האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

ג'יני והרמיוני-המלחמה

ג'יני והרמיוני נלחמות על ליבו של הארי. סוף מרגש ומפתיע!



כותב: הרמיוני_לנצח123
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6824
4 כוכבים (4.2) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה, פעולה ועצב - שיפ: ג'יני/הארי הרמיוני/הארי הרמיוני/רון לכמה שעות לונה/כריס (דמות שהמצאתי) ג'יני/סודדד - פורסם ב: 22.01.2018 - עודכן: 15.09.2019 המלץ! המלץ! ID : 9455
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ג'יני ישבה על מיטתה במחילה ונאנחה. כמה זמן לא ביקרה במקום הזה... בביתה האהוב. לפתע נשמעה דפיקה על הדלת. ג'יני רצה בקחילות למטה, פתחה את הדלת וראתה את הארי, רון ו... הרמיוני. ג'יני הייתה מבולבלת. "מה היא עושה כאן?" לחשה באוזנו של רון. "היא והארי חברים. שכחתי לכתוב לך..." ענה לה רון בלחישה. "אתה יודע שאני רוצה את הארי הרבה זמן. איך שכחת?" התרגזה ג'יני, אבל בשביל לא להחראות כמו מארחת לא מנומסת, היא חייכה חיוך רחב ואמרה: "היכנסו, הארי, רון, הרמיוני..." הרמיוני שמה לב לקרירות שבקולה של ג'יני כאשר פנתה אלייה, ואמרה: "אז... ג'יני... לא נפגשנו כבר הרבה זמן... מאז שהיינו בני 17, לא? ואת היית בת 16... ועכשיו אנחנו בני 25... איך הזמן טס, לא?" "לא, לא ממש. אצלי הוא עבר די לאט. אין לי בן זוג, אני יוצאת לדייטים פה ושם אבל... לא, אין לי בחור קבוע. הזמן זוחל אצלי. אולי אצלך הוא לא, כי יש לך חבר... גם החיים עברו לי בטיל כאשר הייתי בת הזוג של הארי." אמרה ג'יני, כשלפתע צץ במוחה רעיון. "הארי, שמעתי שהרמיוני בוגדת בך. עם מאלפוי! אני רצינית." ג'יני הייתה מוכנה לעשות הכל בשביל להחזיר לעצמה את הארי. הארי נעץ בה מבט המום. "את בטוחה?" הוא אהב את הרמיוני וחשד שג'יני מנסה לסכסך בניהם. "בטוחה. מיליון אחוז." הארי ניגש אל הרמיוני ואמר: "הרמיוני, אני רוצה לשאול אותך משהו... הבנתי שאת עם מאלפוי. זה נכון?" אמר הארי באוזנה של הרמיוני. "מה?!" הזדעזעה הרמיוני. "ממש לא! מי אמר לך את זה?" "ג'יני." אמר הארי, והוסיף: "ואני מאמין לה. יותר מאשר לך, בכל אופן..." הרמיוני התחילה לבכות. "אבל זה לא נכון!" אמרה. הארי לא השתכנע. הפעם הראשונה בה אמרה הרמיוני שהיא לא עשתה כלום, נשמעה יותר מדי מבוהלת ומכחישה לדעתו של הארי. "אז אני הולכת עם רון להוגסמיד..." מלמלה הרמיוני ומשכה באף. "לאכול משהו." הוסיפה. רון שמע את שמו והביט על המקרה בדיוק בזמן בשביל לראות את ג'יני והארי מתחבקים ואז מתעתקים, ואת הרמיוני בוכה מתעתקת. רון קם ורץ מספיק מהר בשביל לתפוס בכתפה של הרמיוני ולהתעתק יחד איתה.  כשהגיעו אל הוגסמיד רון תפס את ידה של הרמיוני ונישק אותה, ואז במהירות התנתק ממנה, בחשש שהגזים הפעם. הרמיוני חייכה ונישקה אותו. היא חשבה על הארי. היא עדיין אהבה אותו. את רון לא. ואז היא חשבה על הנקמה בג'יני, וחייכה. זו הייתה תחילתה של מלחמה.

 

הפרק הבא
תגובות

אני לא רגילה · 23.01.2018 · פורסם על ידי :הוגוורטסית
לכתוב תגובות כאלו,ואני יודעת כמה זה מעצבן,אבל לדעתי,את לא מראה מספיק רגשות וקצת ממהרת מדי עם העליה, הרעיון עצמו טוב

טוב. הנה ההערות שלי · 24.01.2018 · פורסם על ידי :Masha Rostova
1. הרעיון עצמו נחמד, לא חושבת שקראתי פעם איזשהו פיק לגבי מלחמה כלשהי בין ג'יני והרמיוני על הארי. מעניין לאן את חושבת לקחת את זה.

2. עכשיו, לגבי ביצוע: את צריכה לדעתי בטא. נתחיל עם זה שהמשפטים צפופים וקשה להבין מי אומר מה ומתי. כדאי שתחלקי את הסיפור לפסקאות או לפחות בצורה כזו שהוא יהיה סכמטית יותר ברור. יש לך כמה שגיאות הקלדה שבטא יוכל לעזור לך בהן. או פשוט לקרוא את הקטע פעם נוספת כדי לוודא שאין שגיאות כאלו ומקסימום לערוך.

3. הפרק רץ מהר מדי, אין מספיק הסבר לגבי מה שקורה, ונשארתי קצת מבולבלת. ג'יני אומרת להארי שהרמיוני בוגדת בו והוא ישר נפרד ממנה? בלי לשאול שאלות או לנסות לברר לעומק מה הסיפור מאחורי זה? ומיד מנשק את ג'יני. זה נראה לי קצת מוזר.

אני אעקוב אחרי הסיפור כי הוא נשמע מעניין רעיונית והייתי רוצה לראות לאן הוא הולך. אשמח אם תתייחסי לנקודות שהעליתי. בהצלחה!

הרעיון ממש מעניין · 24.01.2018 · פורסם על ידי :Kyoshi
אבל הארי לא כזה שיעזוב את הרמיוני בגלל שקר קטן של ג'יני
אוף ולמה כולם הופכים את ג'יני לרעה....

רעיון טוב · 25.01.2018 · פורסם על ידי :Its leviOsa not leviosA
הכתיבה עצמה באמת קצת צפופה אבל הרעיון מגניב

תיקנתי! · 11.03.2018 · פורסם על ידי :הרמיוני_לנצח123 (כותב הפאנפיק)
לכל מי שהגיב, תיקנתי את זה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007