האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

להתחיל מחדש



כותב: עפריקי
הגולש כתב 12 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2803
3 כוכבים (3.143) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר!! - זאנר: רומנטיקה, קומדיה... יותר מדי ז'אנרים! אין לי מושג! - שיפ: אמממ... אני עוד לא סגורה איך יקראו לבחור. - פורסם ב: 16.05.2010 - עודכן: 21.05.2010 המלץ! המלץ! ID : 898
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק חדש- ייאי=]
אבל פלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייז תגיבו לי!!! רק אחת הגיבה לי בפרק הקודם וזה כ"כ מבאס, כי חשבתי שיהיו הרבה יותר תגובות וגם אתם יודעים- המוטיבציה באה רק אחרי התגובות, וצריך לעודד הרבה יותר בהתחלה:) אבל סבבה, נסלח לכם. אבל רק אם אתם מגיבים לי עכשיו!!!!!!!!! אם לא, אני אפרוש.
תהנו^^

באמצע הלילה התעוררתי.

לא ידעתי למה. לא הסתבכתי בשמיכה, לא היו לי סיוטים, לא היה לי קר... אז למה?

לא נשבה רוח מהחלון הפתוח, אך שמתי לב כאילו שמכסי הארגזים הפתוחים מתחילים לאט לאט להתנופף.

כמו ברוח.

גם הוילון שהספקנו לשים התחיל להתנופף. שיערי התבדר מסביבי... השמיכה החלה לרקוד.

אחד הארגזים שלי נפתח באחת וכל מיני דפים החלו להתעופף בחדר.

הדלת הפתוחה נטרקה בחוזקה. התחלתי להיבהל. תריסי החלון נפתחו ונסגרו לסירוגין, ונדמה היה לי שהחיפושיות האדומות על גב היומן שלי מתחילות לנוע...

תמונה מוזרה אחת נפלה מהקיר ופסלון קטן אחד של פיה התרסק על הרצפה.

קמתי ממיטתי מבוהלת ומלאת אימה. התכוננתי לקחת את פנס הכיס ולברוח מחדרי בריצה לחדר של הוריי, אך ברגע שלקחתי אותו- הכול נעלם.

פלטתי צעקה מבוהלת ועוד הספקת לראות את הוריי נכנסים לחדר בריצה ודאגה לשלומי על פניהם.

 החדר, הארגזים, הוריי, הכול נעלם סביבי במערבולת של אור וצבעים.

ניסיתי להתיק את ידי מהפנס, אך לא הצלחתי. משהו כמו קרס חדר ותפס אותי מאחורי בטני ומשך אותי אליו.

ולפתע, בלי שום התראה מוקדמת,  הפסיק הכול להסתובב ודפקתי את הראש ברצפת עץ מוזרה. נחתתי במקום שונה לגמרי. ואז הצלחתי להיזכר במה שניסיתי להיזכר בו משך כל הנסיעה. עכשיו ידעתי למה ההרגשה המוזרה דומה.

למפתח מעבר.

כעת הסתכלתי על המקום שאליו הגעתי.

חדר מעוגל, עם המון דיוקנאות ש... זזים בהתרגשות ומתלחשים ביניהם?

זה...! לא, זה לא הגיוני.

כן, זה כן הגיוני, מה זה עוד יכול להיות?

זה יכול להיות חלום.

אז זה חלום מאוד מציאותי. המכה בראש עדיין כואבת לך.

יכול להיות גם כאב בחלום.

זה לא חלום! תראי. הנה הוא!

לחדר נכנס בנאדם זקן מאוד, עם מצנפת לראשו וזקן ארוך, עד לברכיו. הוא חייך, וסקר אותי במבטו המסנוור. היו לו עיניים כחולות, יפהפיות.

"שלום לך," הוא אמר.

"היי," לחשתי וקמתי מהרצפה, מביטה בו, מהופנטת. עדיין לא האמנתי שזה אפשרי.

"אתה... דמבלדור." לחשתי, לא מאמינה למראה עיניי.

 "זה אני," אמר דמבלדור. "שבי בבקשה," הוסיף בחמימות.

"אבל... אבל אתה לא אמיתי!" אמרתי לו, מתפלאת.

"וודאי שכן! הנה, את רואה זאת במו עינייך."

שתקתי.

"אתה בתוך ספר, אתה לא אמיתי. רולינג המציאה אותך ואת כל השאר."

לפתע נדלקה בעיניו של דמבלדור אש מסוכנת, והוא אמר לי בקול חלול "רולינג היא בוגדת. היא הייתה מכשפה. נגדה את כל החוקים שאוסרים עלינו לחשוף את עצמנו למוגלגים."

"הייתה?" הצטמררתי מלשון העבר שבה נקט.

"הייתה." הוא אישר. "לאחר פרסום הספר השביעי בעלילות הארי פוטר היא נתלתה."

"שנייה," אמרתי לאט, מעכלת את כל המידע החשוב הזה, שקיבלתי ברגע אחד.

"זה אומר... שאם אתה אמיתי, גם הרמיוני ורון והארי וג'יני וגם כל השאר אמיתיים? אני אפגוש אותם? אני אהיה פה בהוגוורטס?"

"לא, עפרי. הארי וכל השאר הם פרי דמיונה של רולינג. אני והוגוורטס אמיתיים. ועכשיו לסיבה שבגללה הבאתי אותך לכאן..." הוא אמר, משועשע.

שתקתי בציפייה.

"את מכשפה, עפרי."

"מה?!?! לא נכון. אתה עובד עליי. באמת?!" זרחתי באושר עילאי.

"כן!" הוא אמר עם ברק בעיניים.

"יש! זה החלום שלי!"

דמבלדור רק חייך.

ואז עלתה לי השאלה שהייתי אמורה לשאול לפני הרבה זמן.

"איך אני מצליחה לדבר איתך? אני בעברית- אתה באנגלית. איך?"

"הטלתי עלייך כישוף. עכשיו את מדברת לדעתך עברית- אבל בעצם את מדברת אנגלית, כדי שהשאר יוכלו להבין אותך."

"הו, באמת? כל כך תודה, פרופסור דמבלדור!"

"שמחתי לעזור. ועכשיו למיון!"

"חכה." אמרתי בבלבול קל. "באיזו תקופה אני?"

"שמעת על הקונדסאים?" שאל דמבלדור.

"רמוס לופין, פיטר פטיגרו, ג'יימס פוטר וסיריוס בלק. מי לא?" אמרתי, גאה בידיעותיי הרבות.

"את בתקופה שלהם."

 

הפרק הקודם
תגובות

יפה · 21.05.2010 · פורסם על ידי :severus snape
אממ אני מחכה להמשך יהיה ממש מגניב לראות את התקופה שלהם..
זאת תקופה שהייתי רוצה לדעת עליה טוב ידוע גם בגלל שאני אוהבת את סנייפ
אבל בכללי אני ממש מחכה להמשך הנוסח מעניין וזהו (:

יפה מאוד! · 22.05.2010 · פורסם על ידי :דבדבון
איזה יופי! כולם כותבים על הקונדסאים עצמם ולא מוסיפים דמויות. סוף סוף נגלה למה רולינג פרסמה על העולם הזה.

=] · 23.05.2010 · פורסם על ידי :talush
ממש יפה אבל רק שאלה אחת... איך זה יכול להיות שיש אית ג'יימס אבל הארי מומצא כאילו זה די לא מסתדר...

כן זה די דופק את העניין....=] · 23.05.2010 · פורסם על ידי :עפריקי (כותב הפאנפיק)
אני יודעת שזה מוזר אבל פשוט לא הגיוני שבפאנפיק של הארי פוטר (חוץ מדמבלדור) לא תהיה שום דמות מהארי פוטר וחוץ מזה אני מתה על הקונדסאים ותמיד רציתי לפגוש אותם... אז סידרתי לעצמי פגישה איתם- וזה כמעט כמו לפגוש אותם במציאות... לא????

איזה חיוך יש לי עכשיו!!! · 12.07.2010 · פורסם על ידי :valle
ממש ממש מתוק!יפה ברמות!!בבקשה בבקשה בבקשה תמשיכי:)אני מהזה במתח!וגם אני מתה על הקונדסאים:)חחחחח.......

תמשיכי תמשיכי תמשיכי וכל מילה מיותרת [[ : · 16.07.2010 · פורסם על ידי :♥ winky ♥

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007