האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הפתעה לאלק

אלק יודע שהם מתכננים משהו. והוא עומד לגלות מה.



כותב: דרמיוני 3>
הגולש כתב 28 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1460
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: בני הנפילים 3> - זאנר: קומדיייי - שיפ: מגלק, סייבל, קלייס - פורסם ב: 15.10.2017 המלץ! המלץ! ID : 9231
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אלק יודע שהם מתכננים משהו.

 

מריס הסתגרה במטבח לשלוש שעות, איזבל מבקרת את מגנוס כל יום בערך, וג'ייס נמצא במכון בערך כמו שאלק נמצא באידריס.

 

אבל הוא ייגלה מה הם מתכננים.

 

הוא יצא מביתו ומזימה החלה להירקם במוחו.

 

 

חצי שעה לאחר מכן, אלק כבר סיים את הקניות שלו.

 

הוא הציץ בתוכן השקיות בסיפוק.

 

הם בחיים לא יזהו אותו.

 

בבוקר שלאחר מכן, איזי צעקה במסדרון משהו על כך שהיא הולכת למגנוס (שוב, חשב אלק לעצמו. אבל הפעם הוא ייתפוס אותם על חם)

 

הוא עלה לחדרו והתארגן במהירות.

 

לאחר רבע שעה, הוא הביט במראה וכבש צחקוק.

 

מן המראה השתקף גבר כבן 20, עם חולצת טריקו של I LOVE NYC בצבע ורוד לוהט וג'ינס קרעים בגוון סגול עמוק, בתוספת איפור כבד שטשטש את תווי פניו, כולל נצנצים ופודרה, עדשות עיניים חומות ואייליינר זהוב.

 

הוא הוסיף כובע מצחייה בצבע טורקיז צעקני עם הכיתוב IDC בכתום בוהק ומשקפי שמש עגולים וזהובים עם עדשה בגוון אפרסק.

 

לסיום, הוא העמיד את שיערו בקוצים בעזרת ג'ל נצנצים ורוד וצבע בו פסים אדומים (בספריי, כמובן! מה אתם חושבים לעצמכם?)

 

הוא סקר את עצמו בשעשוע וגיחך.

 

מגנוס היה מת על זה.


 

אלק הלך לביתו של מגנוס, ידיו בכיסיו והMP3 שלו מנגן לו שיר אהבה בשפה לא מוכרת.

 

הלופטים ברחוב של מגנוס כבר נגלו לנגד עיניו, כאשר שמע צחקוק מהספסל בפארק שבקצה השדרה.

 

זה היה יום סתיו סגרירי מעט, עם עננים אפורים בשמיים, בתקופה שהעלים כבר קיבלו את גוונם הכתום הזהוב שתמיד היפנט את אלק וגרם לו שלווה בלתי מוסברת.

 

רגליו, נעולות במגפי פלטפורמה שחורים עם מסמרים נעוצים בהם, גרסו אל העלים שנשרו תחתיהן ברעש ואלק נזכר שעכשיו כבר השני באוקטובר. יום הולדתו יחול בעוד יומיים בלבד.

 

הוא נכנס לפארק וגילה את קליירי וג'ייס שוכבים זה לצד זה על מצע העלים הכתום והרך שליד הספסל הקרוב אליו.

 

קליירי צחקקה והתכרבלה בחיקו של ג'ייס. זה רק צחק וליפף תלתל כתום אחד של קליירי בין אצבעותיו.

 

הוא נישק את קליירי בין עיניה ולחש לה משהו, שפתיו מלטפות את אוזנה.

 

אלק חש צביטה קטנה בלב, כמו בכל פעם שראה אותם יחד, אבל הוא כבר לא רצה את ג'ייס, יש לו את מגנוס.

 

הוא חייך חיוך קטן והתיישב בספסל לידם, מעמיד פנים שהוא מתעסק בטלפון המסכן שלו, שלכבוד המאורע קיבל מגן חדש מכוסה בנצנצים ורודים- כחולים.

 

ג'ייס וקליירי כבר היו בשלב הנשיקות, כשידיה של קליירי מלופפות בשיערו של ג'ייס, והוא מלטף את גבה במעגל איטי.

 

הם התיישבו על הספסל שליד אלק, קליירי ישובה בחיקו של ג'ייס והוא משחק בשיערה.

 

"אז מה" שאלה קליירי בין הנשיקות "מה החלטנו בסוף לעשות לו?"

 

"אני אספר לך אחר כך" אמר ג'ייס והעיף מבט חשדני לעבר השדרה, מתעכב על האדם שליד אלק וממשיך, מתעכב שנייה על אלק וממשיך "הוא יכול להיות בכל מקום"

 

קליירי צחקה, והדנדון המתוק של צחוקה הדהד ברחבי הפארק, "לא בכל מקום" היא רמזה בראשה לעבר אלק, שהתעסק בנזם המזוייף שעל אפו וזייף שלווה, "זה לא כל כך הסגנון שלו"

 

ג'ייס נחר בצחוק ונישק את קליירי נשיקה קלה על שפתיה, "כמו תמיד, את צודקת" אמר בקלילות ושניהם קמו מן הספסל.

 

ג'ייס שילב את ידו בידה של קליירי, וזו נשענה על כתפו בנינוחות.

 

הם הלכו משם ונכנסו לביתו של מגנוס, תוך צחקוקיה של קליירי בעוד ג'ייס מתעקש לשאת אותה למעלה לדירה.

 

אלק קילל בשקט.

 

מחר הוא יוצא לצייד שדים, רק מחרתיים הוא יוכל לרגל על ביתו של מגנוס שוב.

 


ה-4 באוקטובר

 


אלק קם בבוקר והסיט את הוילונות בחדרו.

 

הזריחה רק החלה. אלק נשען על החלון ושקע בגוונים המסנוורים של כתום זריחה.

 

ריח הסתיו כבר מורגש באוויר, אלק חשב לעצמו ואז נזכר; הוא צריך להתקשר למגנוס.

 

 

מגנוס ענה לו בצלצול השלישי.

 

 "שלום אלק! מה קורה?" שאל מגנוס בקול רגיל, עם טיפת לחץ בקולו.  אלק זיהה את הקול הזה.

 

הוא היה נפוץ במיוחד בימים עמוסי עבודה של מגנוס.

 

"הכל בסדר. אני יכול לבוא אלייך?" שאל אלק וזייף קול רגיל גם הוא.

 

"אוי, אלק, אני חושש שזה לא יוכל לקרות. אני עמוס בעבודה, אבל תוכל לבוא בערב" תקווה נשמעה בקולו של מגנוס, וגם משהו שאלק לא הצליח לזהות, סוג של חשאיות שעוררה את חשדו.

 

"טוב, ביי מאג. אני אבוא בערב" אמר אלק;  אבל צליל ניתוק נשמע על הקו. אלק נאנח ופנה אל המסדרון.

 

המכון היה ריק לחלוטין.

 

איזבל הייתה אצל מגנוס, כמובן, וג'ייס מלמל אתמול משהו על פיקניק בסנטרל עם קליירי.

 

מריס ורוברט אמרו שהם "יוצאים בענייני עבודה" ויחזרו רק בלילה, וקייל (אלק בשום אופן לא הצליח להצמיד לו את השם ג'ורדן), מאיה וסיימון ממילא לא יכלו לבוא.

 

אלק נאנח וקם ממיטתו, מתחיל להתארגן לקראת הריגול על ביתו של מגנוס.

 

אלק לבש תחפושת שונה בעליל. הוא סיים להתארגן וירד לעבר הכניסה.

 

הוא העיף מבט במראה שבמבואה לפני שיצא.

 

כעת, הוא נראה כמו איש עסקים, עם קמטי איפור מזויפים ומשקפיים מרובעים גדולים ושחורים שהונחו על אף גדול (ומזויף, יש לציין) שהודבק לפניו של אלק.

 

שעון זהוב ויקר למראה (למעשה, אלק קנה אותו בחנות סטוק בחמישה דולרים בלבד) היה ענוד על ידו וחליפת שלושה חלקים בגווני אפור, אפור כהה ואפור בהיר הייתה על גופו והסתירה כליל את שריריו התפוחים.

 

שיערו נצבע לגוון אפור מזעזע (צבע מהסוג שיורד באמבטיה, כמובן) והפעם רגליו נעטפו בנעלי עסקים שחורות ומבריקות.

 

הוא היה נראה בדיוק כמו אנשי העסקים האפורים והמשעממים של ניו יורק הקלאסית, במיוחד עם הכרס (המלאכותית!) שהוכנה מכרית והודבקה לבטנו.

 

הוא חייך ויצא כשתיק העסקים האפור שלו תחוב תחת שכמו.

 

מגנוס היה שונא את זה.


 

אלק מתח אצבע דקה ויישר את משקפיו העבים.

 

חלפה כבר חצי שעה של תצפית, שבה ישב על אותו ספסל בפארק, עשה עצמו כקורא עיתון ושתה קפה זפת מן הקיוסק הקרוב.

 

הוא נעץ את שיניו במאפה שקנה במאפייה זולה, בדיוק כפי שראה בסרטים על מיליונרים ואנשי עסקים.

 

לפתע הדלת של הלופט של מגנוס נפתחה ואיזבל וסיימון יצאו ממנה, שלובי ידיים.

 

אלק הרים אליהם את מבטו וצמצם את עיניו. אלק חשב שהם נפרדו ממזמן! מה הם עושים?

 

הם התיישבו על אותו הספסל שעליו קליירי וג'ייס התמזמזו עליו לפני יומיים, בעוד הם שקועים בשיחה.

 

אלק שמע קטעים משיחתם, "קליירי וג'ייס יגיעו עוד מעט", "את צריכה לשמור על חשאיות" ו"אסור שהוא יידע"

 

איזבל נישקה את סיימון, כמו שמגנוס נישק את אלק כשנפרדו ("אני צריכה ללכת להתארגן", אמרה)

 

אלק הלך לשירותי הגברים והחליף בגדים לבגדיו שבהם היה אמור ללכת למגנוס, חולצת טריקו שחורה וג'ינס כחול דהוי.

 

הוא שטף את כל הצבע משיערו ומחק את האיפור.

 

הוא חייך חיוך קלוש כשהביט במראה. עכשיו הוא נראה כמו עצמו.

 

הוא ארז את כל הבגדים וצנצנות האיפור בשקית של בגדי ההיפסטר ויצא לעבר המכון, בעוד שעה בלבד הוא אמור לבוא אל מגנוס.

 

שלא במפתיע, הוא מצא את איזבל עסוקה במריחת איפור ופיזור נצנצים על שיערה.

 

כששאל אותה למעשיה, ענתה ש"יש מסיבה בפנדמוניום, והיא לא תפספס את זה בחיים".

 

הוא תהה האם כל מעשי ההתחפשות היו לשווא, וניער את מחשבה זו מעליו (ג'ייס תמיד מתכנן משהו!)

 

איזבל יצאה חצי שעה אחר כך, ואלק נשאר בחדרו לבהות בתקרה עד שיבוא למגנוס.

 

כחצי שעה נוספת אחרי שאיזבל יצאה, אלק ניצב בפתח דירתו של מגנוס ופתק אותה עם המפתח.

 

הכל היה חשוך ואלק קימט את מצחו ברוגז. בטח מגנוס תכנן להם עוד ערב רומנטי מייגע.

 

הוא ראה צללית שחורה ודקה; זה בטח מגנוס.

 

לפתע, החדר הואר והוא גילה שמגנוס והוא לא לבד.

 

מריס ורוברט חייכו אליו מקצה החדר, איזבל קפצצה לעברו בתלבושת הנצנצים שלה וקליירי וג'ייס נופפו אליו מפינה אפלולית נוספת.

 

אפילו סיימון, מאיה וקייל היו שם וסקרו את הבר העמוס ממתקים משונים במבטים סקרניים.

 

סיימון גילה משקה כחול על מדף צדדי והתרחק משם בזעף.

 

ומגנוס, מגנוס עמד במרכז החדר וחיבק אותו בחיבוק מוחץ צלעות.

 

רק אז אלק הבחין בבלונים הגדולים התלויים ברחבי החדר, ובעוגה הגדולה, מעשה ידיה של מריס, אשר עמדה במרכז הבר.

 

"מזל טוב אלק" מלמל מגנוס באוזנו של אלק; "אתה בן 20".

 

לאחר מספר משחקים, הרמות כיסא (שאלק התנגד להן בתוקף! שלא תחשבו שהוא נהנה!) ועוגה, הגיעו המתנות.

 

מריס ורוברט נתנו לו קשת חדשה וספר תמונות משפחתי ("באהבה לבננו המתוק" היה כתוב. אלק החליט שהוא שורף את הספר בשנייה שהוא חוזר הביתה)

 

סיימון הביא לו דיסק של הלהקה האהובה על אלק (שמתאים למחשב שאין לי, חשב אלק במרירות)

 

ג'ייס הביא לו תמונה של עצמו "כדי שיהיה לך משהו יפה בחדר" צחק, ואז הביא לו את המתנה האמיתית- צמיד כסף  שמתאים לזוג פראבאטי, שמאפשר לדעת בכל שנייה איפה הפראבאטי השני והאם הוא זקוק לעזרה.

 

קליירי אמרה ש"היא לא מכירה אותו כל כך, אז היא לא ידעה מה לקנות לו" והביאה לו ספר פנטזיה (שלמרבה האירוניה נקרא  'צייד המלאכים') וטאבלט חדש מהסוג שאלק תמיד השתוקק לו בסתר (אם היא לא הייתה אומרת, אלק היה מנחש שהיא עשתה עליו מחקר וגילתה מהו הרצון הנסתר שלו).

 

מאיה וקייל הביאו לו צעיף מזעזע בצבע ירוק- טורקיזי וכובע צמר תואם (אלק החליט שהצעיף והכובע ישמשו כחומרי בעירה לספר)

 

איזבל הביאה לו 50 דולר ("כי אין לי מושג מה הטעם שלך במתנות" אמרה)

 

אבל למרות הכל, הוא אהב אותם, טוב, אולי למעט אדם הזאב.

 

מגנוס חיכה שכולם ילכו וביקש מאלק להישאר.

 

 

הוא לקח את אלק למסדרון וירד על שתי ברכיו.

 

"אלכסנדר לייטווד, האם תסכים לכבד אותי בנוכחותך לצדי במשך כל חיי, לא משנה עד כמה אהיה מעצבן? בקיצור, תתחתן איתי?" מגנוס שלף טבעת זהב קטנה והציע אותה לאלק.

 

אלק חייך, לקח את הטבעת וענד אותה על אצבעו; "בתנאי שלא תלבש שמלת כלה"

 

 

 

תגובות

אווווווווווו · 20.10.2017 · פורסם על ידי :רוז חולת הספרים
איזה חמוד
זה מאלק לנצח
אני מתה עלהם
סיפור חמוד ומצחיק

תודהה 3> · 23.10.2017 · פורסם על ידי :דרמיוני 3> (כותב הפאנפיק)
הם באמת מושששים

אוווווווו · 25.10.2017 · פורסם על ידי :Arwen
מאלק!!!

אני מאוד מצטערת · 07.07.2018 · פורסם על ידי :פרופסור לבגוד השנייה
אני מאוד מצטערת, אבל עם כל הכבוד, זאת לא דרישה הגיונית לבקש ממגנוס שמלת כלה! מה זה? אז מה הוא ילבש? החליפה הורודה עם הנצנצים נמצאת בכלל בניקוי יבש

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007