האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חצי קוסם

מה קורה כשהקוסמים פוגשים את החצויים - אבל בטוחים שהם הצד הרע?



כותב: אני#11
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 8502
5 כוכבים (4.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, גיבורי האולימפוס - זאנר: עלילה - שיפ: רון-הרמיוני הארי-גיני פרסי-אנבת פייפר-גייסון הייזל פרנק ליאו-גנה - פורסם ב: 02.06.2017 - עודכן: 15.05.2019 המלץ! המלץ! ID : 8701
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרסי קם בבוקר בתחושה מוזרה. גבו עיקצץ והוא הצטמרר. הוא זכר בקושי את חלומו.

אנשים מעופפים על מקלות עם זנבות, יורים עליו אור אדום מענף, ילדים עם מצנפות בכמה צבעים, ואדם אחד עם זקן ארוך ארוך ארוך  שפלט מעוד זרד מעין ענן לבן.

הוא התמתח וקפץ בבהלה. ידו נגעה במשהו חי.

"אנבת! מה את עושה כאן?"

"באתי לביקור" היא צחקקה, וקפצה מהמיטה העליונה. "כירון אמר שנבוא, יש לו הודעה בשבילנו... אבל אחרי ארוחת בוקר."

"טוב אז, חכי לי, אני הולך להתלבש...." אמר.

"ואל תשכח להתקלח!" צעקה אנבת, מאחוריו.

 

הם נפגשו בחדר האוכל הפתוח. כיוון שהיתה ישיבה חופשית, הם התיישבו על גדר האבן המשקיפה אל העמק. ממרחק הופיעו פייפר וגייסון, וליאו- שהיה עסוק בבישול _(הוא נהיה הטבח הראשי מאז שגלו שהוא יכול להכין את האוכל במהירות רבה)  צץ מאחוריהם עם צלחת פנקיקים.

זה ממש כמו פעם, חשב פרסי. כל מה שחסר זה ספינה, מפלצת מעופפת או שתיים, ואת פרנק והייזל....

לבו של פרסי התכוץ. היה אסור לו לחשוב עליהם. כפריאטורים של הליגיון השנים עשר פולמינטה, היה עליהם עומס רב והם לא התראו כבר... שנתיים! שנתיים חלפו מאז המלחמה, שנתיים שלמות! שנתיים של שקט.

הוא סקר בגאווה את השטח שמאחוריו. כשלוש מאות תשעים חניכים היו שם, וכל יום הגיעו עוד ועוד. המחנה הגיע למצב שיא שלא היה כמוהו מאז ... מאז ומעולם...

שנתיים של שקט יחסי, לפחות. הוא זכר את מותה של ריינה.

את פגסוס- הפגסוס עצמו!- שהגיע אליהם עם מכתב במקורו, המספר כי מפלצת ענקית הגיע למחנה, ודרכה על בניין הסנאט, בעת שריינה היתה עסוקה בהכנות לקראת ישיבת הסנאט. את הקרב הנועז של ריינה בה, עד שהצליחה להורגו ולמנוע ממנו לעבור את הגבול הקסום החדש שהוקם לאחר המלחמה בכל אזור. אך היא היתה תשושה ופצועה, ולמרות נסיונות התגברותה- התמוטטה במהלך ישיבת החרום המאולתרת.

החובשים ניסו להצילה, אך אפילו ויל סולאס, ששהה שם במסגרת תוכנית חילופים, לא הצליח בקרב על חייה. לאחר כשעה של נסיונות נואשים נקבע מותה.

 במחנה החצויים נערכו חגיגות אבל רבות.בערב אחד אף ראו את פרנק והייזל באיריס נט. הרומאים התחילו להשתמש בזה לאחר המלחמה, הם גילו את זה כמאוד שימושי. פרנק והייזל נשאו דברים,ופרנק הכתיר את הייזל לפריאטורית החדשה, לפי הצבעת החניכים.

פייפר טפחה על זבו."אתה בסדר?" שאלה."קראתי לך, כאילו, איזה שש שבע פעמים"

"מה? אממ כן" השיב, "פשוט חשבתי על..." סתם ולא פירש.

גייסון סתם ישב מדוכדך בצד.

"הי כולם, " אמרה אנבת',"הגיע הזמן לפגישה עם כירון..."

 

~~~~הסיפור מתרחש לאחר גיבורי באולימפוס, כאילו אין את גורלו של אפולו. בהארי פוטר- הם שנה חמישית, ובמקום אמרידג' יש מורה בשם גברת גראובן~~~~~

הפרק הבא
תגובות

יש פוטנציאל · 03.06.2017 · פורסם על ידי :albatraoz
מעניין לאן תיקח/י את זה :) יש לי רק שתי הערות קטנות על דברים שהפריעו לי -
א, אני לא רואה את פרסי, בשום מצב, אומר "במחילה". אבל יכול להיות שזאת רק אני :)
ב, כירון מעולם לא היה חניך במחנה. הוא בכלל הבן הצעיר של קרונוס, ומאז ומעולם עסק באימון חצויים ולוחמים. לא היה מחנה כשהוא היה צעיר.
אל תיעלב/י כמובן, אלה הערות בונות, בלי שום כוונה לפגוע!

נרשמתי לעדכונים · 04.06.2017 · פורסם על ידי :Inevitable
יפה.
זה נראה יותר טוב מהאחרים על פרסי והארי.

תודה רבה! · 05.06.2017 · פורסם על ידי :אני#11 (כותב הפאנפיק)
albatraoz שיניתי... אני עובדת על עוד פרק...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007