האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הולדתו של הג'וקר

סיפור המקור של הג'וקר, לפי סיפורים שונים וגרסאות שונות שאספתי ואיחדתי לסיפור ההתחלה האולטימטיבי של הג'וקר.



כותב: סאאם רובינס
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 804
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: באטמן - זאנר: גיבורי על, אפל - שיפ: ג'וזף וג'יני - פורסם ב: 18.07.2017 המלץ! המלץ! ID : 8877
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ג'וזף נאפייר היה ילד שגדל בפרברים של וישי שבצרפת, והייתה לו אהבה לבדיחות וליצנים. אביו האלכוהוליסט, לעומת זאת, אהב פחות קומדיה. הוא היה מכה את ג'וזף על השטויות שלו, ואמו החולה לא יכלה לעצור בעדו של אביו. כשאימו נפטרה מסרטן השד, המצב עם אביו רק החמיר. ג'וזף לא העז להרבה זמן לצחוק או לחשוב אפילו על קומדיה, וכשהיה בוגר מספיק ללכת לדרכו, הוא עבר לארצות הברית, לעיר גות'האם, לחפש אחר אפשרויות חדשות.

בגות'האם המצב היטיב עמו: הוא מצא עבודה כפועל ב "X כימיקלים", הכיר אישה בשם ג'יני והשניים החליטו להתמסד, והוא אפילו החל להתעניין בקומיקאים המקומיים. חייו היו טובים, העבודה במפעל פירנסה אותו ואת ג'יני בדיוק מספיק, והם ציפו לילד.

הכל השתנה כשהיו קיצוצים במפעל, ובמסגרתם ג'וזף פוטר. ג'יני הייתה כבר בחודש השישי להריונה כשהוא פוטר, וג'וזף הרגיש שהוא חייב לנסות למצוא עבודה דחופה. הוא נזכר באהבתו הישנה לקומדיה, והחליט לנסות את מזלו בסטאנד-אפ. הוא לא היה מוצלח, בלשון המעטה. למען האמת הקהל שנא אותו כבר בלילה השני, וג'וזף לא קיבל את הכסף שלו בגלל זה. נואש, הוא הלך לבר לשתות. הוא שתה עד שאדם גבוה ורזה עצר בעדו: "זה לא הפיתרון. אני מבין שאתה נואש לכסף, אז יש לי הצעה בשבילך". האיש הציע לו את התפקיד של 'הברדס האדום', שודד אגדי שהמשטרה לא מצליחה לשים עליו יד. בהתחלה ג'וזף לא מאמין, אבל אז האיש הגבוה מסביר לו שהתפקיד הזה עובר כל פעם למישהו אחר.  הם סוגרים עסקה, וקובעים להפגש אחר כך בלילה הבא באותו הבר.

למחרת, ג'וזף נפגש יחד עם האיש הרזה ועוד איש שמן אחד, והם מתחילים לתכנן את השוד. אלא ששוטר נכנס לבר בסבר פנים רציניות ומבקש לדבר עם ג'וזף נאפייר. בהתחלה שני הפושעים נלחצים. הם חושבים שג'וזף פתח עליהם פה. אבל לא. ג'וזף חוזר לשולחן, עצוב. הרזה שואל אותו "מה קרה, ג'זי?" "זאת ג'יני. היא נפגעה בתאונת שרשרת שגבתה חיים רבים. היא מתה." "או. אני מצטער בשבילך, ג'וזף". ג'וזף אומר שכבר אין לו סיבה לעשות את זה, אבל שני הפושעים מתחילים להתעצבן, והם אומרים לו שאין דרך חזרה. העסקה היא עסקה, והשוד מתחיל מחר בלילה. הם יעברו דרך מפעל הכימיקלים בשביל להגיע למפעל קלפי המשחק ששייך למאפיה מתחרה.

שעת הכושר הגיעה, וכולם מוכנים. הם נכנסים למפעל הכימיקלים, ומתחילים ללכת לכיוון היעד המתוכנן. רק שלרוע המזל, מישהו פתח פה. אש של שוטרים מתחילה ליירות לכיוונם. חילופי האש פוגעים בפושעים, ואנשים רבים מתים סביב ג'וזף. הוא רץ, בורח מטווח האש, אלא שהעטלף הגיע. ג'וזף החליט לנסות להכות אותו, אך העטלף החזיר מכה. התחולל בין השניים קרב, כשג'וזף מנסה לירות בעטלף, אך האחרון מתחמר מהכדורים השורקים. לפתע, ג'וזף מעד מעבר לגדר הגנה. העטלף ניסה לתפוס אותו, אך זה היה מאוחר מדי. ג'וזף נפל אל תוך אמבט הכימיכלים, ונשטף משם לנהר הביוב. ג'וזף קם על הרגליים, עם הרגשה מוזרה. הוא הסתכל על בבואתו במים המזוהמים, וראה שעורו החוויר, שערו נהיה ירוק ושפתיו האדימו. הוא ניסה לבכות על גורלו המר, אך מפיו יצא רק צחוק. צחוק מתמשך, צחוק של אדם שיודע את הבדיחה המצחיקה ביותר בעולם אך שכח את שורת המחץ.

תגובות

יפה · 05.04.2021 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר
הכתיבה כן יכולה להיות יותר חלקה,
אבל מאוד אהבתי את הסוף

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007