האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

פיקצר חסר שם

הסיפור האהוב על ג'יני הקטנה היה הסיפור על הארי פוטר, הילד שנשאר בחיים והביס את וולדמורט.



כותב: Pipe Dream
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1187
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: ג'יני/הארי - פורסם ב: 19.09.2017 המלץ! המלץ! ID : 9130
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הסיפור האהוב על ג'יני הקטנה היה הסיפור על הארי פוטר, הילד שנשאר בחיים והביס את וולדמורט. זה היה כאילו עוד אחד מסיפורי האגדות שהיא אהבה לשמוע, אבל אמיתי. והגיבור שלו היה גדול ממנה בשנה בלבד. לכן לא פלא שהיא התאהבה בו כמו ילדה קטנה שחולמת על האביר על הסוס הלבן שיגיע אליה. רק שנים אחר כך היא הבינה שהארי פוטר היה הרבה יותר מהצלקת בצורת הברק שעיטרה את מצחו וסיפרה את האגדה שביקשה לשמוע שוב ושוב כשהייתה קטנה.
את הארי פוטר ג'יני ראתה בפעם הראשונה בדרך לרציף תשע ושלושה רבעים, כשהייתה במצב רוח עגמומי וזועף מכך שרון מתחיל ללכת להוגוורטס, והיא נשארת עוד שנה בבית. הוא היה האח השישי שהיא נאלצה לצפות בו משאיר אותה מאחור והולך אל הטירה הקסומה שעליה שמעה כל כך הרבה סיפורים. ג'יני בכלל לא ידעה שהילד שחור השיער עם המשקפיים המודבקים ששאל אותם איך להגיע לרציף הוא הארי פוטר, הוא בכלל לא נראה מיוחד והיא לא יחסה לו משמעות מיוחדת. כמה דקות מאוחר יותר, כשפרד וג'ורג' הצטרפו אליהם שוב, היא גילתה שהילד ההוא היה הארי פוטר המפורסם. אוטומטית, ג'יני רצתה לראות אותו שוב, לחבר את הפנים אל גיבור החלומות שלה. אבל היא לא באמת רצתה לראות את הארי פוטר, הילד עם השיער השחור הפרוע שבדרכו לשנתו הראשונה בהוגוורטס, היא רצתה לראות את הארי פוטר עם צלקת הברק שעליה סבבו כל הסיפורים.
צלקת הברק של הילד שנשאר בחיים לא הייתה כל מה שהארי פוטר היה, כמו שג'יני גילתה בשנתה הראשונה בהוגוורטס. היא פגשה את הארי שוב בקיץ שלפני תחילת הלימודים שלה בטירה, כשבוקר אחד הוא פשוט היה בבית שלה, בן בית נוסף עד תחילת שנת הלימודים. היא הייתה מובכת מנוכחותו, כאילו הקירות עומדים לפלוט בפניו את כל חלומותיה עליו. והוא נראה כל כך רגיל בסביבה חסרת היחוד שהייתה ביתה, אבל זה התנגש עם כל הסיפורים והמחשבות שהתרוצצו בראשה. כמעט שנה אחר כך, כשהארי הציל אותה מרוחו של הלורד וולדמורט, פניו התחברו עם תמונת הגיבור עם צלקת הברק שבראשה, כשסוף סוף התחילה להבין שהארי פוטר הקוסם הרגיל שהתחילה להכיר הוא אותו הארי פוטר הגיבור, ושפשוט יש בו הרבה יותר מצלקת הברק המפורסמת על המצח.
עם ההבנה הזאת, ההערצה הילדותית של ג'יני כלפי הארי התחילה לחלוף, ובמקומה צמחו ניצנים של אהבה בוגרת וחזקה יותר. העולם היה אפל הרבה יותר ממה שחשבה והלורד האפל בכלל לא הובס לגמרי, והיה רשע יותר מכל הרעים שבסיפורי האגדות שאהבה. אבל הארי פוטר, אנושי כמוה, עדיין היה הגיבור שלה, מגרש את רוחו של וולדמורט שבאה לרדוף אותה בשנתה. והוא עשה את זה כי היה בנאדם טוב, לא בגלל היותו הארי פוטר, הילד שנשאר בחיים. האהבה שלה אליו התחזקה ככל שלמדה להכיר אותו יותר, עד שיכלה להגיד לעצמה בגאווה שהיא אוהבת אותו בגלל מי שהוא, ולא בגלל הצלקת.

תגובות

יפה. · 20.09.2017 · פורסם על ידי :רייני בנז
מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חמוד מאוד · 21.09.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
פיקצר יפה. חבל שאין לו שם.

וואו · 24.09.2017 · פורסם על ידי :B. Jackson Potter
ממש יפייפה

זה ממש יפההה · 03.05.2018 · פורסם על ידי :דנה ברזילאי
רק קשה לקרוא את זה ככה, כשהכל צפוף..

מהמם! · 30.05.2018 · פורסם על ידי :הרמיוניג'נג'ר453
אני פשוט מתעבת היני אז זה קצת הפריע לי, אבל התוכן מעולה!

חמוד · 08.03.2019 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
ואני וודעת שכבר הגבתי כאן, אבל התיישבתי לקרוא, ופיתאום ראיתי שהגבתי!
אבל הייתי חייבת להגיב שוב.
זה ממש יפה.

וואוווווו · 05.10.2020 · פורסם על ידי :abigailE
זה כל כך יפה!!!
רק חבל שהכל נורא צפוף ובלי שורות מסודרות כי קצת קשה לקרוא ככה.
חוץ מזה ממש יפה🤩

אהבתי! · 26.01.2022 · פורסם על ידי :צעד ועוד צעד
נחמד מאוד!
גם אני מסכימה עם זה שהשורות צפופות..
פחות כייפי לקרוא ככה.
אבל חוצמזה זה מוש!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007