האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הקולות הלוחשים

בטורונטו של ימינו, אדם עוזר לבקה ולקריס לברוח ממרקוס. פארל רוצה למצוא את קריס ולהגיד לה שהוא אוהב אותה, אבל מרקוס מצווה עליו להרוג אותה.



כותב: True Colors
הגולש כתב 16 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1059
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: רוחות וגנבים - זאנר: AU, דרמה, מתח, רומנס - שיפ: פארל/ קריס, בקה/מדוקס, אדם/ בקה. - פורסם ב: 22.10.2017 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 9246
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שם: הקולות הלוחשים

דירוג: PG13

שיפ: פארל/ קריס, בקה/מדוקס, אדם/ בקה.

תקציר מלא: AU. בטורונטו של ימינו, אדם עוזר לבקה ולקריס לברוח ממרקוס. פארל רוצה למצוא את קריס ולהגיד לה שהוא אוהב אותה, אבל מרקוס מצווה עליו להרוג אותה.
בינתיים, במיטיקה העתיקה, מדוקס יוצא למסע כדי להעיף את קליאונה מהשלטון שבדרום, ולאחר מכן יחפש את בקה.

הערות: למי שלא בקיא במושגים, AU זה קיצור של  Alternative Universe כלומר מציאות אלטרנטיבית. בקיצור, "מה היה קורה אם..."

 

קריאה מהנה (:

 

 

פרולוג: פארל

 

פארל ידע שהוא לא יכול להתכחש לרגשות שהוא מתחיל לפתח כלפי קריס. הוא בעצמו הודה בפני מרקוס שהוא מתחיל לפתח כלפיה רגשות. אבל מרקוס ציווה עליו לעשות את זה. הוא ציווה עליו להרוג אותה. ואם יתנגד לו, מרקוס יהרוג אותו. בדיוק כמו שהרג את סוחר הסמים באסיפה הראשונה של אדם. בדיוק כמו שהוא הורג את כל מי שהוא רוצה.

מרקוס הוא לא אנושי. הוא בעצמו סיפר שהוא הקים את האגודה הזאת לפני שישים שנה. אבל הוא נראה כמו גבר צעיר בן עשרים.

פארל נזכר באנס שלוקאס רצח כמה ימים לפני. לוקאס היה חברו הטוב ביותר של אחיו המת. ועכשיו הוא איתו. כשהוא היה קטן, פארל נזכר שלוקאס תמיד היה עצבני ואלים, אבל לא כמו שהתנהג אל האנס. מרקוס הפך אותו למפלצת. רוב הסיכויים שקונור התאבד בגלל משהו שמרקוס עשה לו.


אבל אבא של קריס, דניאל האצ'ר, רצח אותו כי הוא פגע בה.


מרקוס לא רוצה להפוך את העולם ליותר טוב. הוא הורס אותו. אבל מהרגע שנערים בני שש עשרה מצטרפים לאגודה, הם לא יכולים להתנגד למעשיו של מרקוס. אביה של קריס, היה החבר באגודה שמרקוס הכי סמך עליו. הוא הסתכן בכך שהציל את קריס ואת אחותה, בקה, במוות. הוא זכר את מילותיו האחרונות של דניאל האצ'ר, בספרייה של מרקוס.

"הן המשפחה שלי, מרקוס," אמר בקול חנוק. "לא הייתה לי ברירה אלא לנסות להגן עליהם."

פארל ידע שדניאל האצ'ר לא משקר. הוא רק רצה לעזור להן, לבנות שלו, לשרוד. אבל שוב, הפגיון הזהוב שמאפשר למרקוס לשלוט בכל החברים באגודה, קטל את חייו של עוד איש חף מפשע. פארל ניסה להתנגד לו. אבל אם הוא רק ינסה, מרקוס יהרוג אותו. הסימן השלישי שמרקוס עשה לו השתלט על פארל. פארל חש כאב, ולאחר רגע הכאב עבר. הוא הרגיש מלא, שיש לו הכל. הוא יכול היה להרוג בלי לחוש רגשות אשם. אבל אז הוא נזכר במה שקרה. אדם בגד במרקוס כדי להציל שתי נערות חפות מפשע. והעונש שלו יהיה מוות. הוא התחיל לרוץ, לעבר הכניסה מהמסעדה. ברגע שיצא מהמסעדה, הוא ראה הונדה אקורד לבנה, שהבנות נכנסו אליה.

הוא נתקף זעם. אחיו בגד בו - גורם למוות שלו עצמו.

אחרי שהבנות נכנסו למכונית, אדם הסתובב והתחיל ללכת לכיוון המסעדה. פארל הסתתר מאחורי עמוד, ויצא מהמקום לאחר שהיה בטוח שאדם הלך. הוא התחיל לרוץ אחרי המכונית. הוא שמע את קולותיהן של קריס ובקה, ועוד אישה, שכנראה הייתה הנהגת.
דניאל האצ'ר בגד במרקוס כדי להציל את בנותיו. זה לא היה רגעי וספונטני, הם תכננו את זה עוד לפני. אבל אחרי רגע הוא נזכר במשהו.


"שאלה אחת אחרונה, דניאל." מרקוס נשען לאחור בכיסאו והביט באיש שלפניו בדריכות. "רבקה האצ'ר היא הבת שלי?"
עיניו של דניאל נפערו לרווחה. "מה? אם היא-?" הוא נענע בראשו, כאילו מנסה להכחיש נמרצות, אבל המילים לא יצאו. "אני... אני לא יודע," ענה לבסוף.


אולי בגלל זה מרקוס כל כך רצה את בקה? אולי בקה קשורה למשהו הרבה יותר עמוק ממה שנראה? ומה אם כל מה שקורה קשור למרקוס, שרוצה 'להציל את העולם מהרוע'?

תגובות

פרק יפה! · 10.11.2017 · פורסם על ידי :הארי443
נרשמתי לעדכונים.
המשך!!

מה שכתבתי מקודם · 14.08.2018 · פורסם על ידי :הארי443
(:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007