האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

בית הספר הוגוורטס ללמידת כוחות הערפדים

אוהבים ערפדים? אוהבים הארי פוטר?
אז מה יקרה אם נחבר בין השניים?



כותב: tur9529
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3470
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר+ערפדים - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'ן לבינתיים - פורסם ב: 06.06.2017 - עודכן: 16.06.2017 המלץ! המלץ! ID : 8727
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

זה קרה כשהארי פוטר היה בן שנה...


 

"לא את הארי בבקשה לא את הארי" אמרה לילי, אמו של הארי פוטר, אישה ג'ינג'ית עם עיניים ירוקות כמו של בנה, מתחננת בפני ערפד האופל (וולדמורט) שירחם על הארי, היא רואה את גופת בעלה, גבר עם שיער שחור שהיה תמיד מפוזר וממושקף עם שני חורים בצוואר והמון דם, ואת ערפד האופל עם ניבים חשופות מלאות בדם מתכוננות להתקיף, "בבקשה לא את הארי בבקשה אני מתחננת, את תיקח אותו, קח אותי במקומו, בבקשה.." פתאום נשמעה זעקה מצמררת דם וגופה של לילי פוטר הוטל על רצפת האבן הקשה עם שני חורים בצוואר והמון דם, בדומה לבעלה "ועכשיו תורך" אמר ערפד האופל בניבים חשופים לעברת הארי בן השנה, הוא זינק עליו נעץ את שיניו בעורו של הארי ונהדף אחורה, בלי גוף, רק צל, ולהארי פוטר המפורסם, דמעות בעיניו...


 

הנביא היומי-בשיניים חשופות 1.11.1981

אמש בביתם של הפוטרים במכתש גודריק, נרצחו לילי וג'יימס פוטר בידי זה-שאין-לנקוב-בשמו, הפוטרים מתו מאיבוד הדם, והארס בניביו של ערפד האופל.

כמו כן, ילדם היחיד של הפוטרים, הארי פוטר, בן השנה ושלושה חודשים, יצא במזל ממתקפה של ערפד האופל עצמו, לאחר שזה-שאין-לנקוב-בשמו תקף את פוטר הקטן, נהדף ואיבד את כל כוחותיו ואת גופו "נשמעה צווחה מקפיאת דם" אומרת עדה שגרה בבית הסמוך "ואז שמעתי קול נחשי שלא הבנתי בדיוק מה הוא אומר, ואחרי כמה שניות שמעתי הדף נורא גדול וגם הרגשתי אותו, קול נפץ חזק ואז הייתה דממה והתינוק הקטן התחיל לבכות".

כרגע לא ידוע לנו איך קרה נס זה, אך אנו יודעים שערפד האופל השאיר את התינוק הקטן עם צלקת בצורת שני קווים ישרים על צווארו.

הלוויתם של הפוטרים תתקיים ב-3.11.1981.

ג'יימס ולילי פוטר ז"ל


אדם גדול בגובה לפחות שלושה מטר התהלך בחורבות שפעם היו הבית של הפוטרים ולפתע נעצר ובהה בגופתה של לילי המלא בדם "אויי לילי אויי ג'יימס, אני לא מאמין" אמר האדם, בוכה "אני רציתי ללכת אליכם להזהיר אתכם, אבל ד-דמבלדור כבודו לא הרשה לי, אבל אני צריך ללכת, עוד מעט המוגלגים עם האורות הכחולים שלהם יבואו, אני לא מאמין שאני משאיר אתכם פה" הענק הניח זר פרחים בעדינות על ההריסות ופנה ללכת עד שפתאום שמע קול של תינוק בוכה, הוא הסתובב וראה תינוק קטן בוכה, עם שני קווים ישרים אדומים על הצוואר "אה אתה בטח הארי פוטר לא?" הוא הרים את הארי התינוק על ידיו בחום ובאהבה, הארי מיד נרגע, "אותך אני אביא לדמבלדור כבודו, הוא ידע מה לעשות איתך"


כעבור 9 שנים....

"קדימה הארי תתעורר" הארי קם בשמחה ממיטתו, בדרך כלל הוא היה גורר רגליים והיה כל כך מנומנם עד שדודו, ורנון דרסלי היה מרביץ לו, אבל היום היה יום מיוחד, היום הדרסלים הרשו לו ללכת איתם לגן החיות!


מה קרה בגן-חיות? בפרק הבא!

 

הפרק הבא
תגובות

רוצה עוד · 09.06.2017 · פורסם על ידי :וויזלי800
אני רוצה עוד אתה עוד תשמע ממני אם לא תכתוב עוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אוקיי... · 16.06.2017 · פורסם על ידי :פוטר33
אני לא כל כך יודע מה להגיד על הפאנפיק.
ערפדים?
באמת?
מכל האפשרויות, דווקא ערפדים?
הרעיון כבר לעוס-ילד שמגלה שהוא משהו על טבעי שנשלח לבית ספר של אנשים כמוהו.
תכלס כל הסיפור יהיה אותו דבר כמו בהארי פוטר המקורי רק עם מושגים שונים.
הכתיבה בסדר אך צריכה שיפור והפרקים קצרים למדי-טוב נו-זה רק הפאנפיק השני שלך-את תמיד יכולה להשתפר.
סך הכול הפאנפיק בסדר-הרבה יותר טוב מהרבה פאנפיקים אחרים וזוועתיים שראיתי.
אבל חשוב לזכור שזה רק הפאנפיק השני שלך-אני מקווה שהכתיבה, הניסוח ואורך הפרקים ישתפרו גם הם מפרק לפרק.
אני מקווה שלקחת את ההערות לתשומת ליבל.
כוונתי לא הייתה להעליב.
בהצלחה בכתיבת המשך לפאנפיק!

*ליבך · 16.06.2017 · פורסם על ידי :פוטר33

תודה · 16.06.2017 · פורסם על ידי :tur9529 (כותב הפאנפיק)
אני אקח את זה לצומת ליבי, והוספתי את פרק 4, הוא יותר ארוך..

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007