האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אור בין האולימפוס

אלי ג'ונסון - חצויה בת אפולו, תמיד התגוררה עם אביה באולימפוס, אך מה קורה כשעוברת למחנה החצויים ומגלה את האמת על עולם בני התמותה..?



כותב: מיכל ווזלפוטר
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 915
5 כוכבים (4.5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: פנטזיה, רומן - שיפ: בהמשך - פורסם ב: 20.08.2017 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 9036
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

וויתור זכויות ל: ריק ריירדן. איני מתכוונת להרוויח כסף על פאנפיק זה.




כרגיל, כמו בכל בוקר אני יושבת מול העץ הזקן שבפארק המוזות ומנסה לכתוב קטע בשביל הנאום של האדס בעוד כשבוע. לא רק האדס רוצה שאכתוב לו קטעים, בעצם, כל האלים האולימפיים וממ, אם חושבים על זה, גם חלק מהאלים הזוטרים; מכנים אותי "ילדת פלא".

 

 

 

-

 

-

 

היי, קוראים לי אלי. אלי ג´ונסון. חצויה בת אפולו. באיזהשהו יום, כשנולדתי  ואבא היה שם, אמא.. אמא נפלה ארצה ואיבדה את הדופק שלה. אבא ניסה לעשות הכל אבל הוא לא הצליח..לא היו לאמא שלי קרובים אז הוא לקח אותי איתו - לאולימפוס. בכל מקרה, זה מה שאבא מספר לי.. כיום אני בת 14.

 

 

 

"אוך", אני נאנחת ומביטה על הכיכר - שם המוזות עורכות את הופועותן היום - יומיות,

 

אני מאוד מקווה שהן יפסיקו את ההופעה כבר, כל הקטע מתלבגן לי , אני חושבת, הפרעות קשב.

 

 

 

סוף סוף אני מסיימת את הקטע - השעה - 21:30, מתחיל להחשיך. בדרכי חזרה לאולימפוס, אני מוסרת שלום לכל התושבים. 

 

"אני שונאת את המדרגות האלו!" רטנתי בכניסה למבנה המפואר.

 

"היי גברת הסטיה, אני מחייכת אל עבר האח באולם הראשי. האש מחממת.

 

 

 

אני מגיעה לחדרי, חדר קטן בשולי האולימפוס, מניחה את הטיוטה על המדף הקרוב לכניסה וחולצת את הואנס הבורדו שלי. מביטה במראה - עיני הכחולות בוהקות ושיערי הזהוב "זוהר" כמו תמיד.

 

אני מסתובבת לכיוון הכניסה, מריחה את הבושם של אבא ורואה אותו שם - בחור שרירי עם שיער זהוב ועיניים כחולות בגובה 5 מטר. לבוש במיטב בגדי המעצבים היוונים המוכרים ביותר.

 

"אבא?" אני שואלת "אתה לא אמור לעשות חמסין איפשהו בדרום אמריקה?" בדרך כלל הוא היה צוחק מדברים כאלו. זו הבדיחה הקבועה שלנו - אב ובת; אבל הפעם, הבעת פניו נעשה רצינית.

 

"אלי", הוא נאחנח קלות, "את צריכה להגיע לניו יורק".

 

- "ניו יורק?"

תגובות

תמשיכי! · 22.08.2017 · פורסם על ידי :XxMichael_StuffxX
וואו, אכן אין ספק שזה הוא אחד מן הפאנפיקים האהובים עליי ביותר! אני חייב עוד!

המשך!!!!!!!!!!!!!!! · 22.08.2017 · פורסם על ידי :Come Back Home

המשך! · 25.08.2017 · פורסם על ידי :ג'יניוויזלי123
המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!

תמשיכי · 03.01.2018 · פורסם על ידי :The good advice cupcake
פליזזזז

המשך · 05.12.2018 · פורסם על ידי :מלורי
בבקשה. אני ממש מקווה שתמשיכי זה רעיון נהדר

למה נטשת? · 12.06.2022 · פורסם על ידי :Lhi
המשך המשך והמשך עכשיו

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007