האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

כול מה שאני צריך זה אותך.

ניקו וויל מוזמנים להשתתף בחתונה של פרסי ואנבת'.



כותב: חד-קרן בצבע טורקיז
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 24318
5 כוכבים (4.818) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: גיבורי האולימפוס - זאנר: רומנטי - שיפ: סולאנג'לו בעיקר, אבל קצת פרסבת' - פורסם ב: 09.01.2018 - עודכן: 13.05.2020 המלץ! המלץ! ID : 9405
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש


1} השאלה
וויל וניקו הלכו יד ביד ברחובות מנהטן, ארבע שנים עברו מאז המלחמה. הם היו אמורים לפגוש את פרסי, אבל הוא אמר שהוא יאחר בחצי שעה, מקולו, הם הבינו שהוא נרגש. 
"טוב יש שני דברים שאנחנו יכולים לעשות," אמר וויל בעודו סוקר את הפארק מולם. הם היו במקום בו פרסי קבע להיפגש איתם. "או שנלך ממול ונחפש משהו לאכול או שנחכה בפארק". 
רק אז הם הבחינו בפרסי ואנבת' עומדים בפארק. אבל הם לא היו לבד - פרנק, הייזל, ריינה, ג'ייסון, פייפר, ליאו וקליפסו היו איתם. כולם נראו מאוד נרגשים עד כדי כך שלליאו יצא עשן מהנחיריים, אבל לא נראה שהוא שם לב. 
ניקו התלהב. "היי, מה כולכם עושים פה?!"
פייפר חייכה. "אפשר להגיד להם?" היא אמרה בחוסר סבלנות, "בבקשה, בבקשה!" 
ניקו היה מבולבל." לספר לנו מה?" ואז, הוא שם לב לטבעת היהלום על האצבע של אנבת', וזה הכה בו. "אתם מאורסים? פרסי הציע נשואים?" 
אנבת' שלחה מבט מרוגז לעבר פייפר. "כן!" היא אמרה נרגשת. היא נראתה שונה. בוגרת יותר, יותר שמחה. 
גם פרסי נראה שונה. לפתע הוא כבר לא היה האהבה הראשונה של ניקו, הוא היה גבר מאורס. כבר לא נער שבחר במישהו אחר, אלא בחור שהיה כל כך בטוח בבחירה שלו שהוא החליט לעשות את זה רשמי. 
ויותר מזה, ניקו לא הרגיש שום דבר חוץ משמחה, שזה הפתיע אותו. 
זה היה סימן שהוא התגבר על רגשותיו לגמרי, הפסיק להרגיש איך שהרגיש כשהם רק נפגשו. זה אומר שהוא עבר את החלק הזה בחייו, המשיך הלאה.
"רצינו להגיד לכם בנפרד אבל..." אנבת' אמרה, אבל ניקו קטע אותה בעזרת חיבוק שלא היה אופייני לו. "אני כל כך שמח בשבילכם," ניקו אמר, ועבר להסתכל על וויל. האם גם להם היה סוף כזה? 
אנבת' שיחררה את ניקו והמשיכה לדבר." טוב כבר שאלנו את השאר..." היא הסתכלה על פרסי, ופרסי החזיר לה מבט.
"האם תהיו השושבינים שלי?" שאל פרסי, ממשיך את דבריה של אנבת'. ניקו הסתכל לאחור אל הייזל שזקפה אגודלים לעברו, על פייפר שקרצה, וריינה... טוב לריינה היה מבט מוזר, כאילו היא חושבת על העתיד וזה גורם לה לשמחה (רק בזמן האחרון היא מצאה חבר).
"באמת? זאת אומרת כן, בטח שכן," וויל אמר ושם יד על הכתף שלו, "וואו אני, אני... אוקיי. אוקיי, כן." הוא נראה כל כך שמח שזה גרם לניקו לצחוק.
"תרגע, ילד שמש," אמר פרסי. 
"ילד שמש?" שאל וויל, אבל לא נראה כועס במיוחד. 
"החתונה בעוד חודש," הכריזה אנבת', "זה מזכיר לי שאני חייבת ללכת לעצב את ההזמנות. פרסי!" פרסי גלגל עיניים, אבל לא נראה מעוצבן "נתראה אחר כך".


תגובות בבקשה!! זה הפאנפיק הראשון שלי!!

הפאנפיק בוטא על ידי האחד והיחיד סוז (Demons Run)

הפרק הבא
תגובות

וואו! · 12.01.2018 · פורסם על ידי :Allieson S
יש עוד משהו להגיד חוץ מזה?!
אה ו-המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יאיי · 11.02.2021 · פורסם על ידי :Sophie Foster
זה מממש חמוד אבל חרפן אותי שכתוב על ריינה "רק בזמן האחרון היא מצאה חבר". אוקיי, לריינה לא היה ולא יהיה חבר (בן זוג) לעולם.
כאילו, היא מצטרפת לציידות ארטמיס + האזהרה של אפרודיטה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007