האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חסר ומתמלא || אביטל

הארי מתאבל על מותו של סיריוס ולא מצליח להתנתק ממנו אפילו לרגע.
היום יום הולדתו והוא מקבל מתנה שמשנה את המצב...



כותב: Do good deeds
הגולש כתב 14 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 828
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אנגסט, דרמה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 21.04.2018 המלץ! המלץ! ID : 9692
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בע"ה

 

שם הפאנפיק: חסר ומתמלא
שם הכותבת: אביטל, Do good deeds
דירוג: G
שיפ: ג'ן
ז'אנר: אנגסט, דרמה
ויתור זכויות: ג'יי קיי רולינג המדהימה כמובן.


 

תודה גדולה לדינו, כינוי בעברית על הביטוא (:


יש לי חיבה גדולה לתגובות (:


 

החדר היה עליז ושמח. בלונים פורחים קישטו את התקרה, סניצ'ים התעופפו בחדר וארוחה מפוארת הייתה מונחת על השולחן העמוס לעייפה. בני משפחת וויזלי השתדלו כל כך לשמח את הארי ביום הולדתו, אך החסר המוחשי שרבץ כאבן על ליבו מנע ממנו לשמוח כראוי.
סיריוס. "אילו סיריוס היה כאן זה היה מושלם!" הרהר הארי בעוגמה ופניו קדרו מבלי משים, אך רצה הגורל ובשנה שעברה סיריוס נלקח מאיתו לנצח.

הארי התגעגע לחיוך המאיר, המוכר והחם, לעידוד ששגור על לשונו של סיריוס תדיר, לעזרה, לשובבות, לקונדסיות שהפציעה כקרן אור ברגעים הקודרים ביותר.
הארי שנא להתגעגע. הוא עשה זאת די והותר פעמים במהלך חייו הקצרים והפעם הזו בהחלט מיותרת – במיוחד מפני שהיא מתרחשת באמצעו של רגע חשוב ומרגש.

הארי צפה בפרד ובג'ורג' שולפים מאי שם משחק קלפים מתפוצץ, מעוצב ומתוכנן מחדש כך שיתאים למסיבת יום ההולדת של הארי. הוא זייף חיוך זורח והשתדל להיראות משכנע, בזמן ששלף את הקלף הראשון.
"אדם שאתה מתגעגע אליו," קרא בקול ונחנק. מכל הקלפים דווקא הקלף הזה. הוא הרים את מבטו שהושפל עד עתה והסתכל על הרמיוני, שישבה מולו וחייכה אליו בעידוד.
"סיריוס," הוא אמר בקול יבש, משתדל שלא להסגיר טיפת רגש, "תורך, רון."

מאותו רגע הריכוז המועט שהיה קיים, איכשהו נעלם לחלוטין. הוא חשב את המשפט שוב ושוב: אדם. שאתה. מתגעגע. אליו. מתגעגע. אתה מתגעגע. אליו...
קטעי זכרונות נדחקו ואיימו לפוצץ את המוח, רבים על הזכות להיחוות בשנית. כלב שחור וגדול מביט עליו מפינת דרך פריווט, כלב שחור וגדול מתגלה במגרש הקווידיץ', כלב שחור וגדול שחוטף את רון, סיריוס שמתגלה לפניהם… הארי שקע בעומקים שאין להם סוף, אלמלא–

"תורך, פוטר," חיקה ג'ורג' בהצלחה רבה את קולה של פרופסור מקגונגל, עד שהארי הסתובב ודימה לראותה שם. הוא הופתע לגלות את חיוכו הקונדסי של ג'ורג' וללא רצונו נמתחו זוויות פיו מעלה. נקודת ניצחון לג'ורג', הוא חשב והרים את הפתק הבא. הוא נדהם שוב וגל של כאב הציף אותו. הייתה שם רק תמונה בודדת של כלב, כלב שחור וגדול ומוכר עד אימה, שהזכיר מאד מישהו מסויים.

"אה, הגענו לזה," אמר רון בקלילות וטפח על כתפו של הארי, "זו בעצם לא משימה או שאלה, יותר נכון – עיקר הערב! ה־מ־ת־נ־ה! אז… קבלו אותו במחיאות כפיים!" היושבים סביב השולחן מחאו כפיים בהתלהבות ומבעד לדלת נכנס, מכשכש בזנבו הארוך, כלב שחור וגדול. הוא קפץ על הארי, כאילו הרגיש באדון החדש שלו והתיישב תחתיו, כנוע רק לרגע ונכנע אחרי חצי דקה לרדיפה בלתי פוסקת אחר פרפר חולף.

"זה לא סיריוס," אמר פרד בתשובה למבטו של הארי, "אבל משהו שאולי יזכיר אותו. ובזה אנחנו מסיימים את האירוע, רבותיי, כדי לאפשר לחתן יום ההולדת ליהנות ממתנתו." הוא קרץ לעבר הארי והמשיך, "וכולם צריכים לעזור לפנות את השולחן."

הארי שמח על הזכות שניתנה לו להתייחד עם מתנתו והתחיל לפסוע לכיוון חדרו המשותף עם רון, כאשר הכלב פוסע לצידו בשובבות ובשמחה אופיינית לכלבים, או שמא יותר מזה?
"סיריוס?" התלבט הארי בקול, הוא פתאום חשד שאולי זה באמת… ואולי הוא איכשהו חזר מן המתים…
הכלב קפץ על המיטה וליקק את פניו של הארי. "אולי אתה לא," חייך הארי וליטף את פרוותו, "אבל אני אקרא לך סיריוס."
הוא הרגיש איך העייפות עוברת בדמו ומרדימה כל איבר שאליו היא מגיעה. הוא הסתכל אל התקרה ודימה לראות פתח זעיר שבעדו נשקף כוכב קטנטן, שבוודאי היה סיריוס.
"אני עוד מתגעגע," אמר רגע לפני שהעייפות הכריעתו, "אבל זה מנחם, סיריוס. תודה ששלחת אליי את הכלב הזה, אני יודע שזה פרי ההתערבות שלך." קרן האור שנכנסה מבעד לחלון דקה לאחר מכן, גילתה נער ישן בשלווה, מחבק כלב שחור שקול נשימותיו הרעיד את החדר, ולראשונה זה שנה, נער מאושר ושמח.

תגובות

אוווו זה מקסים · 23.04.2018 · פורסם על ידי :Kyoshi
עם כלכך הרבה יוםי ותמימות כזאת
עם כל הצער בסיפור אני חייכתי חיוך אמיתי בסוף.
את העברת את הרגשות בצורה חלקה ומושלמת.
את חייבת להמשיך ולכתוב עוד ועוד.

ואם אי פעם תדעי איך פרד וג'ורג' המציאו את הקלפים האלו תעדכני אותי, אה?

תודה (: · 23.04.2018 · פורסם על ידי :Do good deeds (כותב הפאנפיק)
תודה! התגובה שלך ממש שימחה אותי (:
ובטח שאעדכן אותך. אני רק אקח מהם את נוסחת הקסם (:

יאוווווווווווווו · 23.04.2018 · פורסם על ידי :lilianna
מהמם
אין מילים לתאר עד כמה אני מתה על זה

מדהים · 24.04.2018 · פורסם על ידי :הארי443
ושוב אני מוצא את עצמי מגיב לפאנפיק שלך. איך אפשר שלא, בעצם? הרי זה פאנפיק כל כך טוב!
הכתיבה שלך מעולה, הפיקצר מרגש ומעניין והעברת את הרגשות של הדמויות בצורה מעולה.
מאוד אהבתי את הפאנפיק.

תודה רבה לכם (: · 24.04.2018 · פורסם על ידי :Do good deeds (כותב הפאנפיק)
lilianna - תודה רבה לך (: באמת משמח.
הארי443 - תודה על הת"ב המושקעת, היא שימחה אותי מאד (:

יואו · 25.04.2018 · פורסם על ידי :Its leviOsa not leviosA
זה מדהים. זה מושלם. זה יפה. זה מרגש. זה עצוב. זה כואב. זה... וואו!

תודה לך (: · 25.04.2018 · פורסם על ידי :Do good deeds (כותב הפאנפיק)
תודה רבה על התגובה המחממת! שמחה שאהבת (:

וואו. · 29.04.2018 · פורסם על ידי :חתולת בר

:) · 18.02.2021 · פורסם על ידי :נמלה
זה כל כך יפההההה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007