האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

החזקים שורדים

פוליטיקה, עתיד, טכנולוגיה, מתח, ודיסטופיה קלילה. כל מה שהופך מד"ב טוב למד"ב טוב, והכל עם קמצוץ של ריאליזם וריפרנסים לזמנים שלנו.



כותב: סאאם רובינס
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1714
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: מקורי לגמרי - זאנר: מדע בדיוני - ריאליסטי - שיפ: חה חה חה... ספוילרים... - פורסם ב: 04.08.2017 - עודכן: 24.05.2018 המלץ! המלץ! ID : 8960
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כשאתה נמצא על הרכבת בדרך לאסיפת עיתונאים גרנדיוזית עם אקדח ארוך קנה בכיס, אתה מבין שאין דרך חזרה. עוד שתי תחנות בלבד ואתה מגיע. אין זמן לחרטות, לא שיש לך כאלה על הלב כרגע, אבל פשוט אין זמן. אתה יודע שאם מישהו אחד בלבד הולך להיהרג היום אתה תהיה אחראי לכך. האיש בברדס הירוק יורד בתחנת בית הפרלמנט, נושם נשימה עמוקה ומתחיל ללכת לכיוון חצר הפרלמנט, שם הנשיא של האיחוד הארצי ינאם על טכנולוגיות חדשות, ועל השימוש בסייבורגים ככוח עבודה משופר. האיש מכניס את ידו לכיסו, נרגע מההרגשה של האקדח הקר. הו, האקדח הזה לא הולך להיות קר לעוד הרבה זמן.

בינתיים, בחצר בית הפרלמנט עומדת בימת אבן, שמשני צידיה עומדים עמודי אבן בסיגנון יווני עתיק, ועליהם תלויים דגלי כדור הארץ*. בקדמת הבימה עומד הנשיא, שאין צורך שאתאר אותו כרגע, כי כמו שכנראה כבר הבנתם הוא לא הולך לעמוד על הבמה לזמן רב. הנשיא מתחיל לדבר על הטכנולוגיה החדשה, שתאפשר לבני אדם להיות חזקים יותר בעזרת שיפורים קיברנטיים, ועל האפשרות הגלומה בטכנולוגייה הזו לאנשים שאיבדו חלקי גוף חשובים. בזווית עינו, הנשיא רואה קבוצה קטנה של אנשים שמוחים על הרעיון, ואירגנו הפגנה קטנה, עם שלטים והכל. אך הוא לא שם לב לאדם עם ברדס, ששולח ידיים רועדות אל כיסו בזמן שהוא מפלס את דרכו בקהל העיתונאים, הפוליטיקאים, ושאר האליטה הפלצנית אל עבר הבימה. האיש יודע שיש לו רק שישה נסיונות לפגוע. הנשיא יורד מהבימה לאט לאט, ולמזלו של המתנקש ללא שומרים שמקיפים אותו. "אדוני הנשיא!" הנשיא מפנא את ראשו לראות מי קרא לו. בנג! הירייה הראשונה פוגעת ברגלו של הנשיא, והוא נופל. השומרים שמים לב. בנג! הירייה השנייה פוגעת בכתפו של הנשיא.  בנג! בנג! היריות השלישית והרביעית פוגעות בחזה של הנשיא. בנג! בנג! יריות חמישית ושישית נורות, אבל לא מאקדחו של המתנקש. הן מגיעות מהשומרים, והן פוגעות היישר בראשו.

מאוחר יותר באותו היום, מראיינים בטלוויזיה את סגנו של הנשיא, קיאנג קון, בקשר למקרה. "אני אדאג שמרחץ הדמים שזיעזע את העולם לפני שעות אחדות לא יחזור על עצמו בתקופתי כנשיא זמני. אנו נחקור את נסיבות הרצח, ונגלה את המניע ואת האפשרות למשתפי פעולה. אין פרטים נוספים לשתף."

*דגל כדור הארץ הוא דבר אמיתי: יש לו רקע כחול ושבע טבעות לבנות שזורות זו בזו. פשוט חפשו בגוגל.

הפרק הבא
תגובות

מעולה · 04.04.2018 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
וואו. ממש יפה
לא יכולתי לההזיז את העניים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007