האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מיומנה של סיביל טרלוני



כותב: elephanti
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1796
4 כוכבים (3.5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: יומן - שיפ: מודי+טרלוני - פורסם ב: 12.06.2010 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 952
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

על העבר תמיד אוכל לדעת, גם את העתיד אצליח לחזות. את העבר תמיד אוכל לשנות ואת העתיד להחליף. בעבר תמיד אוכל לבקר ובעתיד תמיד אוכל לחוש. אך ההווה הוא אחר. כל חלקיק שניה הוא ההווה אך גם העבר או העתיד. ההווה הוא לא נודע. אך יש דבר אחד שאני יודעת- שאיני יודעת עליו שום דבר.

 

בהוגוורטס אקספרס, בדרך להוגוורטס

אני מתרגשת. היום זהו יומי הראשון בדרכי להיות קוסמת בוגרת. היום, לעת ערב, אכנס בשערי הטירה הגדולה והמפוארת שכל כך חלמתי להיכנס בשעריה. על הוגוורטס שמעתי רבות מהורי, מאחיי ואחיותיי, ואפילו מסבי וסבתי. האזנתי לסיפורים רבים על האגם השחור שמסביב לטירה, על האולם הגדול, על מגרש הקווידיץ' ועל מצנפת המיון. אין לתאר במילים את רגשותיי וחששותיי לגבי המיון הערב. אני כה מפחדת שאתמיין לבית שליבי לא חפץ בו... עם כל שנייה שעוברת גובר הדחף לעזוב הכול ולחיות כאדם פשוט וחסר קסם. אך משהו בכל זאת גורם לי להישאר על הרכבת שמתקרבת לאט לאט אל בית הספר. כנראה שהקסם שבי גורם לי לשבת ופשוט לשתוק. אולי אני לא מוציאה הגה מתוך בושה- מולי התיישב ילד כגילי שבא מלונדון. אלאסטור שמו. שיערו בהיר וארוך כדבש הנוזל מראשו ופניו חלקות, בהירות ונוצצות כאילו עשויות מחוטי זהב. שריריו בלטו במקצת מתחת לגלימתו וחיוכו היה לבן כל כך עד שסנוור את עיניי.
הנופים מעבר לחלון עברו והשתנו מרגע לרגע. שנינו, אלאסטור ואני ישבנו שעות רבות בלי להוציא הגה. כמוני, הוא כנראה ביישן. במסדרון הרכבת עבר אחד המדריכים והודיע כי עוד מעט נגיע להוגוורטס. ידעתי שאולי לא תהיה לי עוד הזדמנות לדבר עם אלאסטור אך פחדתי. רק כשכבר ראיתי את הטירה מרחוק אזרתי אומץ ופתחתי את פי.
"שלום..." אמרתי. אלאסטור הסתובב אלי וחייך. כנראה צחק על פני שהאדימו מרוב בושה.
"ערב טוב עלמתי" הוא אמר בקול נעים ועדין, "חשבתי שאינך יכולה לדבר. כל כך הרבה שעות ישבת פה ולא אמרת מילה. מה שמך?". לפתע שכחתי את שמי. לא יכולתי להיזכר בדבר- בשם משפחתי, שמות הוריי...
"אהה..." ניסיתי פעם נוספת להיזכר, "אני מצטערת... אני לא מרגישה טוב. עדיף שאתה תספר על עצמך ואני אקשיב. כך לפחות תהיה תועלת לשיחה". לא האמנתי לעצמי. הצלחתי להוציא מפי משפט שלם!
"שמי אלאסטור מודי. אני בא מלונדון..." הוא אמר והחל לספר על קורותיו ועל משפחתו. בזמן שהאזנתי לדבריו העולם התחיל להתערפל לפני. הקולות נשמעו חלשים יותר ויותר ועיניי החלו לראות במטושטש. התחלתי לראות הזיות. ראיתי את אלאסטור יושב על כיסא כשמצנפת המיון על ראשו. "גריפינדור!" היא צעקה. באותו הרגע הכל השחיר. רגע אחד עוד הקשבתי לאלאסטור וברגע שאחריו כבר הייתי שרויה על הרצפה, ללא הכרה.

 

"סיביל... תתעוררי..." לחש מישהו מעלי. שתי נשים עמדו לידי. האחת נראתה כמו אחות והשנייה כמו מכשפה אמיתית. באותו רגע שמתי לב שני שוכבת על מיטה לבנה, כנראה במרפאה.
"סיביל, איך את מרגישה?" שאלה האישה "המכשפה". היא לבשה גלימה ארוכה וכובע מחודד. פניה היו מודאגות מאוד. עניתי לה שאני מרגישה מציין. לא חשק לי להישאר עוד בחברת הנשים הלא מוכרות. הן לא הרפו.
"התעלפת ברכבת. האם את יודעת למה?" אמרה האחות. נדתי בראשי. הן המשיכו לשאול אותי שאלות מוזרות שלא היה שום סיכוי שאדע את התשובה להן. הן הסבירו לי שאחת מהן, האחות, היא גברת פומפרי, אחות בית הספר, והשנייה היא פרופסור מקגונגל, ראש בית גריפינדור.
"פרופסור, לאן התמיין אלאסטור מודי? לגריפינדור?" שאלתי.
"כן. למה את רוצה לדעת זאת?" שאלה מקגונגל. נבהלתי. התמונות שראיתי ברכבת לפני העילפון עלו בראשי.
"ראיתי זאת ברכבת פרופסור. קצת לפני העילפון..." אמרתי מלאת פחד אך גם בהתרגשות, "ידעתי שהוא יתמיין לגריפינדור עוד לפני שהחל המיון". פרופסור מקגונגל ומדאם פומפרי הופתעו. הן התלחששו מספר דקות והחליטו לשחרר אותי למגורי התלמידים. כבר עמדתי ליד הדלת כשהבנתי שאיני יודעת לאן ללכת.
"פרופסור, לאן ללכת?" שאלתי בחשש שתצחק.
"אה.. סלחי לי. התמיינת לגריפינדור. מר מודי מחכה לך בחוץ. הוא ילווה אותך למעונות," היא אמרה, "ברכותיי".

*** עם הזמן אני אתחיל לכתוב בקצת פחות רשמיות ועם יותר סלנג. הכל בגלל התקופ שבה הסיפור מתרחש***

תגובות

תגיבו · 12.06.2010 · פורסם על ידי :elephanti (כותב הפאנפיק)
תגיבו!!!!!!!!!
לאלו מכם שלא מסכימים איתי שטרלוני התמיינה לגריפינדור- תקראו את השביעי שבו כתוב שהיא נלחמה באוכלי המוות. היא אמיצה (קצת). ואלו שלא חושבים שהיא מתאימה למודי- זה סתם כי היא מוזרה אז גם הסיפור מוזר
במשך הזמן אני אקפוץ בתקופה אחת לאחרת... עד ליום המוות שלה בעצם...

היא יותר מתימה ליהיות באפלפף · 12.06.2010 · פורסם על ידי :ayk
היא יותר מתאימה ליהיות באפלפף

סתכלי את זה מהצד שלי · 12.06.2010 · פורסם על ידי :ayk
סתכלי את זה מהצד שלי היא לא כל כך אמיצה והיא בתוח לא בסלידרין והיא לא חכמה אז אפלפף זה אדבר היכיד שנישר!

אבל אדין ממש יפה · 12.06.2010 · פורסם על ידי :ayk
אבל אדין ממש יפה

זה מעולה. · 13.06.2010 · פורסם על ידי :The Woman
תיאורים מצוינים, ניסוח טוב, מעולה D:

אני מסכימה עם AYK · 13.06.2010 · פורסם על ידי :elephanti (כותב הפאנפיק)
מה שקורה זה שרולינג לא כתבה איפה טרלוני הייתה, אז פשוט חיברתי אותה עם מודי
אני רוצה שהם יהיו באותה הבית כדי שהם יהיו יחד הרבה מאוד וכדי שהיא תוכל לרגל אחריו במעונות....

סבבה · 14.06.2010 · פורסם על ידי :Tika Queen
נחמד מאוד. זה ממש עושה רושם כאילו טרלוני כתבה את זה. בלי להעליב, לדעתי היא די בושה לגריפינדור והכי מתאים לה להיות ברייבנקלו, אבל כל אחד וההתאמה שלו. אהבתי איך שתיארת את מודי. מחכה להמשך! (-:

חמוד!!!!! · 16.06.2010 · פורסם על ידי :עפריקי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007