האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מוגלגית בהוגורטס



כותב: noa 1995
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5271
2 כוכבים (1.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ה"פ - זאנר: הומור רומאנס - שיפ: סיריוס/OFC - פורסם ב: 23.05.2010 - עודכן: 24.05.2010 המלץ! המלץ! ID : 913
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פאנפיק מקורי, אני לא מצליחה להיכנס למשתמש.

_____________________________________________________________________________________________

"סופיה, צאי משם עכשיו!" זאת הייתה בערך הפעם העשירית שאמה של סופי עלתה למעלה כדאי לנסות לדבר איתה
. "אני לא יוצאת!!!" קראה סופי `לפחות עד שתיגמר לי הספקת הגלידה וניל עם פיצפוצי אוראו` חשבה סופי.
"בואי נדבר, בבקשה!" אמה התחננה לפניה, או יותר נכון לפני הדלת.
"טוב בואי נראה, תני לי שניה לחשוב על זה.. אממ. לא!" צעקה סופי.
`איך היא יכולה לשלוח אותי לבצפר של הקוקו הזה, ועוד אחר כך לבוא ולהתחנן שאני יצא מהחדר בלי מאבק! הרי היא לימדה אותי שאני צריכה לעמוד על העקרונות שלי! וחוץ מזה, אבא הרשה לי לא ללכת ללמוד אצל הקוקו אם אני ילמד בבית, אשמתי שהוא ברח להווליוד עם אישה אחרת?!` חשבה סופי בכעס, לפני שבועיים ברח אביה יחד עם שחקנית הווליוודית חדשה, הם ברחו להווליווד והם הולכים להוציא סרט חדש שיקראו לו `הבריחה הגדולה` והוא יספר על החיים שלהם ואיך שנפגשו.


 "אוקי. סופיה טאקול, אם את לא תיהיה למטה על הכורסא הוורודה בתוך 5 דקות את יכולה לשכוח מגלידת וניל עם פיצפוצי אוראו הזמן הקרוב!" איימה אמה.
"אוה לא! את לא תעיזי!" התפלאה סופי על אמה מתקרבת לדלת במבט פילאה, בנתיים מאחורי הדלת חייכה לינדה בזדוניות
"אז תעשי מה שאמא אומרת ותיהיה ילדה טובה." חייכה לינדה וירדה ברוגע במדרגות, הרי ביתה לא תוכל לשרוד בלי הספקת הגלידה שלה.
"לינדה טאקול, את מרושעת!!!" צעקה סופי מכניסה באותו הזמן את הגלידה שנשארה לה למיני המקרר שמתחת למיטה.
`אוח! איך היא יכולה?! אולי כן הייתי צריכה ללכת עם אבא... למרות שהוא די חרא.. אבל להיות בת של במאי.. אוי נו באמת זה היה נוראי! הייתי בורחת למאיימי.. הי, זה לא רעיון כל-כך רע...` חשבה סופי מתכננת תוכניות "את באה? יש לך 20 שניות." צעקה אמה מהסלון.
`חרא!` חשבה סופי.
היא רצה אל הדלת פתחה אותה וטרקה אותה מאחוריה, אפילו לא היה לה זמן לנסות לשבור את המדרגות ברקיעות רגלים. "עשר, תשע, שמונה, שבע, שש, חמש, ארבע-" "אני פה!" קפצה סופי על הכורסא הוורודה, קוטעת את אמה בספירה לאחור. "אוה, נהדר - לא איחרת." חייכה אמה. אבל סופי החזירה לה רק פרצוף חמוץ והוציאה לשון.
"טוב עכשיו תקשיבי, בין זה מוצא-חן בענייך ובין אם לא, את תלמידי להסתדר עם העובדה שאת הולכת ללמוד בהוגורטס והדוד שלך-" "הקוקו! בצפר למשוגעים! עשינו הסכם, אבא ואני!" קטעה סופי בכעס את לינדה.
"כן, רק חבל שאבא שלך לא פה!" צעקה לינדה, מאז הבריחה היא לא הרבתה לדבר עליו או איתו.  "ודבר שני, דוד שלך הוא לא קוקו! הוא נחשב בן-אדם מאוד חכם ואדיב. וחוץ מזה אומרים בית-ספר ולא בצפר! תלמידי לדבר!" קראה אמה.
"מה יצא לי מזה? הרי אני לא ילמד לשון יותר נכון ? אני לא רוצה אמא! אני כבר 15 שנה חייה בעולם נורמלי בלי כל הקוקים האלו, כן אמא הם קוקים!" קטעה סופי, לא נותת לאמה להשחיל מילה.
"ועכשיו את רוצה שאני יעזוב הכל ואלך לפנימייה במי יודע איפה?! איך את רוצה שאני יתקשר עם החברות שלי?! אשלח להן ינשוף?? כן בטח!" הטיחה סופי באמה. "טוב, אנחנו נסתדר, הרי אמרת שאת אולי הולכת לפניימיה בטבע, תגידי שמצאת אחת ממש טובה. ושאין שם קשר טלפוני, ואת תבואי בחופשות." סופי ידעה שאין לה מה להתווכח, כשאמה מחליטה היא מחליטה ואי-אפשר להזיז אותה. "זה יעשה לך טוב! חוץ מזה אם לא תאהבי תוכלי לחזור זה רק לשנה! מחר נלך לסמטת דיאגון, היה לך כיף, את תראי!" אמרה לינדה מנסה לעודדה. סופי קמה מהכורסא בכבדות, פניה נפולים, הולכת לכיוון המדרגות.
"אוה כן," אמרה אמה, סופי הסתובבה. "גלידת תות השדה היא שלי, אז נא לא לקחת." אמרה לינדה הולכת לחפש את הסרט `קזבלנקה`
"סליחה?! מה את אמרת עכשיו???" קראה סופי, מרגישה איך דמה מתחמם ולחיה מתאדמות. "אממ אמרתי שהגלידה תות שדה שלי.." אמרה לינדה בפחד.
"את רוצה לומר לי, שאני הולכת ללמוד אצל   הקוקו הזה - לא לענות לי! שנה שלמה, מנותקת לגמרי מהעולם שלי, והדבר היחיד שיכול איכשהו לעודד אותי הוא גלידה תות שדה ועכשיו את אומרת שהיא שלך?!"
קראה סופי "אממ.. כן?" שאלה לינדה
`אוה את כל-כך מתה!` חשבה סופי "חרא תשובה אמא!" קראה
ובלי שום שריקה, המירוץ התחיל. סופי מובילה אבל הי, הנה לינדה מצמצמת את הפער. הן מגיעות אל המטבח, סופיה שולחת את ידה אל ידית המקפיא-אוי! איזה מעשה מלוכלך מצד לינדה.
היא מתחילה לדגדג אותה ביד אחת, סופי נופלת על הרצפה מתפקעת מצחוק.
עם ידיה השנייה לינדה מנסה לפתוח את המקפיא, סופי מנסה להשתלט על עצמה אך ללא הצלחה. ו..כן! הגלידה אצל לינדה!
היא מפסיקה לדגדג את סופי ופונה למגירת הסכו"ם היא פותחת את המגירה ומוציאה משם כפית (שדרך אגב דומה מאוד לכפית שהבלונדה מהפרסומת של מילקי מחזיקה.) והכפית אצלה-אבל רגע איפה סופי?
 לינדה הולכת לסלון נזהרת שסופי לא תקפוץ עליה משום מקום ותגנוב את הגלידה ואת כפית המילקי, היא מגיעה לסלון, והנה סופי עומדת ליד הטלוויזיה- "אוה את לא!" אוי איזה מעשה מלוכלך! בזמן שלינדה לקחה את כפית המילקי הלכה סופי ולקחה את שלט הטלוויזיה וכמובן, איך אפשר לאכול גלידה, (בעיקר גלידת תות שדה.) בלי לראות טלוויזיה?!
"מה את רוצה בעד זה??" לינדה מציעה עסכת חליפין.
"אני רוצה שלוש גלידות וניל עם פיצפוצי אוראו, את הדיסק החדש של MIKA וגם, את הסוושרט שראיתי היום בחנות ליד הבית." אוו איזה מארז, האם לינדה תסכים? כן! היא מהנהנת בראשה, השלט מועבר מהבת לאם-כן! ניצחון לאמא!
סופי עולה במדרגות, אולי לא קיבלה את גלידת תות השדה אבל היא קיבלה דברים הרבה יותר טובים. `כדי שאני יתחיל לארוז, וגם שאני יבחר בגדים לסמטת-איך קראו לה? אוי נו באמת, למי אכפת?!?! בכל אופן לבחור בגדים.` סופי פנתה אל ארונה מתחילה לזרוק בגדים על מיטתה.  

 

הפרק הבא
תגובות

ייאי, · 24.05.2010 · פורסם על ידי :וויזלית XD
זה ממש יפה!
אני אוהבת את הפאנפיקים שלך, מאוד מאוד :)
אם כבר, למה את לא ממשיכה את 'תכירו ת'חיים שלי'?
אני מכורה לפאנפיקים שלך, את כותבת ממש טוב, חוץ מכמה שגיאות כתיב
ופיסוק פה ושם, אבל זה קורה לכולם...
תמשיכי!

תודה ! · 24.05.2010 · פורסם על ידי :noa 1995 (כותב הפאנפיק)
אני הולכת לפרסם אותם.
פשוט הסיבה שהפסקתי לפרסם בפעם הקודמת זה בגלל שהיו לי מלא פאנפיקים אז אני אגמור קודם כמה פאנפיקים ואז אפרסם עוד. אני מקווה לגמור מהר כדאי שתוכלי להנות.
ותונה רבה על התגובה הבונה :) אני שמחה שאת נהנת ;)

מוכר · 24.05.2010 · פורסם על ידי :JunkFood
הפיק הזה מוכר לי מאיפשהו

פרסמתי אותו כבר · 24.05.2010 · פורסם על ידי :noa 1995 (כותב הפאנפיק)
פרסמתי אותו כבר, פשוט לא הצלחית להכינס למשתמש

שם משתמש · 24.05.2010 · פורסם על ידי :JunkFood
מה היה שם המשתמש הקודם שלך?

~!~NOA~!~ · 24.05.2010 · פורסם על ידי :noa 1995 (כותב הפאנפיק)

מהממים · 25.05.2010 · פורסם על ידי :JunkFood
אני מתה על הפאנפיקים שלך נרשמת אפילו פעם לעידכונים בבלוג שלך, את חייבת להמשיך את תכירו תחיים שלי

יפה מאוד · 25.05.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
וגם מצחיק,פשוט נקרעתי

יפה :) · 25.05.2010 · פורסם על ידי :eBerry
אהבתי D:
זה אותו הסיפור בחשבון של ~!~NOA~!~?

כן · 25.05.2010 · פורסם על ידי :noa 1995 (כותב הפאנפיק)
ממש תודה על התגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007