האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לונה - הסיפור האמיתי

לונה היא ילדה בהוגוורטס, והיא מעולם לא התיידדה עם אנשים אחרים. היא מנסה למצוא חברים...



כותב: Its leviOsa not leviosA
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5171
5 כוכבים (4.714) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפאתקאות - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 19.12.2017 - עודכן: 01.04.2018 המלץ! המלץ! ID : 9363
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הגיע ליל כל הקדושים. יש נשף. אף אחד לא הזמין אותי. זה היה צפוי.

 

ג'יני הלכה עם קולין. היא אומרת שהוא מעצבן ושהיא לא רוצה ללכת איתו. לפחות לה יש עם מי ללכת.

 

הגיע הנשף. לא הלכתי כי לא הזמינו אותי. גם נעלמו לי הנעליים. אני לא אוהבת את הוגוורטס.

 

בסוף הסעודה היה משהו מוזר. הארי פוטר הרמיוני גריינג'ר ורון וויזלי נתפסו עומדים מצפים במים, עם החתולה של פילץ תלויה מאובנת מאחוריהם. וזה לא הסוף - על הקיר מאחוריהם היה כתוב בדם: "חדר הסודות נפתח. גורו לכם אויבי היורש"

 

כשכולם הבינו מה קרה הם התחילו לצרוח וברחו לעבר המעונות. נסחפתי איתם.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

בשיעור תעופה למחרת אף אחד לא היה מרוכז. כולם חשבו על התקרית של אתמול.

 

"אמרו 'אפ' בקול יציב" אמרה מאדאם הוץ'

 

לפתע נשמעו צעקות "אפ!" מכל כיוון. לבסוף כולם הצליחו ורק המטאטא שלי נשאר על הרצפה.

 

"אפ!!!" צעקתי בכל כוחי. המטאטא עף גבוה באויר ואז נפל במהירות על ראשי. טוב לפחות תפסתי אותו...

 

כולם הצליחו לעוף, גם אני! (רק חבל שבסוף נפלתי) ג'יני עפה הכי טוב מכולם. זה לא היה מפתיע, היא טובה בהכל, ההפך הגמור ממני.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

הגיע שיעור תורת הצמחים. היינו צריכים להעביר דודאים קטנים לעציצים גדולים, כדי שיגדלו ויוכלו להכין מהם תרופה לגברת נוריס, ששכבה עדיין מאובנת במרפאה.

 

הדודא שלי נשך אותי ואז קפץ לי מהיד וברח. פרופסור ספראוט כעסה והורידה לי 5 נקודות בית. יופי. מה שהשגתי בשיעור לחשים עכשיו ירד...

 

ג'יני, כמובן, הצליחה להעביר 7 דודאים כשאני אחד אפילו לא הצלחתי...

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

ג'יני מתחילה להתנהג ממש מוזר - היא נעלמה להרבה זמן וחזרה מבולבלת לגמרי.

 

אני קצת שמחה כי ככה היא פחות טובה בכל כך הרבה דברים. אני לא אמורה להרגיש ככה כי היא ממש נחמדה אלי כל הזמן, אבל היא פשוט מושלמת - מהשיער החלק הג'ינג'י היפה, ועד כישורי הקווידיץ' המדהימים שלה...

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

יש משחק קווידיץ' סלית'רין נגד גריפינדור. היה דווקא מגניב. ישבתי לבד כי לא היה מישהו ברייבנקלו שמוכן לשבת לידי.

 

גריפינדור ניצחה בהפרש של 40 נקודות. ג'יני אמרה שהיא רוצה גם לשחק בקבוצה

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

מקווה שאהבתם❤ ממשיכה מחר

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך · 24.12.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
איך אפשר לחכות??
אני משתגעתתתת
תמשיכיייי

חחח · 24.12.2017 · פורסם על ידי :Its leviOsa not leviosA (כותב הפאנפיק)
סליחה שאני מרושעת. מועחעחעח. תודה על התגובות הטובות!

יאלללה המשך · 26.12.2017 · פורסם על ידי :Kyoshi

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007