האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הריב על מאיה

בדיוק אז דפק מישהו בדלת. יותר נכון, דפק על הדלת. הדלת נשברה.
"מצטער על זה." נשמע קולו של הענק. "אני האגריד."



כותב: Midway Atoll
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4482
5 כוכבים (4.6) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר\פרסי ג'קסון - זאנר: הומור\הרפתקאות - שיפ: מאיה\פרסי (לא בפרק הראשון) - פורסם ב: 06.06.2017 - עודכן: 18.05.2018 המלץ! המלץ! ID : 8722
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

*פרסי (ואנבת', וכל מי שמופיע בספרים פרסי ג'קסון) מופיע בפאנפיק למרות שהוא עוד לא נולד. הארי לעומת זאת לא נולד בגלל שהשנה היא 1959.

 

הפרק מוקדש לimagine it

____________________________________________________________________________

אחרי שהציג את עצמו נכנס האגריד לסלון והתיישב על הספה. הוריה של מאיה הציגו את עצמם, למרות שלא הבינו מי זה הענק הזה שיושב להם על הספה. הם מתו מפחד. לא כל-יום פוגשים ענק, לפחות לא מוגלגים. אבל אז קרה משהו עוד יותר מפתיע.

הפעם לא נשמעה דפיקה על הדלת. הדלת פשוט נפתחה, ונכנסו לביתה של מאיה שני אנשים  שהיא לא הכירה. בן ובת.

"שלום, אני פרסי ג'קסון, ורציתי להזמין את מאיה למחנה החצויים." אמר פרסי בצחוק.

"זה לא יפה, פרסי." אמרה אנבת'. "הם עוד לא יודעים מה זה מחנה החצויים."

"אולי מישהו יסביר לי מה  קורה פה? קודם ענק נכנס ומתיישב על הספה בבית שלי, ואחר-כך באים לכאן שני אנשים טיפשים שאומרים שטויות על איזה מחנה ו..." התחילה מאיה להגיד.

"ו...?" שאל אותה פרסי בצחוק. הוא תמיד התלוצץ. זאת כנראה הפעם האחרונה שהוא הולך להביא מישהו למחנה החצויים.

"אני אתחיל." אמר האגריד. "דמבלדור שלח אותי להביא להוגוורטס ילדה בת אחת'שרה שקוראים לה מאיה. קוראים לך מאיה?" שאל.

"אה... כן. איך ידעת את השם שלי?" שאלה מאיה בחשדנות.

"רק רגע!" התחילה אנבת' להגיד. "כירון אמר לנו להביא למחנה החצויים ילדה מאומצת בשם מאיה. את מאומצת?" היא שאלה.

"לא!" אמרה מאיה. "את לא רואה שההורים שלי כאן?" שאלה.

"אממ... מאיה, אני חושב שיש משהו שאנחנו צריכים לספר לך." אמר הוגו, אבא שלה.

"ומה הוא?" שאלה מאיה. תמיד לקח לה קצת זמן עד שהיא הבינה דברים, אבל עכשיו היא הבינה. היא מאומצת. למה הוריה לא סיפרו לה את זה?

"אז אם את קוראים מאיה," התחיל האגריד. "את לבוא אתי." סיים.

"לא! אם קוראים לך מאיה, ואת מאומצת, את באה אתנו. כירון אמר לנו להביא אותך למחנה." אמר פרסי.

"מאיה לא הולכת לשום מקום." אמרה ג'וליה, אמא של מאיה. "אנחנו ההורים שלה, והיא נשארת אתנו. אנחנו לא ניתן לאיזה אנשים זרים שבאים ומתיישבים על הספה, או אומרים שטויות על איזה מחנה לקחת את מאיה. היא הבת שלנו והיא נשארת אתנו." סיימה.

"אבל נכון אמרתם שהיא מאומצת..." אמר פרסי. "אז היא לא הבת שלכ-"

"תשתוק!" צעקה אנבת', אבל מאיה כבר היתה בדרך לחדרה. הקריאות של כולם לא הפסיקו את הבכי שלה, אלא רק הגבירו אותו.

"אני הולכת אליה." אמרה אנבת'.

"את לא הולכת לשום מקום!" אמרה ג'וליה. "וצאו מהבית שלנו." צעקה. אף אחד לא זז. "עכשיו! אם אתם לא הולכים מפה ברגע זה אני קוראת למשטרה." אמרה, קצת יותר בשקט.

"טוב, נראה לי שאנחנו הולכים..." התחיל פרסי.

"אנחנו לא הולכים לשום מקום." אמרה אנבת'. " או שאתה מפחד מ...כמה שוטרים נחמדים?" לגלגה. היא ידעה שזאת הדרך היחידה לגרום לפרסי להישאר שם. "מאיה באה למחנה החצויים עכשיו." אמרה אנבת'. "ולא נשאיר לכם זמן לקרוא למשטרה." אמרה.

"ס'חה, ס'חה רגע, מאיה באה אתי." אמר האגריד.

"באמת?" שאל פרסי, כשהוא מוציא את העט מכיסו.

"באמת." אמר האגריד, מחזיק את המטריה שלו חזק.

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

. · 06.06.2017 · פורסם על ידי :imagine it
יש פרק הוקדש ליייי
ואת יכולה לקרוא לי פלג זה גם כתוב לי בחתימה
ורק הערה- האגריד אולי לא הכי טוב בעברית, אבל לא עד כדי כך גרוע..
פרק יפה, המשך!!

תודה · 06.06.2017 · פורסם על ידי :Midway Atoll (כותב הפאנפיק)

יוווווו · 06.06.2017 · פורסם על ידי :We were liars
איזה כיף ששילבתם את פריסי!
תמשיכו מהר!

פרק מעניין · 07.06.2017 · פורסם על ידי :The Sun Will Come Out Tomorrow
ומעניין גם איך זה יתפתח:)
רק הערה קטנה:
'הקריאות של כולם לא הפסיקו את הבכי שלה, אלא רק הגבירו אותו.'
לא כתוב בשום מקום שהיא התחילה לבכות, הייתי משנה את זה ל'הקריאות של כולם לא רק שגרמו לה לבכות, אלא גם גרמו לבכיה להתגבר', או שהייתי כותבת שהיא התחילה לבכות כשהיא הבינה שהיא מאומצת... אבל החלטה שלך:)
בכל מקרה, ברגע שאני אסיים לכתוב פה, אני ישר נרשמת לעידכונים:)

איפה ההמשךך · 26.07.2017 · פורסם על ידי :Lassie
????

פאנפיק יפה! · 27.07.2017 · פורסם על ידי :Dolphin
כתיבה מדהימה!
אבל את צריכה קצת יותר לפרט.
למרות שכולם יודעים איך נראים פרסי ואנבת' והאגריד, חשוב שתפרטי את המראה כדי שלקוראים יהיה קל יותר לדמיין.
אבל חוץ מזה, פאנפיק מדהים!
המשך דחוף!!!!

מעולה!! · 09.08.2017 · פורסם על ידי :הארי443
צריך קצת תיאורים אך חוץ מזה אין לי טענות.
המשך!!.

תודה :) · 09.08.2017 · פורסם על ידי :Midway Atoll (כותב הפאנפיק)

!!!!!!!!! · 18.09.2017 · פורסם על ידי :We were liars
את לא יכולה להשאיר אותי שלוש חודשים בלי המשךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי כבררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יונתן לא רוצה להמשיך לבינתיים... · 18.09.2017 · פורסם על ידי :Midway Atoll (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007