האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

דראקו עובר דירה (פיקצר)

דראקו מתוק וילדותי. הארי לא באמת יכול לעמוד בפניו.



כותב: potterhead95
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1602
5 כוכבים (4.667) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטי - שיפ: הארקו/דרארי/ דראקו והארי או איך שתקראו לזה - פורסם ב: 04.07.2017 המלץ! המלץ! ID : 8797
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

היושששש

זה הפיקצר הראשון שכתבתי בשיפ הארקו אז פליז תהיו רכים איתי... 


הארי לא ידע בדיוק איך זה קרה, הכל קרה כל כך מהר, ודראקו אמור לעבור לגור איתו ממש היום.

הכל התחיל, כאשר הארי יצא לבר גייז של מוגלגים. אמנם אוכלוסיית הקוסמים, הפכה לפתוחה יותר עם השנים, וכבר לא הגלו קוסמים גאים, אך בר גייז טרם נפתח באיזוריה הקסומים של לונדון.

אחרי הרומן הקצר שהיה להארי עם ג'יני, הוא ידע בוודאות שהוא אוהב גברים.

כאשר הוא התיישב בבר, והזמין וויסקי עם קולה, הוא מעולם לא ציפה לפגוש בבלונדיני מוכר מהעבר.

דראקו מאלפוי, בכבודו ובעצמו, הזמין מהברמן קוקטייל 'סקס על החוף', בחיוך כל כך שערורייתי, שהיה גורם ללוציוס להתעלף בו במקום.

הארי כבר סיכם בינו לבין עצמו, שהברמן אכן חתיך, אך הוא לא הצליח להחניק צחקוק, כאשר דראקו החל לפלרטט איתו בגלוי.

כשדראקו שם לב להארי, הם החלו בשיחה נעימה. עברו חמש שנים מאז שסיימו ללמוד בהוגוורטס. הארי בדיוק חזר מחופשה ארוכה בחו"ל, ודראקו החל לעבוד במשרד הקסמים.

הם שוחחו בנעימים על תקופת הילדות שלהם, מדברים על הזכרונות הנחמדים, יותר מאשר על היריבות והשנאה הבלתי פוסקת ששררה בינהם.

הארי שמח לגלות, שדראקו הוא לא אותו פוץ מזורגג שהיה כשלמדו בהוגוורטס. למעשה, דראקו היה איש שיחה מעניין ונעים, ואפילו מצחיק, כשהוא לא היה פוץ שחצן.

דבר אחד הוביל לאחר, והשניים סיימו את הלילה במיטתו של הארי. ומאותו רגע, דראקו לא באמת עזב.

במשך 4 חודשים בהם הם ביחד, הם היו מתעוררים בבוקר, אוכלים ארוחת בוקר, דראקו היה הולך לביתו להתארגן, ומשם לעבודה. הם היו נפגשים לצהריים, ואז שוב לארוחת ערב, ומשם היו חוזרים למיטתו של הארי.

למען האמת, הם די גרים ביחד במשך ארבעה חודשים, אך עכשיו זה יהפוך לרשמי. דראקו יחזיר לבעל הבית שלו את המפתח, ויאסוף את שאר החפצים מהבית שלו.

לקח להארי הרבה זמן לשכנע את דראקו שהם צריכים לגור ביחד.

תחילה, דראקו אמר שיחשבו שהוא בהריון. הארי אמר שהוא טיפש, ולא יכול להיכנס להריון.

לאחר מכן הארי נאלץ לבלות שבוע שלם בהתרפסות אל דראקו, על כך שקרא לו טיפש. ועוד שבוע שלם בהתחננויות, שכללו המון נשיקות צוואר עסיסיות שדראקו אוהב במיוחד, עד שדראקו הסכים לעבור לגור איתו.

הארי הסתכל על הסלון, המעוצב נוראי להחריד שלו, וצחק בקול. להארי הייתה ספה גדולה ונוחה בצבע אדום גריפינדור, שקיבל מסנדקו האהוב.

התנאי של דראקו לעבור לגור אצלו, היה שתהיה נוכחות של סלית'רין בסלון.

כך יצא שליד הספה האדומה של הארי, עמדה ספה נוספת, ירוקה, וחדשה לגמרי.

הארי בדיוק הסתכל על שעונו, כאשר בחור בלונדיני, צנום ומקסים נחת בסלונו, מחזיק בארגז מלא בבגדים שלו. את שאר חפציו, דראקו העביר במשך כמה ימים אל דירתו של הארי, בעזרת האח ואבקת הפלו שניצבה מול הספות בסלון.

הארי מיד שם לב שפרצופו של דראקו חמוץ. הבלונדיני הניח את הארגז והחזיק בבטנו.

"האאאארררריי… אני רעב!" הוא אמר בגחמנות, משלב את ידיו כמו ילד קטן.

הארי צחק בקול, "מה תרצה שאכין לך לאכול?" שאל.

"אולי את התבשיל הזה, עם הרוטב האדום, והבשר?" דראקו חייך.

הארי צחק שוב והנהן, פונה למטבח כדי להכין ספגטי בולונז. דראקו אולי כבר לא פוץ שחצן, אבל הוא בהחלט נשאר תינוק מפונק. והארי ידע שאם ישאר רעב לזמן רב, דראקו יהיה מצוברח למשך כל הערב.

רבע שעה לאחר מכן, כבר ניצבה צלחת מלאה בספגטי בולונז, מול דראקו הנרגש, שלא בזבז דקה והתחיל לאכול בתאבון.

הארי חייך והתיישב לידו, אוכל גם כן.

כאשר סיימו את הארוחה, דראקו הדיח את הכלים (בעזרת קסם כמובן, בכל זאת, מפונק), ואז התיישב לצד הארי על הספה האדומה.

הארי בדיוק צפה בפרק של 'חברים', ודראקו התכרבל לידו. הארי חיבק אותו קרוב אליו ונשק לראשו.

"מי זה?" הצביע דראקו.

"זה רוס" ענה הארי.

"ומי זו?"

"זאת ר'ייצל"

"ולמה היא צועקת על רוס?"

"כי הוא בגד בה"

"אבל רוס אומר שהם היו בהפסקה"

"נכון"

"אז למה היא צועקת עליו?"

"כי היא חושבת שהם לא היו בהפסקה"

"והוא חושב שהם כן?"

"כן"

דראקו הביט בטלוויזיה ומצמץ פעמים.

"אני בחיים לא אבין את הסדרות המוגלגיות האלה"

הארי צחק בקול, והרגיש דחף עז לנשק כל נקודה על פרצופו של דראקו. לכן, הוא פשוט עשה זאת.

"האאארררייי דיי! אתה מציק לי!!!" בכה דראקו, מנסה לדחוף מעליו את הארי החרמן מדי בשבילו.

"אני לא יכול, אתה כזה מתוק וחמוד!" אמר הארי, ממשיך במלאכתו.

"רק סלאזר יודע כיצד אתה מצליח לכנות מאלפוי מתוק וחמוד" דראקו גלגל את עיניו, והצליח לדחוף את הארי מספיק רחוק ממנו, כדי לרוץ לחדרו.

"אני נשאר בחדר כדי לראות את רייס ורוצ'ל רבים!" הוא צעק בקול.

"חבל," אמר הארי, "הכנתי לך גם קינוח".

ראשו של דראקו הציץ מבעד לדלת, ועל פניו מבט כל כך מתוק, שהארי כמעט והתנפל עליו שוב בנשיקות.

"הכנת את העוגת שוקולד הזאת שנוזל ממנה עוד מלא שוקולד?" דראקו שאל בתקווה.

הארי צחק בקול, "כן, הכנתי לך סופלה שוקולד"

לא עברה שניה, ודראקו כבר התיישב ליד השולחן, מחייך ומתרגש כמו ילד קטן שהבטיחו לו ממתק. בעצם, זה בדיוק מה שהוא היה.

הארי הגיש לו את הסופלה, וצפה בו מחסל את הקינוח בתוך דקות אחדות.

הארי צחקק, "יש לך שוקולד על השפה" הוא הצביע על פניו של דראקו.

"איפה??" שאל דראקו, מנסה לנקות את השוקולד עם לשונו.

הארי צחק שוב ונענע בראשו, "הנה, תן לי" הוא ניגב את טיפת השוקולד שנחה על פרצופו של דראקו בעזרת אצבעותיו. הוא הסתכל לתוך עיניו של הבלונדיני, וראה שהן נוצצות מאושר.

הארי חשב שזה בגלל שהם עברו לגור ביחד.

דראקו ידע שזה בגלל השוקולד.


 

וזהוווו אהבתם?

פליז תגיבו!


תגובות

וואו · 05.07.2017 · פורסם על ידי :michal8624
למרות שאני לא מחבבת גדולה דרארי, הפאנפיק נהדר!
אהבתי את החשיבה שדראקו הוא תינוק מפונק, (מה שנכון...) והארי כזה חמוד כאן!
אני ממליצה לך להוסיף עוד תיאורים.

מקסים! · 05.07.2017 · פורסם על ידי :Rangi
אין לי בעיה עם סלאש, אבל אני לא קוראת הרבה דרארי, אבל, וואו, זה מקסים!. יש לך כישרון נפלא. תמשיכי לכתוב בשיפ הזה!

וואי · 09.07.2017 · פורסם על ידי :potterhead95 (כותב הפאנפיק)
תודה רבה רבה לכן! ממש שמחה שאהבתן 😊

חמוד · 11.07.2017 · פורסם על ידי :LiorMalfoy
זה פאנפיק ממש יפה!!
רק הפריע לי קצת שדראקו מתנהג באובר פינוק, כאילו,אני יודעת שהוא יכול להיות מאוד מפונק, אבל עכשיו פשוט הרגשתי שאני קוראת סיפור על הילד בן ה4 שאני עושה עליו בייביסיטר....
חוץ מזה, ממש אהבתי אותו ואת הכתיבה שלך, את כותבת ברמה ממש טובה! :)

יוווו · 08.10.2020 · פורסם על ידי :פאנפיקאית
אוקייי חמוד רצחחח

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007