האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סליחות // אורי

דראקו ונויל נפגשים לאחר שנים, כאשר המצב שלהם הפוך מכשהיה בהוגוורטס. השיחה מתפתחת לבקשת סליחה עמוקה מצד דראקו...
שווה לקרוא



כותב: Kaladin
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 979
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דרמה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 26.03.2018 המלץ! המלץ! ID : 9609
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור


תודה ללונגה (נגה) שביטאה לי את הפאנפיק :)
ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג וכל זה
מקווה שלא יצא כושל מידי ><





סקורפיו מאלפוי משך בחולצתו של אביו. 
"אבא, צריך להגיע לרכבת," הוא אמר. 
דראקו מאלפוי, אוכל מוות לשעבר ממשפחה טהורת דם שפעם הייתה בעלת כוח ומעמד - אותם הוא איבד זה מכבר - התעורר לפתע מהרהוריו וחזר למציאות. 
"בסדר, קדימה. בוא נלך," הוא אמר לבנו בקול עייף.

"אדוני, הפלת את זה," אחד האנשים ברציף אמר והושיט לעבר פרופסור לונגבוטום את הספר שהוא הפיל. 
נויל לונגבוטום, פרופסור לתורת הצמחים בבית הספר הוגוורטס, הודה לאדון, לקח ממנו את הספר ופנה לדרכו. 'פעם מגושם, תמיד מגושם,' הוא חשב בעצב קל. אך הוא סירב להיכנע לעצב שחש ומיד החל לחשוב על השיעור הראשון של השנה. 
"אומנם פעם הייתי כלומניק וכולם, בעיקר מאלפוי, צחקו עליי, אבל היום אני פרופסור מכובד בהוגוורטס," הוא הזכיר לעצמו בקול כדי לצאת סופית מהעצבות. 'כל מה שחסר לי כדי לשמוח באמת זה סליחה מאלה שפגעו בי,' הוא חשב.

"להתראות, סקורפיו," דראקו אמר לבנו כאשר זה עלה לרכבת. לאחר הפרידה הוא פנה לאחור במהירות, עובר בן הורים נרגשים, תלמידים עם עגלות עמוסות ציוד וחיות ומעט מורים. 
הוא מיהר כל כך מסיבה פשוטה - הוא לא רצה לפגוש את פוטר המהולל ואת אשתו שתמיד הזכירו לו את הטעויות של עברו. 
'מדברים על החמור והחמור מגיע,' הוא חשב ברגע שהארי, ג'יני וילדיהם נכנסו לרציף. הוא התרחק מהם ופנה לעבר יציאה הנוספת, כשלפתע הוא התנגש במישהו. 
"תסתכל לאן אתה הולך," הוא מילמל בכעס. 
"דראקו? מה שלומך?" האיש אמר לו בנימוס.
"לונגבוטם?" דראקו פלט בהפתעה. "מה אתה עושה פה?"

"פרופסור לונגבוטום, ליתר דיוק," נויל תיקן בחיוך. הוא אהב להתגאות בתואר שלו, שהוכיח שבסוף כן יצא ממנו משהו. 
"פרופסור? ברכותי..." מלמל דראקו. מאיזו שהיא סיבה הפגישה הזאת הרגישה לו חשובה. 
"אני חושב שאני חייב לך התנצלות," הוא אמר לאחר מספר רגעים. "הייתי מגעיל אליך בבית הספר," הוא הוסיף. 
"כן, באמת היית די מגעיל," אמר נויל בשעשוע קל. 
דראקו חייך לרגע והמשיך לדבר. 
"בתקופה של הוגוורטס הייתי בטוח שאני יותר טוב מכולם. היו למשפחה שלי זהב ומעמד של טוהר הדם, וחיכנו אותי לחשוב שמגיע לי יותר. היום, כשכבר אין לי כבוד, כסף או תהילה, אני מבין כמה טעיתי כשהתייחסתי אליך בצורה הזו," הוא אמר ברצינות. "נכון שלא היית טוב בכלום והיית קצת מגושם, אבל זה לא היה תירוץ לצחוק עליך ולהעליב אותך. הייתי חרא קטן ושחצן." 
דראקו סיים את שטף דיבורו וחיכה לתשובה. 
נויל, שעד עכשיו שתק, החל לפתע לדבר. 
"תקשיב דראקו, באמת היית מגעיל, שחצן ומעצבן. פעם ממש שנאתי אותך, אבל היום אני חושב שאני סולח לך. אולי אני אפילו מסוגל להבין אותך. כשיש לך מעמד או כוח מסויים, אתה מרגיש מעל כולם וחושב שהכל מותר. זה יכול לגרום לך להתנהג כמו אידיוט מגודל. אז באמת, דראקו, אני סולח לך," הוא אמר במהירות, מעט מופתע מעצמו. 
"אז נתראה... אולי אפילו ניפגש לברצפת?" דראקו מאלפוי אמר בהשלמה ופנה לדרכו. "ונויל - תן לבן שלי ציון טוב השנה, כן?" הוא צחק והתרחק. 
נויל פנה לעבר הרכבת, צועד בביטחון חדש. 
"זה בדיוק מה שהייתי צריך לשמוע," הוא מלמל לעצמו ועלה לרכבת.

תגובות

יופידו · 28.03.2018 · פורסם על ידי :כינוי בעברית
אישרו לך :P אם זה היה כושל אז לא היו מאשרים לך

יפה מאוד! · 05.04.2018 · פורסם על ידי :הארי443
הפאנפיק ופה מאוד ומרגש, הצורה שבה הפגשת את נוויל ואת דראקו הייתה מצוינת,וללא ספק אפשר ללמוד מהפאנפיק הזה לקח או שניים. אמרת שאתה מקווה שהפאנפיק לא יהיה כושל מדי, לדעתי אתה צריך לקוות שהפאנפיק לא יהיה מוצלח מדי,כי אם איך שאתה כותב,זה בהחלט אפשרי. אהבתי מאוד את הפאנפיק ודירגתי 5 כוכבים והמלצתי (איך אפשר שלא??).

תקשיב\י רגע · 17.02.2024 · פורסם על ידי :גריינג'ר לנצח123
חשבתי על סוף שונה לגמרי, אחרי שנוויל אומר שהוא סולח לו קראב וגויל מגיעים מאחור עם מצלמה ומעלים הכל לרשת, כך שמאלפוי עדיין נשאר מעצבן.
אהבת?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007