האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אמת או חובה - בני הנפילים

בהשראת "אמת או חובה - גרסת החצויים" באתר ווטפאד.<br>מה קורה כשחבורת בני הנפילים הישנים והחדשים מחליטים לקיים משחק אמת או חובה?



כותב: Jataro Kemuri
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 13851
5 כוכבים (5) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: בני הנפילים, מיומנויות אפלות - זאנר: קומדיה - שיפ: קיט/טייבריוס, אלק/מגנוס, קליירי/ג'ייס, אמה/ג'וליאן, אמה/מארק, מארק/כריסטינה, כריסטינה/דייגו, איזבל/סיימון - פורסם ב: 05.08.2017 - עודכן: 11.10.2017 המלץ! המלץ! ID : 8963
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

חשוב לי לציין כי הפאנפיק קיבל השראה מהפאנפיק "אמת או חובה - גרסת החצויים" של כותבת באתר ווטפאד. ראיתי את הפאנפיק ונורא אהבתי את הרעיון, ואז הבנתי שאף אחד לא עשה פאנפיק על כמה מהשיפים האהובים עלי בסדרה מיומנויות אפלות, סדרת ההמשך של בני הנפילים, ולכן החלטתי לעשות קרוסאובר של הסדרה השלישית ביקום בני הנפילים עם בני הנפילים עצמם, יחד עם כל השיפים המוכרים והאהובים, באמת או חובה שיעשה להם גיהינום.
מוכנים? בואו נתחיל! אמת או חובה?


אחרי שאני הצטרפתי למכון והתעדכנתי קצת במה שקרה, התברר לי ששאר ציידי הצללים - אמה קרסטיירס, ג'וליאן בלאקתורן, מארק חצי-בן-פיות בלאקתורן, כריסטינה רוסאלס, טייבריוס בלאקתורן, ליבי בלאקתורן, טאבי בלאקתורן, דרו בלאקתורן ודייגו רוסיו-רוסאלס הביסו מכשף מרושע מקורנוול בשם מלקולם, שרצה להחזיר לחיים את אהובתו המתה - אנבל בלאקתורן.

לעזאזל, הכול קשור למשפחה הזאת.

אחרי כמה בירורים קצרים, הכרתי גם את בן המשפחה החי היחיד שלי, ג'ייס הרונדייל - צייד הצללים הטוב ביותר, הנאה ביותר והמוכשר ביותר שכולם הכירו. ושבמקרה, חולק אתי גם את שמו הפרטי. "ג'ונתן כריסטופר הרונדייל" לעומת "כריסטופר ג'ונתן הרונדייל"? למישהו כאן היה מחסום יצירתיות!

בכל מקרה, בנוסף לג'ייס, הכרתי ציידי צללים נוספים, שאת חלקם הכרתי כבר קודם. קליירי, איזבל, סיימון, אלק ומגנוס המכשף, שכל שוק הצללים הכיר אותו, מה שאומר שגם אני הכרתי אותו.

אז לרגל הניצחון על מלקולם והאירוסין של איזבל וסיימון (מזל טוב!), החלטנו לקיים מסיבה קטנה במכון של לוס אנג'לס.

רק שזה לא הלך טוב, אז מצאנו את עצמנו יושבים בחדר המסודר להחריד של טיי (לא שאני מתלונן על הימצאות בחדרו של הבחור שכמעט רצח אותי לאחר שהפתיע אותי והצמיד לי סכין לצוואר, וגילם את צייד הצללים הראשון שאי פעם ראיתי בחיי) ומשחקים "אמת או חובה" עם בקבוק יין. הסיבה היחידה שהסכמתי למשחק הזה היא שידעתי שמישהו כאן הולך לחשוף סודות מלוכלכים.

אחרי הכול, יש לנו כאן כמה מערכות יחסים מסובכות. אמה, ג'וליאן, מארק, כריסטינה ודייגו נמצאים באיזושהי לולאה שחוזרת על עצמה שוב ושוב. בעיקר אחרי שמארק נפרד מהחבר לשעבר שלו, קירן, נסיך פיות מהחצר הטמאה שהושלך לציד הפראי. מארק התחיל לגלות עניין בכריסטינה, שמאורסת לדייגו, ואז הוא ואמה היו אמורים להעמיד פנים שהם זוג כדי לא לפגוע בג'וליאן, שהוא הפראבטאי של אמה למרות שהם מאוהבים.

מארק לא יודע לשמור על סודות יותר מדי טוב, לפי מה שהצלחתם להבין.

"אז כולם מוכנים?" איזבל שאלה בהתלהבות ועמדה לסובב את הבקבוק. כפי שניחשתם, היא הייתה זו שהציעה את הרעיון מלכתחילה. לאף אחד לא הייתה נפש מספיק פרועה בכדי להציע הצעה חולנית שכזו. אולי רק למגנוס.

"כן," עניתי בשמם. הגנבתי מבט קצר אל טיי. הוא שיחק עם אחד הצעצועים שג'וליאן הכין לו, שיערו השחור והחלק מסתיר את עיניו האפורות כלהב סכין. האוזניות הלבנות שלו נשענו על עורפו. טיי הוא בן חמש עשרה, בערך בגילי, אבל כשאני נמצא אתו באותו החדר... אין לי משג מה קורה לי. אני חוזר ליום שבו הוא הצמיד לי סכין לגרון בפעם הראשונה שבה פגשתי אותו ולשתי המחשבות שחשבתי, בזו אחר זו כשדיבר: איזה יופי. הקול שלו מקסים. אני די בטוח שהיו יורדים עלי די הרבה אם הייתי מציין את זה באוזני השאר.

"יופי!" איזבל קראה בתגובה למה שאמרתי וסובבה את הבקבוק.

תנו לי להסביר לכם לרגע אחד כיצד ישבנו, כדי שתבינו מה הסיכוי הקלוש לדברים שקרו אחר כך: קליירי ליד ג'ייס, מגנוס ליד קליירי ולידו אלק, ליד ג'ייס - טאבי, לידו דרו, לידה דייגו ולידו כריסטינה, לידה אמה, לידה מארק, לידו ג'וליאן, איזבל, סיימון, אני, ליבי, טיי. זאת אומרת, שהסיכויים שתצא שאלה ביני לבין ליבי או סיימון, או ביני לבין טיי, קלושים.

למרבה המזל, זה עדיין לא קרה. הבקבוק נעצר, מצביע מצדו האחד על איזבל ומצדו השני על מגנוס. איזבל חייכה, וכפי שכבר הכרתי אותה - הייתה לה תכנית.

"מגנוס," איזבל אמרה בשמחה, "הו, מגנוס, מגנוס, מגנוס."

"הבנו, את אוהבת להגיד את שמו. תתקדמי לשאלה," ג'ייס ביקש. איזבל גלגלה עיניים וחייכה.

"אמת או חובה?"

מגנוס החליף מבט קצר עם אלק, וחייך גם הוא. "חובה. פחות מסוכן מאמת."

איזבל הנידה בראשה לאות אישור, וחשבה לכמה רגעים. "חובה עליך לנשק את האדם היפה ביותר במעגל הזה," היא אמרה לבסוף. מגנוס קימט את מצחו.

"זה קל," אמר ופנה אל אלק. איזבל הרימה את ידה לאות עצירה.

"כל אדם שהוא לא אלק."

"אני ממש לא הולך לבגוד באחיך."

"איזי," אלק הזהיר את אחותו. איזבל משכה בכתפיה באדישות.

"יש לך פעם אחת לשנות לאמת, אם תרצה."

"בחיים לא," מגנוס הצהיר. "אין שום בעיה. רק שתדעו, שרק לנשיקות שאני מנשק את אלק יש משמעות."

"כולנו יודעים, קדימה," איזבל האיצה בו.

מגנוס קם ממקומו וסקר את יושבי המעגל. לבסוף, הוא התקדם למארק ונשק ללחיו. "לא אמרת איפה," הוא אמר כשאיזבל עמדה למחות. מגנוס חזר לשבת במקומו וסובב את הבקבוק, שהצביע לבסוף על אמה ועל ג'ייס.

"אמה קרסטיירס," ג'ייס אמר בחוסר התלהבות. אמה חייכה חיוך שובה לב.

"אכן, זהו שמי. אמת או חובה?"

"כשזה אתך, אני מעדיף אמת."

"נהדר. אמור לנו את האמת, כי חלקנו חשדנו בזה וחלקנו," אמה שלחה מבט לעבר כריסטינה, "התערבנו על זה."

"שוטי."

"קליירי בהיריון?" אמה שאלה בישירות. לבחורה הזאת אין שום בושה, אני נשבע. קליירי האדימה, והחליפה מבטים עם ג'ייס. ג'ייס חייך.

"לא, ידידיי," הוא אמר בנימה נוקשה, "קליירי לא בהריון. אשמח אם לא תתערבו על חיי האהבה והמין שלי. תודה מראש," ג'ייס גמר אומר וסובב את הבקבוק. לבסוף, הוא הצביע עלי ועל מגנוס. אויש, נהדר.

"כריסטופר ג'ונתן הרונדייל," מגנוס נתן לשמי להתגלגל על לשונו. "מה אוכל לשאול אותך, כריסטופר היקר?"

"תגידו, מה יש לכם עם השמות במשחק הזה?" סיימון שאל מעט בזעף. מגנוס צחק.

"אמת או חובה, כריס?"

"בחיים שלך אל תקרא לי ככה," הצהרתי. אני יודע שזה מטופש לאיים על מכשף בן אלמוות שהוא בנו של אשמדאי וסביר להניח שעומד לתת לי משימה משפילה במיוחד, אבל לא קוראים לי כריס. אנשים עשו את הטעות הזו כבר בעבר. הזעפתי פנים. "חובה."

"אתה בטוח?" מגנוס שאל. נאנחתי.

"אמת, טוב לך?"

"נהדר לי. זה לא היה משנה דבר גם אם היית בוחר בחובה; הרדאר שלי תמיד עובד." מגנוס נקש על רקתו. "אז, ספר לנו: ראיתי אצלך סימנים מסוימים שאין לכל אחד. סימנים שיש רק לאדם... מאוהב. אני כבר יודע מי זה, כי אתה לא בדיוק מתאמץ להסתיר את זה," מגנוס חייך, "אבל אשמח אם תספר לכולם."

ראיתי את איזבל, אמה, ליבי וכריסטינה מזדקפות במקומותיהן, וכך גם ג'ייס. הם מהאנשים שאוהבים דברים כאלה.

הולי שיט.

"אתה יכול לתת לי משהו אחר?" התחננתי בפני מגנוס. מגנוס הניד בראשו.

"תאמין לי, אתה תרגיש טוב יותר אחר כך."

"אז אתה יכול להגיד את זה?"

"אמת היא אמת. ואני כבר מזהיר אותך - אם תחליף לחובה, זה יהיה הרבה יותר ספציפי."

"אני מחליף לחובה," התעקשתי. מגנוס חייך חיוך רחב.

"אתה מכריח אותי לנקוט במילים קשות, ידידי הצעיר. ובכן, חובה עליך..." מגנוס עצר בשביל אפקט הדרמה. "לספר לנו במי אתה מאוהב ולצאת מהארון."

רעשי הרקע של ההתרגשות סביבי התעמעמו. איך לעזאזל הוא יודע? שלחתי מבט אל מגנוס, מבט שהיה כמעט מבועת. "לא," רטנתי, "אני לא רוצה."

"תאמין לי שזה עדיף מאיך שאתה עכשיו," אלק התערב. "אתה תרגיש הרבה יותר טוב."

"נכון," קול חדש ושקט הצטרף מימיני. קול מקסים וצרוד של נער עשיר. טייבריוס נירו בלאקתורן? הומוסקסואל? מה ל -? "אחרי שסיפרתי לליבי," טיי הישיר אלי מבט ולחץ את ידה של אחותו התאומה, "הרגשתי טוב יותר. אם תגיד את זה עכשיו, אתה תרגיש טוב יותר מאשר שתאגור את זה בבטן במשך חודשים."

"טיי, אתה -" ג'וליאן פתח, אבל מארק שלח אליו מבט תקיף.

"ג'ולס. עזוב את זה. אחר כך."

ג'וליאן, ככל הנראה, החליט פעם אחת לנטוש את היצר האבהי שלו ולהקשיב למארק, וסתם את הפה. מגנוס שלח אלי מבט אדיש להחריד. נשבעתי, שברגע שיגיע תורי, אני אתנקם בו.

"בסדר," מלמלתי ולקחתי נשימה עמוקה. "אני... אולי קצת - נדלקתי - על מישהו מהאנשים בחדר הזה." לא הצלחתי להימנע ממבט חטוף בטיי השקט, שבהה בעיניי בסקרנות. "מישהו שכמעט הרג אותי בפעם הראשונה שראיתי אותו." המבט השלו בעיניו של טיי התערער לשנייה אחת. הוא עצם אותן. "מישהו שלא דומה לשאר בני המשפחה שלו במראה שלו." ליבי פערה את פיה קלות, אך בכל זאת המשכתי. "מישהו מיוחד שמסדר את החדר שלו בצורה שרק הוא מבין, שאוהב חיות ותעלומות ושונא קשר עין. מישהו שכמעט העפתי אחורה ביום שהגעתי לכאן, ואחרי שראיתי את אבי החורג נרצח מול עיניי, גרם לי לצחוק במשפט הכי תמים ונבוך ששמעתי: 'זה היה במסגרת העבודה. לא משהו אישי.'" בשלב הזה, קלטתי שטיי פורם את צעצוע מנקה המקטרות שלו בטירוף. "אז כן, נדלקתי על - על טייבריוס נירו בלאקתורן." ברגע שהוצאתי את המילים מהפה כמעט רציתי להקיא.

בהיתי בשאר בציפייה. ראיתי כמה מבטים המומים, כמה מבטים חשדניים (בעיקר מצד ליבי וג'וליאן). המבט הנורא ביותר היה של טיי. הוא אפילו לא הסתכל עלי. הוא הסתכל על הידיים שלו, מביט מבטים חטופים בשאר, עור פניו החיוור כמעט סמוק. מגנוס מחא כפיים לאטו.

"מרגיש טוב יותר, ילד?"


אז, אממ... מקווה שאהבתם, כי כאן בערך הפרק הראשון נגמר. הפרק השני יכול להיות מארבע נקודות מבט, שתגיבו לי מה אתם מעדיפים: ליבי, טיי, אלק, מגנוס. אם לא תגיבו, אני אבחר לבד.

אל תשכחו להגיב ולהירשם!

לאב יו אול!

טיי(לור) :)

הפרק הבא
תגובות

המשך!!!!!!!!!!!!!!!& · 06.08.2017 · פורסם על ידי :Come Back Home

טיי · 07.08.2017 · פורסם על ידי :We were liars

המתיקות הזאת תהרוג אותי בסוף · 27.02.2018 · פורסם על ידי :Night Sky
חמודדדדדד

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007