האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הכל מעיינו של סוורוס סנייפ

סוורוס סנייפ תמיד היה דמות מעניינת ואהובה לקוראים. אבל אף פעם לא ראו את התגלגלות העניינים מעינו של סנייפ. בפאנפיק זה תכנסו לנעליו של סנייפ ולמחשבותיו!



כותב: עומר לאבגוד1
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5252
4 כוכבים (4.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דרמה/מתח/ פיק דוקומנטרי? - שיפ: סנייפ + לילי לילי + ג'יימס ועוד... - פורסם ב: 11.11.2017 - עודכן: 21.03.2018 המלץ! המלץ! ID : 9297
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

לאחר כמה חודשים, סנייפ התעורר לשמע צעקות אמו. אך אלה לא היו צעקות של זעקה, אלא צעקות של שמחה! כמה מפתיע! מקווה שזה טוב בשבילי "סנייפ! סנייפ! קום מהר! המכתב שלך מהוגוורטס הגיע!", הוא ראה את אמו עומדת בפתח דלת חדרו ובידה מכתב בצבע שמנת עם חותם שעווה אדום, בכתב ירוק ונתוי היה כתוב "לכבוד סוורוס סנייפ, חדר קטן, קומה ראשונה, סוף המסדרון". ישר קם סנייפ מהמיטה וחטף את המכתב מידה של אמו. סוף סוף זה הגיע! איזו שמחה! אני אפתר מהמקום הארור הזה, בוא נבדוק אם לילי קיבלה, היא בטוח גם קוסמת, רואים עליה , הרהר סנייפ וישר יצא מביתו לכיוון ביתה של לילי. לאחר כמה דקות הגיע לבית גדול ויפה עם רעפים אדמדמים חומים וקירות לבנים. "לילי! לילי! קיבלת מכתב? מכתב מהוגוורטס? רדי מהר!" צעק סנייפ, ואז במבט ישנוני הביטה לילי מהחלון, "ממש מוקדם סוורוס, אני אלך לבדוק רק תיהיה בשקט".

כעבור דקה ירדה לילי בהתרגשות "סוורוס קיבלתי! אנחנו הולכים להוגוורטס! אבל איך מגיעים לשם?" ידעתי שהיא מכשפה! יש! שמח סנייפ ואז מיהר להגיד בהתרגשות "בואי לביתי, אמא שלי תיקח אותנו לסמטת דיאגון, דרך אבקת פלו! ומשם ניסע להוגוורטס". לילי באה להגיד משהו אך סוורוס מיהר להוסיף "את תביני הכל שניהיה שם" ורץ איתה יד ביד לכיוון ביתו.

הם נכנסו בשקט בדלת, וגברת סנייפ, אישה שמנמנה עם שיער שחור ארוך, קידמה אותם בברכה "בוקר טוב לילי! את באה איתנו להוגוורטס?" "כן אמא גם היא קיבלה מכתב!". גברת סנייפ התקדמה לכיוון האח ולקחה שקיק בד קטן בידה.  סוורוס הסביר ללילי איך משתמשים באבקת פלו, ואז סנייפ ניגש לאח, פיזר אבקה ואמר "סימטת דיאגון!" ונעלם משם בניצוץ של אש ירוקה. סנייפ מצא את עצמו באח הציבורית של סמטת דיאגון, הוא ניקה מעצמו את האבק ומיד אחריו באו גברת סנייפ ולילי. "אני הולכת לגרינגוטס למשוך כסף, בנתיים תשוטטו ותראו מה אתם צריכים" אמרה גברת סנייפ והתרחקה מהם. סוורוס ולילי רצו בהתרגשות לתוך החנויות,ונבלעו בהמון.

המשך יבוא...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

i love it · 14.11.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
תמממשששייייךךך

יאייי · 14.11.2017 · פורסם על ידי :עומר לאבגוד1 (כותב הפאנפיק)
תודההההההה

יפה! · 15.11.2017 · פורסם על ידי :גיא פוטר4
יפהההה

תודה · 20.11.2017 · פורסם על ידי :עומר לאבגוד1 (כותב הפאנפיק)
תודה על הביקורת הבונה זה עוזר לי מאוד, אני אעבוד על זה

תיקנתי · 20.11.2017 · פורסם על ידי :עומר לאבגוד1 (כותב הפאנפיק)
תיקנתי וחילקתי את הפאנפיק לפסקאות אבל אני לא יכול להעריך את הפרקים שבו בגלל שאני מתכוון לכתוב לא רק על ילדותו של סנייפ אלא גם על בגרותו ועל פרקים חשובים בחייו והכל מנקודת המבט שלו. אני לא יכול על כל פרק בחייו לכתוב הרבה בגלל שגם עומדים להיות הרבה פרקים. אני אנסה להעלות פרקים פשוט בתדירות יותר גבוה.

אוי · 20.11.2017 · פורסם על ידי :עומר לאבגוד1 (כותב הפאנפיק)
בטעות מחקתי את התגובה שלך כי ניסיתי להסתכל על המשתמש שלך, סליחה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007