האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הארי סטיילס כותב פאנפיק

הארי סטיילס כותב פאנפיק על וואן דיירקשן, והמתרגם האישי שלו מתרגם אותו. בפאנפיק הוא חושף סודות על הלהקה, טיפים לזמרים מתחילים, ודברים שלא סיפר לאיש.



כותב: George Weasley
הגולש כתב 34 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1215
5 כוכבים (4.75) 4 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: וואן דיירקשן - זאנר: הומור ובלה בלה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 12.01.2018 המלץ! המלץ! ID : 9417
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

 

אז שלום אנשים! החלטתי לכתוב פאנפיק. אבל למה שאני, הארי סטיילס המצליח והגאון והחכם, אכתוב פאנפיק על הארי פוטר הכלומניק הזה? אני אכתוב פאנפיק על עצמי, ועל הלהקה שלי! שכמובן, התפרקה, אבל זה לא חשוב. אז הנה, אני מתחיל בפאנפיק!

 

קודם כל, אני רוצה לספר לכם כמה סודות שלי. אני לא באמת יודע לשיר (אבל אם תספרו את זה למישהו, אני בטוח שהסוכן שלי יטפל בכם, כך שבמקרה הטוב תמצאו אתכם בצינוק, מואשמים בהעלבת הארי. שלמעשה, קיים חוק כזה). האמת היא שמישהו אחר שר במקומי, כי אין לי כוח לאמץ את מיתרי הקול שלי. למען האמת, אני גם לא יודע איך לשיר בסולם הנכון, ואני שוכח המון מילים באמצע השיר. כמובן, לא רק אני ככה, אלא כל חברי וואן דיירקשן. אני מעדיף לקרוא ללהקה וואן די, כי ככה אף אחד לא מבין את המשמעות של צמד המילים (כיוון אחד). האמת היא שהלהקה התפרקה בגלל שכל-אחד רצה ללכת לכיוון אחר, ולפתח שירי סולו (שכמובן, לא אנחנו שרים, אלא סתם זמרים אחרים עם קול דומה לשלנו).

 

יש לי כמה טיפים לזמרים מתחילים, שאני רוצה לחלוק איתכם. קודם כל, כדאי לכם להקשיב לכל האלבומים של הלהקה, וכמובן לשירי הסולו שלי (בלי כל השירים הטפשיים האלו של ליאם, או של זאין מאליק). מלשמוע מוסיקה (ואני לא מתכוון למוצרט, לבטהובן או לבאך) אפשר להבין המון. למשל, שאתם רוצים להתאבד. לא חשוב. אז אחרי ששמעתם את כל השירים שלי לפחות שלוש פעמים, אני ממליץ לכם לקנות קודם כל גיטרה, כדי שתוכלו לעשות את עצמכם כאילו אתם שרים. אני ממש טוב בזה. כמובן שצריך להתאמן כמה שעות, בשביל לחכות את צ'אק ברי, אבל בסוף תצליכו. טיפ שלישי: כדאי לכם למצוא כמה זמרים שמסכימים לשיר במקומכם, כדי שלא תצטרכו לאמץ את מיתרי הקול שלכם. וכמובן, אתם חייבים ללכת למישהו (במקרה שלכם, קוסם) שיעשה שתיראו יפה. אז אלו הטיפים לביינתיים.

 

אני מקווה מאוד שתאשרו את הפאנפיק הזה, כי אם לא, אני מיד מתקשר לסוכן שלי, והוא יכניס אתכם לכלא על אי אישור פאנפיק של הארי סטיילס.

 


 

אם (במקרה) לא יאשרו את הפאנפיק המדהים הזה, אני בטוח שזה בגלל שמי שמאשר.ת את הפאנפיקים מעריצ.ה של וואן דיירקשן או של הארי סטיילס. תגובות, המלצות, דירוגים והרשמות יתקבלו בברכה.

תגובות

נקרעתי לגמרי · 19.04.2018 · פורסם על ידי :Rangi
הורס מצחוק

זה אדיר · 30.06.2019 · פורסם על ידי :Mrs.Stylinson
אני מתה מצחוק

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007