטס יתמלא סוהרסנים


"יש בידנו מידע שסריוס בלק מתכנן ללכת להוגוורטס" כך אמר הילאי בכיר. כתבנו קיבל מידע על כך שסוהרסנים הולכים להיות בהוגוורטס השנה. "אם סריוס בלק יבוא לשם נוכל לתפוס אותו, אבל לדעתי הוא לא כול כך מתומטם ללכת למקום השמור במדינה" אמר א' שסירב לחסוף את שמו. משרד הקסמים מדווח על עשרות מכתבים זנעמים מהורים שונים. "הבן שלי רק שנה שניה. ולהיות ליד סוהרסן זה אכזריות במיוחד לילד קטן כול כך". אומרת דונה רדולקס אמא לילד בהוגוורטס.  המנהל, אלבוס דמבלדור הצהיר " זאת בושה. אני לא מוכן לזה. אם יכריחו אותי הסוהרסנים יזכו במגבלות מחמירות".

"הוא מלמל בשנתו: הוא בהוגוורטס"


המראיין:"אדוני שר הקסמים את ביקרת באזקבאן ממש לפני שבלק ברח"

קורניליוס פאדג':" אכן כן"

המראיין: "מה הוא אמר לך?"

קורניליוס פאדג':" הוא ביקש ממני עיתון לתשחץ, ננתי לו. הוא נראה כול כך רגיל כאילו אזקבאן לא השפיע עליו."

המראיין: "האם יש אנשים נוספים בהיסטוריה שלא הושפעו מאזקבאן?"

קורניליוס פאדג': "לא. אין אזכור לכך בהיסטוריה"

המראיין: "זה נכון שבשנתו הוא מלמל משהו?"

קורניליוס פאדג': "כן הוא מלמל בשנתו: הוא בהוגוורטס"

המראיין:"תודה רבה"

מי הוא סיריוס בלק?


מומחים בעולם הקסמים מנסים לפתור את השאלה שמסקרנת את כולם, מי הוא סריוס בלק?. כזכור סיריוס בלק התקיף זמן קצר לאחר מות הפוטרים שהיו חבריו הקרובים באמצע רחוב מלא מוגלגים את פיטר פטריגו חבר אחר של הפוטרים והרג 12 מוגלגים ואת פיטר. מפיטר פטריגו נשארה רק אצבע כרותה, משרד הקסמים העניק לו תואר במסדר מרלין לנחם את אימו המסכנה. סיריוס בלק למד בהוגוורטס והיה חבר בלתי נפרד של ג'יימס פוטר. הוא המשיך איתו ונלחם בהוא-שאין-להזכיר-את-שמו. אך כנראה מכיוון שהיה טהור דם בגד סיריוס בפוטרים ועבר לצד האפל. "בגידה משונה ביותר, סימנים של פסיכופת" טוען פסיכולוג מומחה. "אני חושב שהוא תכנן את זה זמן רב" אומר מומחה לפשע. השאלה לא נפתרה ועשרות מומחים חורים אותה, מה הוביל את סיריוס בלק לרצח פטריגו ו12 המוגלגים?

 

רוצים לקבל עיתון? הרשמו לעדכונים וכך תקבלו עיתון. לפרטים נוספים ניתן לפנות למשרדי החברה בהודעת ינשוף.

 



הפרק הבא
תגובות

המשך · 01.06.2017 · פורסם על ידי :אלינה8484
עוד עיתון

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007