האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


וולדמורט לא קיים

מה היה קורה אם וולדמורט מעולם לא היה קיים? איך זה היה משפיע על העולם של הארי? קראו עכשיו!



כותב: עמרי ברעם
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3114
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה, הרפתקאות - שיפ: הארי/ג'יני, הרמיוני/רון, דראקו/שרה - פורסם ב: 29.01.2018 - עודכן: 27.04.2018 המלץ! המלץ! ID : 9481
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ב 31 באוגוסט בשעה עשר וחצי הגיעו הארי והוריו לתחנת הרכבת קינגס קרוס. הארי עבר ראשון  אל המחסום לרציף 9 ושלושה רבעים. הארי מצא תא ריק באמצע הרכבת, הניח את הדוויג ואת המזוודות שלו ויצא כדי לדבר עם הוריו. "שלח לנו מכתבים. לפחות פעם בשבועיים." אמרה אמו. "טוב, לא צריך להגזים, לא פעם בשבועיים אבל לפחות פעם בחודש." אמר אביו. "בסדר, בסדר, אני אשלח, תירגעו."  הוא אמר בעצבנות. הוא לא רצה שמישהו יראה אותו ככה. אבל אז הוא ראה את חברו רון מגיח מהמחסום שהפריד בין הרציף 9 ושלושה רבעים לתחנת הרכבת. מיד אחריו הגיחו גם הרמיוני, פרד, ג'ורג', פרסי, ג'יני והוריו של רון. "הי, רון, הרמיוני!" אמר הארי. רון הרמיוני והשאר הבחינו בו והלכו לכיוונו. "הי הארי, מה נשמע, איך היה החופש?" שאל רון. "עבר טוב. איך היה שלכם?" הוא שאל אותם. "כן, גם שלנו עבר טוב." אמרה הרמיוני. ההורים כבר היו שקועים בשיחה נרחבת. ג'יימס וארתור דיברו על הלילות האחרונים הסוערים שעברו עליהם בעבודה. ג'יימס היה הילאי וארתור וויזלי עבד גם במשרד הקסמים, במחלקה למניעת שימוש לרעה בחפצי מוגלגים.  הארי רון והרמיוני שמעו אותם מדברים- "כן, זה בהחלט בעיה, אף אחד ללא יודע מה לעשות בנוגע לזה. יש כל כך הרבה לחץ בזמן האחרון," אמר ג'יימס למר וויזלי, "הייתי אמור להיות עכשיו בישיבה עם השר, למזלי הצלחתי לדחות את זה, אבל אני עכשיו מיד צריך לחזור למשרד, כל הזמן יש מקרה חדש." "כן, זו בעיה," אמר מר וויזלי, "אני לא יודע עוד כמה זמן הם יצליחו להסתיר את זה מכולם. היו כבר עשרה מקרים לפחות!". בעוד הארי רון והרמיוני תוהים על מה הם מדברים נשמעה שריקה והילדים מיהרו לעלות אל הרכבת. הם שרבבו את ראשם מתוך החלון ודברו עם הוריהם. " ביי הארי מתוקי, אנחנו אוהבים אותך, נתראה בחג המולד." היא צעקה אליו. הרכבת התחילה לנוע ונשמעו קריאות "ביי" ונפנופי ידיים. הארי נופף להוריו לשלום עד שהרכבת פנתה בעיקול והרציף נעלם מן העין. פרסי הלך מעט אחרי מהתא אל תא המדריכים. מסתבר שפרסי נבחר להיות ראש המדריכים דבר שמילא אותו ביותר גאווה ושחצנות מבדרך כלל, אם זה בכלל אפשרי. פרד וג'ורג' נשארו איתם בתא לכמה דקות אבל אז יצאו והלכו לחפש את חברם לי ג'ורדן. ג'יני הלכה לבקר את החברים שלה והארי רון והרמיוני נשארו לבד בתא. הם התחילו לדבר על השיחה שזה עתה שמעו של מר וויזלי וג'יימס. "מעניין על איזה מקרים הם מדברים. רון, אבא שלך אמר לך משהו על זה, כי שלי לא אמר לי כלום. זאת אומרת, שמתי לב שהוא עובד הרבה יותר מבדרך כלל, אבל חשבתי שזאת סתם תקופה עמוסה עם כל מיני ניירות וכאלה..." אמר הארי. "באמת גם אבא עבד יותר בזמן האחרון," אמר רון, "ושמעתי אותו ואת אמא מדברים על העברת מחלקה אבל לא שמעתי על שום אירועים." "הרמיוני," אמר הארי, "את תמיד עוקבת אחרי הנביא היומי, שמת לב שרשמו משהו על איזה אירועים?". "לא," השיבה הרמיוני, "למרות שהיה איזה רצח של מוגלג שדיווחו עליו לפני כמה שבועות ואמרו שזאת מגמה שמתגברת, אבל אחרי זה לא רשמו כלום על הנושא בכלל." הארי תהה בליבו מהו אותם אירועים שבגללם אביו נראה כל כך מודאג בשבועות האחרונים. בדיוק אז חזרה ג'יני לתא והם הפסיקו מיד לדבר על זה. היא הסתכלה על שלושתם בחשדנות לפני שהתיישבה במושב ליד הארי. כעבור שעה רון והרמיוני כבר היו שקועים בוויכוח (כרגיל) בנוגע לחתול החדש של הרמיוני- קרוקשנקס והארי וג'יני היו שקועים בשיחה נמרצת על כמה שהם מצפים לחזור להוגוורטס ופתחו בשיחה על קבוצות הקווידיץ' ובאותה ההזדמנות סיפרה ג'יני להארי סוד שהיא מתכוונת לנסות ולהתקבל לתפקיד הרודפת השנה, למרות שהיא רק בשנה השנייה שלה. במהלך הקיץ הארי התארח אצל הוויזלים פעמים רבות ויצא לו גם לשחק עם ג'יני קווידיץ' ולראות כמה היא טובה. רון והאחים שלו היו כל כך מופתעים עד שבאמצע המשחק ג'יני טסה עם המטאטא שלה כל כך מהר עד שהיא הפילה את רון משלו. אף אחד ממשפחתה לא ידע שהיא התאמנה בסתר בקווידיץ' מאז שהיא בת שש.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תרשמו תגובות · 04.02.2018 · פורסם על ידי :עמרי ברעם (כותב הפאנפיק)
אני רוצה להוסיף עוד פרק אבל אם אין מספיק תגובות או קוראים אז אני לא אמשיך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007