האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

דם שדים

סם מנסה ללכת לישון, אבל לא מפסיק לחשוב בינתיים.



כותב: Buffy Summers
הגולש כתב 21 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 900
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: סופרנטורל - זאנר: מסתורין, על טבעי - שיפ: רמיזות הטרו וסלאש. - פורסם ב: 26.09.2017 המלץ! המלץ! ID : 9157
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

מכיל ספוילרים לסופרנטורל, סביבות סוף עונה ארבע.

 


 

איך אני ישן בלילה, רק אלוהים יודע. הדם מפמפם בעורקיי, עכשיו לא רק מלחץ - אלא ממה שהוא מכיל, או לא מכיל. אחרי ההיתקלות עם הע'ולים במסגרת העבודה שלנו, או "אורח החיים" כפי שקראתי לזה, הרגשתי חלש מתמיד. הם סחטו ממני את כל הדם, כולל הדם של רובי.
ניסיתי להשיג אותה, אבל היא ניתקה כל קשר לפתע. היא השאירה לי בקבוק עם כמה גלונים, למרות שזה הרגיש כמו טיפות בלבד. התגעגעתי לתחושה של הפה שלי על עורה, על הידיים המטפסות ברחבי הגוף שלה. דין ישן לידי, לא ידע דבר. לא ידעתי איך לספר לו, לא ידעתי אם כדאי בכלל. הוא היה הורג אותי, או לפחות נותן לי חתיכת בוקס. לא שכחתי את הפעם הקודמת, הפנים שלי כאבו עוד הרבה זמן לאחר מכן.
אני לא מוכן לקחת משדים אחרים דם, זה כבר מוגזם מדי לטעמי. אם דין היה יודע הוא היה אומר שאני כבר לא מבין טוב ושאני צריך להשיג עזרה, אבל אני לא. אני בסדר, באמת. פעם לא הייתי מצליח להניח את אצבעי על אליסטייר, אבל עכשיו... הרגתי אותו. לא שלחתי אותו בחזרה לגיהינום, באמת הרגתי אותו. שרץ אחד פחות בעולם.
הגוף שלי כואב, אבל התרגלתי. עם המכות של כל המפלצות ודין וכל האנשים שמנסים לפגוע בי; אני לא יכול להתרגש יותר מדי מדם, כאב וכל מיני דברים שלא נעימים לעין במיוחד. אני מרגיש כאילו אני חי סדרת אימה, עוד ועוד פרקים, כמעט אינסופית. תמיד יש עוד תעלומה מבעד לווילון, תמיד יש מה לעשות. אני מקווה שיום אחד זה יספיק - שנוכל לעצור את לילית' ולהפסיק עם החותמים. להפסיק עם הכל. אולי יהיה לי חלל פעור בלב אחרי כל כך הרבה זמן, אבל זה עדיף מלהתעסק עם הדברים האלה. כל מה שרציתי היה ללכת לאוניברסיטה נורמלית, ללמוד, לעבוד בעבודה נורמלית ולהתחתן עם ג'סיקה. השד צהוב העיניים עמד לי בדרך ואחריו הגיעו עוד המון בעיות.
אנחנו לא הציידים היחידים בעולם, אבל מרגיש לי כאילו אנחנו מתמודדים עם כל אמריקה. בכלל, למה הכל מתמקד שם? לא שמעתי על שבירת יותר מדי חותמים במקום אחר בעולם... או שהמלאך האהוב על דין לא מספר לנו שום דבר, כרגיל.
אח, קסטיאל, דין לא יכול להודות שהוא ממש אוהב אותו. הוא קשה כלפיו וכלפי כל המלאכים, בעיקרון, אולי חוץ מאנה - אבל הוא לא ראה אותה כמלאכית למרבה ידיעתי (ובמשפחה הזו אי אפשר לדעת), אז אולי גם זה כבר ישתנה.
כל מה שאני רוצה עכשיו זה ללכת לישון, עד הסוף מר. חבל שבעזרת החלומות האלה אי אפשר לנצח את כל הדברים הרעים בעולם, כי נמאס לי להישאר ער. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה ישנתי כראוי, אבל אולי זה כי הדם הזה מפמפם בעורקיי. דם שדים.

תגובות

אהאהאההאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאההההה · 28.09.2017 · פורסם על ידי :דניאל120
מושלם
קצת קצר אבל
נחמד למצוא עוד פאנפיק עלעל טבעי בעברית
כבר אמרתי מושלם?

נייס · 03.04.2018 · פורסם על ידי :לונגה
קצר אבל מצוין. הצלחת להציג את סם בצורה עמוקה בלי להשתמש בהרבה מילים בכלל, והצורה בה סגרת מעגל בסוף הסיפור עם התיאור של הדם שמפמפם עושה את הקריאה מאד מספקת.
תפרסמי עוד דברים 3:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007