האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

גן החיות לחיות פלא

"החלטתי מקונוגל, נשלח את התלמידים לטיול!"
"לאיפה, דמבלדור?"
"לגן החיות לחיות פלא"



כותב: Kaladin
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1893
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 25.06.2017 - עודכן: 28.06.2017 המלץ! המלץ! ID : 8767
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הארי ורון ירדו כהרגלם למועדון גריפינדור וראו מודעה גדולה ויפה על לוח המודעות. "כול התלמידים, הוחלט לבצע טיול מחוץ להוגוורטס, לגן החיות לחיות פלא. היציאה לטיול תתבצע מחר בתשע בבוקר רק כאשר לכול תלמיד יהיה: מצנפת נגד קרני שמש ומימיית מים או מיץ דלעת ובגדים להחלפה עם סמל הבית כמובן. תלמיד שימצא ללא אחד מהדברים האלו לא יוכל לצאת לטיול. בברכה הנהלת בית הספר". הארי ורון התלהבו ובזמן שירדו לאולם הגדול החלו לדמיין את הטיול. "מה לדעתך יהיה שם?" שאל הארי. "לא יודע, אולי היפוגריפים או אולי ניפלרים" ענה רון בעודו חושב. כשהגיעו לאולם הגדול כול האולם כבר דיבר רק על הטיול. "שמעתי שנראה אדם זאב" אמר ילד שנה שלישית מהפלפאף. "דודה שלי עובדת שם, יש שם דרקון שוודי אמיתי" אמר ילד אחר מגריפינדור שהיה בשנה השישית. הארי ורון תפסו מקום ליד נויל ושימוס ודיברו על הטיול בזמן שאכלו ביצים ובייקון. "יהיה שם דברים א.. מפחידים?" שאל נויל עם רעד בקולו. "לא נראה לי שיראו לנו אותם" ענה הארי קצת בתסכול. לפתע נשמע הפעמון והארי ורון מיהרו לרוץ ולחפש את הכיתה שלהם.

 

 

 

"יאללה הארי לקום. צריך להתארגן לטיול" נשמע קולו של רון במעומעם. הארי התעורר שיפשף את עיניו, הניח את המשקפיים שלו וקם במרץ לארגן את התיק. מסביבו היה בלאגן גמור, דין התרוצץ בבחדר עם גרב אחת וחיפש את הגרב השניה, שיימוס ניסה לדחוף לתיק חבילות של ברטי בוטס ללא הצלחה ורון ונויל רבו על גלימה שכול אחד טען שהיא שלו. הארי התעלם מהבלאגן פתח את המזוודה והחל לארגן את התיק. בגדים להחלפה כאן וגם מצנפת וגם מיץ דלעת צונן זהו אני מוכן חשב. יאללה בואו למטה אמר לחבריו אך הם עדין היו עסוקים בדברים שלהם והארי החליט לעזוב אותם. הוא ירד לאולם הגדול ומיד אטם את אוזניו. הרעש היה גדול מהרגיל וצעקות שונות נשמעו בקולי קולות. פרד וג'ורג' ניסו למכור מיץ דלעת בחמישה גוזים ומאלפוי חיפש ברחבי האולם את התיק שלו שהוסתר מתחת לגלימה של פרד. הארי התישב בין פרד לג'ורג' וניסה לאכול וזה כמובן לא ממש הלך. פרד וג'ורג' שפכו עליו מיץ דלעת שניסו למכור שלדעתו של הארי נראה יותר כמו מים עם קצת בוץ וצב מאכל מאשר מיץ דלעת.  לבסוף הוא הפסיק לנסות ויצא החוצה לטור שחיכה להאגריד בשביל ללכת לרכבת. לבסוף הופיעו חבריו לחדר. נויל עם אף קצת מדמם וגלימה קרועה ורון עם פנס בעין וגלימה מעוכה ומקומטת, שימוס עמד עם תיק שכמעט עמד להתפוצץ ודין הלך עם גרבים לא זהות. נויל ורון היו שקועין בשיחה "אני מצטער נויל חשבתי שזאת הגלימה שלי" אמר רון במבט מתנצל. "תראה מה עישת לגלימה, סבתה שלי תהרוג אותי" אמר נויל במבט כעוס וקול מפוחד. "היי האי אמר פתאוום דין. "היי, מה קורה?" שאל הארי בניסיון לא לצחוק. "בסדר" ענה נויל שלא שם לב למאמצים של הארי. "תלמידים קדימה לרכבת, קדימה" צעק פתאום האגריד. "כן קדימה בואו נלך" אמר רון.

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007